Kokemuksia ulfåsa s1 osastosta? Minkälaista siellä on, minkälaisia muut ihmiset on? Onko kaikki langan laihoja ihmisiä, pelottaa mennä sinne kun en ole niin laiha enään.. pelottaa että muut kiusaavat mua mun painosta. No mitä siellä tehdään? Syömisen lisäksi siis.
Kokemuksia
1
379
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Osasto on tosi kodikas ja ihan kivasti sisustettu. Siellä on 6 yksin huonnetta sekä 3 parihuonetta. Kaikille on käytössä yleiset vessat ja suihkut mutta joistain huoneista lötyy lavuaari.
Ihmiset riippuu oikeastaan siitä minkälaisia potilas tovereita sattuu sun aikaan sielä olemaan. Ilmapiiri on yleisesti mielestäni hyvä ja hoitajille voi aina puhua jos ilmenisi jotain ikävää. Hoitajat ovat mukavia ja ymmärtäväisiä! Hekin kuitenkin vain ihmisiä ja heitäkin on eri luonteisia. Saat päivässä aamulle oman vuorohoitajan ja illalle toisen vuorohoitajan, joka ns vastaa sinusta vuoronsa ajan.
Painolla ei ole mitään väliä, eikä siellä ketään kiusata sen takia, koska kaikkihan siellä on saman sairauden takia! Siellä on kaikenlaisia kehoja eikä sitä tarvitse jännittää ja kaikki kuitenkin siellä olevat varmasti tarvitsevat apua välittämättä onko langanlaiha vai ei.
Mitä siellä sitten tehdään? Sulla on hoitokokous kerran viikkoon hoitotiimin kanssa, yleisissä tiloissa saa oleskella muiden kanssa, löytyy paljon askartelu välineitä yms. Ja joka torstai on toiminnallinen ryhmä! Joka toinen torstai mennään jonnekkin ja joka toinen torstai esimerkiks askarrellaan osaston tiloissa.
Toivottavasti oli jotain apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747774Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372516
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152136Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 222008
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 591629
- 181599