Ihastuin suhun vahingossa mies. Hiton heikkona hetkenä. Se ihastus kesti luvattoman kauan. Vetovoima meidän välillä sai mut melkein pyörtymään, kun jouduin tulemaan lähellesi. Sä kuitenkin työnsit mut pois ja se sattui. Nyt mä olen pääsemässä susta yli. En mä enää häiritse, mut sun täytyy luvata nyt, että annat mun mennä.
Anna mun mennä
9
854
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kuin kynästäni.
- I- Anonyymi
Tai mun kynästä. En mä kyllä siitä tuu toivon mukaan ilmoittamaan jos yli sattuisi pääsemään. Nyt vaan koitan kaikkea muuta, elän elämääni.
- Anonyymi
Mene jo....
- Anonyymi
Minä en kyllä lupaa mitään erään suhteen :)
- Anonyymi
Miehenä voin sanoa, et tuntenut joskus samoin ja huonosti kävi lopuksi. Usko hyvään voi olla pitkässä juoksussa huonoa. Siksi puhuminen paljon parempi vaihtoehto, jos kokee toisen itselleen tärkeäksi, en suosittele roikkumista vain ajatuksien mielikuvissa.
- Anonyymi
Olen onnellinen puolestasi. Ja rakas, onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa! M
- Anonyymi
Kuinka sä voit hyljätä mut?
- Anonyymi
Tuolla päätökselläsi ajattelet vain itseäsi. Mies on lääpällään sinuun ja sinä puhut heikosta hetkestäsi ja jättämisestä. Oletko blondi, se selittäis asian?
- Anonyymi
Pitää antaa mennä, jos tahtoo... 😥
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900