Pukeudutko kukkamekkoon

Anonyymi

Mainoksissa on kevään ja kesän puolisääreen ulottuvia mekkoja. Voi kun tekisi mieli ostaa. Edullisiakin. Mutta missä pitäisin. Kirkossa, eläkeläistapaamisessa, kauppareissulla, elokuvateatterissa, kirjastossa. E se sovi minnekään. Tulee tunne että nyt ne katsoo että yritän näyttää nuorelta, että olen ylipukeutunut, että olen vähän höyrähtänyt. Kaappiin olen säästänyt yhden 80-luvulta, nätti kuin mikä ja kuin mulle teht,y mutta ei. Ja sitten laitan siistit pitkikset, silkkisen aluspuseron ja päälle väriin sopivan villatakkimaisen jakun. Ja koen pukeutuvani ikäisteni lailla.
Tein henkisen ikätestin. Olen sen mukaan syntynyt 1984. Etten vaan sittenkin olisi vähän hurahtanut. Mitä minä nyt itselleni teen että olisin normaali.

23

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän kukkamekossa myös 60 voi mennä ihan minne vaan kauniilla kesäsäällä. Paitsi minä, kun peittelen karmeaa suonikohjuani. Minulla kesällä valkoiset pitkälahkeiset housut/farkut ja joku kiva yläosa. Maksimekko kävisi, mutta on hankala autolla liikkuessa. Kukkamekko vaan päälle ja menoks!

    • Anonyymi

      En todellakaan pukeudu, enkä edes hameeseen. En voi käyttää sukkahousuja niin siksi en em vaatteita käytä. Aikoinaan jouduin töissä pitämään hametta ja mekkoa ja huomasin sen epäviihtyisäksi vaatteeksi itselleni ja välillä oli tuskaa kun sukkahousut olisi pitänyt oireiden takia saada pois mutta oli pakko pitää. Onneksi sitten saimme työasuksi pitkät housut. Joskus myös esim iltaravintolaan kokeilin mekkoja, mutta en viihtynyt niissä. Farkut, pitkät suorat housut tai pitkä housuhame tilanteen mukaan ovat sellaiset jotka vetäisen päälleni.

      ent kyökkipiika

      • Anonyymi

        Lisään vielä että kukkakuoseista en tykkää missään, en edes verhoissa ja niitä ei mun huusholliin tule. Kukat VAIN huonekasveina. Näin on ollut siitä asti kun olen itse saanut päättää mitä kuoseja päälleni ja asuntooni laitan.


        ent kyökkipiika


    • Anonyymi

      Näkee nättejä kukkamekkoja itsensä hyvin hoitaneiden mummojenkin päällä ja näteiltä näyttävät. Tykkäisin itsekin, noin kuvitteellisesti, mutten ole koskaan ollut mikään hameihminen. Joskus lapsena pidin nättejä mekkoja, mutta en sen koommin. En ole aikuisena yhtään hametta edes omistanut.

      Kukkamekot ovat kauniita. Kuvittelen itsellenikin, mutta vain kuvittelen.

    • Ehdottomasti kyllä. Minulla on useita ja pidän niitä kevään ja kesän tilaisuuksissa, tapaamisissa, ihmisten ilmoilla ja koen leningit erittäin mukavina ja miellyttävinä päällä. Kesällä usein ilman sukkia tai sukkahousuja (ainoastaan kaikkein vaativimpiin tilaisuuksiin puen sukkahousut leningin alle.
      ("Todiste on vanukkaassa", sanoo engelsmanni. Profiilikuvassani, jota en pysty edes vaihtamaan, viimekeväinen kukkamekko päällä)

    • Anonyymi

      Minusta kukkamekko on nätti ja sopii kaikenikäisille. Työkaverini 60-v nainen käyttää pillifarkkuja ja pieniä piukkoja puseroita, kesäisin minihame. Tosin sääret ovat tosi hyvät edelleen, ei katkenneita verisuonia tai kohjuja. Muutenkin hyvin liikunnallinen ja kroppa kuoseissa. Kasvoista kyllä ikä näkyy, on tupakoinut vuosikymmeniä ja paljon ottanut aurinkoa, joten on ryppyisempi kasvoilta kuin minä, vaikka oon pari vuotta vanhempi. Tiedä sitten onko liian nuorekas pukeutuminen sekään kovin tyylikästä jo ikääntyneille?

    • Anonyymi

      Kesäaamuisin saatan laittaa kukkamekon päälle ja se päällä menen kaikkiin
      paikkoihin mihin päivän aikana on asiaa.
      Mikä ihmeen vika kukkamekossa on ?
      Jos oot körtti, etkä käy kuin kirkossa, mene sitten körttivaatteissa kirkkoosi.
      Etpä taida olla kukkamekkotyylinen persoonaltasi,
      laita vaan körttivaatteet päälle ja pidä nuttura kireällä.
      Ei sulle kukkamekko ehkä sopisikaan.

