Anna mun mennä

Ihastuin suhun vahingossa mies. Hiton heikkona hetkenä. Se ihastus kesti luvattoman kauan. Vetovoima meidän välillä sai mut melkein pyörtymään, kun jouduin tulemaan lähellesi. Sä kuitenkin työnsit mut pois ja se sattui. Nyt mä olen pääsemässä susta yli. En mä enää häiritse, mut sun täytyy luvata nyt, että annat mun mennä.
9945
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Ihan kuin kynästäni.

- I

Äänestä
  • Tai mun kynästä. En mä kyllä siitä tuu toivon mukaan ilmoittamaan jos yli sattuisi pääsemään. Nyt vaan koitan kaikkea muuta, elän elämääni.

Äänestä

Mene jo....

Äänestä

Minä en kyllä lupaa mitään erään suhteen :)

Äänestä

Miehenä voin sanoa, et tuntenut joskus samoin ja huonosti kävi lopuksi. Usko hyvään voi olla pitkässä juoksussa huonoa. Siksi puhuminen paljon parempi vaihtoehto, jos kokee toisen itselleen tärkeäksi, en suosittele roikkumista vain ajatuksien mielikuvissa.

Äänestä

Olen onnellinen puolestasi. Ja rakas, onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa! M

Äänestä

Kuinka sä voit hyljätä mut?

Äänestä

Tuolla päätökselläsi ajattelet vain itseäsi. Mies on lääpällään sinuun ja sinä puhut heikosta hetkestäsi ja jättämisestä. Oletko blondi, se selittäis asian?

Äänestä

Pitää antaa mennä, jos tahtoo... 😥

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Ihastuin suhun vahingossa mies. Hiton heikkona hetkenä. Se ihastus kesti luvattoman kauan. Vetovoima meidän välillä sai mut melkein pyörtymään, kun jouduin tulemaan lähellesi. Sä kuitenkin työnsit mut pois ja se sattui. Nyt mä olen pääsemässä susta yli. En mä enää häiritse, mut sun täytyy luvata nyt, että annat mun mennä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu