Ihastuin suhun vahingossa mies. Hiton heikkona hetkenä. Se ihastus kesti luvattoman kauan. Vetovoima meidän välillä sai mut melkein pyörtymään, kun jouduin tulemaan lähellesi. Sä kuitenkin työnsit mut pois ja se sattui. Nyt mä olen pääsemässä susta yli. En mä enää häiritse, mut sun täytyy luvata nyt, että annat mun mennä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ihan kuin kynästäni.
- I- Anonyymi
Tai mun kynästä. En mä kyllä siitä tuu toivon mukaan ilmoittamaan jos yli sattuisi pääsemään. Nyt vaan koitan kaikkea muuta, elän elämääni.
- Anonyymi
Mene jo....
- Anonyymi
Minä en kyllä lupaa mitään erään suhteen :)
- Anonyymi
Miehenä voin sanoa, et tuntenut joskus samoin ja huonosti kävi lopuksi. Usko hyvään voi olla pitkässä juoksussa huonoa. Siksi puhuminen paljon parempi vaihtoehto, jos kokee toisen itselleen tärkeäksi, en suosittele roikkumista vain ajatuksien mielikuvissa.
- Anonyymi
Olen onnellinen puolestasi. Ja rakas, onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa! M
- Anonyymi
Kuinka sä voit hyljätä mut?
- Anonyymi
Tuolla päätökselläsi ajattelet vain itseäsi. Mies on lääpällään sinuun ja sinä puhut heikosta hetkestäsi ja jättämisestä. Oletko blondi, se selittäis asian?
- Anonyymi
Pitää antaa mennä, jos tahtoo... 😥
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601076Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160651- 47575
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l69556- 41544
- 71533
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516