Auttakaa. Olen saanut joku puol vuotta sitten syyhyn ja lääkäri todennut sen mutta en saanut reseptiä suuhu otettavalle lääkkeelle koska lääkäri totesi että syyhy on mennyt pois kun olen käyttäny voidetta jo 4kertaa kutitus ei ole enää niin paha mutta aina iltaisin jossai kohissa on ja näppylöitä tulee vaa kokoajan lisää olen voidetta kokeillut 6kertaa pessyt kaikki jne nii nyt tarvii apua
Syyhy punkki
4
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin uudestaan. Tarkista lääkkeen sisältämät aineet ja katso saako niitä virosta tai muualta eu alueelta. Ota selvää mikä lääke auttaa. Ihan varmasti löydät engl kielellä tietoa ja muualta vaikka suomalaisia sivuja ei löytyisi. Ota selvää ja toimi.
- Anonyymi
Mitäs jos taloudesssasi on lutikoita? Läkärit ei erota lutikan ja syyhypunkin oireita toisistan. Nimesi lutikan aiheuttamat ongelmat allergiaksi ystävälleni mies joku yli 50v!Miten löysi lutikat kevät kotinsa 2021. Teki suur- siivous. Vuode jätti iso jossa ei jalkoja,vaan kehikko laudat siis ympärillä vuode ja toki ritilät parisängyssä,Missä patjat pällä.Piti säilytys tilana sen ritilän alla oleva tai vuoten kehikon tila patjan alla. Nosti patjat pois, kun uusi ne siellä vilisi latikossa jonka avasi ötököitä,Jotka talon huolto toimsto jonne vei kuvan nistä totesi: Lutikat. myrkytys ja seuranta myrkytys toimikesti joitain kukausia. Lutikat siis kuoli ja iho ongelmat loppu siihen! Siist sinkku mes joka matkusteli eri maati työstän lomalla,joka vuosi.Eli tulijaisia joltain matkaltaan.
- Anonyymi
Ennen aptekit ainakin ilman reseptiä myi liuos jota levitetin iholle ja koko perhe käsitelitiin liuoksella,Ei vain tartunnan saanutta.Myös ihan kaikkien liinavaateet pestin, 60 astessa,kuin käytössä olevat käsipyyhkeet ja ne vaateet mitä pällä on. 1 käsittely kerta riitti! Mene apteekin kysyy.Näkevät myös onko syyhy punkki tai joku muu kodin ötökän aiheuttama tila?
- Anonyymi
Syyhyvoiteet myös paljon käytettyinä ärsyttävät ihoa ja tekevät samanlaista kutinaa kuin itse syyhy. Mene lääkäriin ja jos syyhypunkki todetaan uudelleen 100% varmuudella (eli nähdään mikroskoopilla) niin sitten vasta tee uudet hoidot.
Itsellä oli syyhy ja sen jälkeen kutisi vielä pitkään. Jopa pari kuukautta jälkeenpäin tuli uusia näppyjä ja kutitti, mutta ne pikkuhiljaa itsestään hävisivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272850Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän312473- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542229Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241850Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1031624- 3081539
- 1341438
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131436