    • Anonyymi

      Tottakai on kukkamekkoja pitkä rivi kaapissa, monen mittaisia. Kauniit lämpöiset kesäpäivät ovat kukkamekkoja varten. Hihattomia, lyhythikaihisia, puffihihaisia, kevyitä ja väljiä. Parasta asu helteellä on tuulessa liehuva kevyt kukkamekko, ja vain kukkamekko, no ehkä sandaalit voi olla ellei nurmella tai rantahiekalla kulje

    • Anonyymi

      Ehkä sitten yhden haen, jos en kukkamekkoa niin jonkin pastellinvärisen hillittykuvioisen. Ei sääret säihkyt ole, mutta ei ole suonikohjujakaan. Sellaiset tömäkät maatiassääret ja lyspsäjän käsivarret, vaikkei ylipainoa olekaan. Sandaalit laitan vaikka on pari paksuuntunut kynttä. On tapana viilata päältäpäin työkaluviilalla, muu ei pysty ja sitten vain himmää ihonväristä lakkaa päälle. En tiedä körttiläisestä suuntauksesta (tuolla joku tölvi) mutta kirkossa käyn. Käyn myös treffeillä. Tänään esikoinen soitti ja kun imuroin, kesti kauan vastata. Heti sanoi, ookko taas jonkun Elmerin kanssa treffeillä. Onhan se siisti, asiallinen pukeutuminen, mitä yleensä harrastan, aika tylsä. Urheiluvaatteenikin ovat harmaita, huomaamattomia ja just oikein säähän valittuja. Ehkä vähän repäisen.

    • Anonyymi

      Pukeudun vaatteisiin, jotka miellyttävät itseäni, enkä piittaa pätkääkään, mitä muut niistä ajattelevat. Tärkeintä on, että vaatteet, joita käytän tuntuvat hyviltä ylläni ja ovat helppohoitoisia.

      Kukkamekko sopii hyvin kesäkäyttöön melkein missä vain tilanteessa.
      Se yllään voi mennä jopa kirkkoonkin, jos haluaa.

      Viime kesänä oli pitkä ja tukahduttava hellejakso, jolloin väljille kukkamekoilleni oli todellakin käyttöä. Ei olisi tullut mieleenikään sonnustautua esim. farkkuihin.

      Eiköhän tässä iässä viimeistään olisi jo aika lopettaa toisten mielipiteiden huomioiminen omassa pukeutumisessaan ja valita itse vaatteensa, joita haluaa käyttää?!

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      noi marimekon kukkamekot ovat kauheita,
      en panis päälle vaikka ilmatteeksi sais,

      • Anonyymi

        Minä voisin ottaa marimekon hihattoman kotelomekon
        Siilivain


    • Anonyymi

      En pukeudu. En tiedä ketään muutakaan miestä, joka pukeutuisi kukkamekkoon.

      • Anonyymi

        Mutta mekkoon kyllä🤭. Varmaan vilpoisampikin kesällä etenkin jos on jonku verran ylipainoa siunaantunut.
        Siilivain


    • Anonyymi

      En ole kukkamekkotyyppiä. Yksiväristä, raidallista, abstraktikuvioista tms. mekkoja kyllä käytän. Mekot ovat ihan paras vaate kesällä ja varsinkin kuumana kesänä.
      Jokainen pukeutukoon mieltymystensä mukaisesti.

    • Anonyymi

      Pistät minihameen päälle niin tulen kylään.

    • Anonyymi

      Pukeudu kuten itse haluat.Ei todella kuulu muille.Vaikka ostat sen kukkamekon,jos se sinua miellytää ? Älä anna omien kuvitelmien luulojesi tai muiden sanomisien vaikutaa itseesi ,elämäsi,puketumiseesi.

    • Anonyymi

      Voi pukeudun kukkamekkoon, ehdottomasti. MInulla on monta kesämekkoa ja se onlempivaatteeni kesällä, niin kotona, mökillä, terassilla, shoppailemassa tai melkein missä tahansa. En todellakaan kuvittele olevani teini ja itseasissa viime kesänä eräs tuiki tuntematon mies tuli luokseni ja sanoi" ei ole kauniimpaa näkyä kuin kaunis aikuinen nainen kukkamekossa", kivahan tuo oli kuulla ja todellakin hän sanoin sen vilpittömästi kassajonossa.

      En usko, että ketään tuijotetaan kukkamekon takia tai ajatellaan, että mikä tuo nyt kuvittelee olevansa. Tai jos ajatellaan, mitä sitten?!

    • Anonyymi

      Nätti-Jussi kertoi Sodankylän kairassa eräänä kesänä osuneensa hyvänpuoleiselle hillasuolle.
      Hillaa oli silmänkantamattomiin keltaisena merenä.
      Mutta niiden poimimisesta ei tullut mitään ilman kirvestä. Miten niin, utelivat jätkät. Nätti muisteli:
      - Hillat olivat niin kookkaita, että pienempiä mahtui vain pari kappaletta sankoon ja silloinkin oli toinen hakattava kirveellä kahtia.

    • Anonyymi

      Ihanaa huolehdit ulkonäöstä ja värjäät hiukset. Mustan harmaat hiukset vanhoilla naisilla jos olkapäille asti? Näyttävät elottomilta ja likaisilta.Pidetävät naamaa!kesä mekkoa voit pitää ihan missä vaan.Elämme vuotta 2022 kaikki salittu.Pukeudu niin kuin itse haluat.Mitä se muille kuuluu, onko sopivaa vai ei?

    • Anonyymi

      Iiiiihanaa ja tärkeää. Ukrainassa tulee koko ajan lisää ruumiita.

      • Anonyymi

        Oletko sitä mieltä , että meidän pitäisi vain puhua Ukrainan ruumiista koko ajan?!

        Kukkamekkoilu on kiva puheenaihe ja ei meidän pidä lakata elämästä tai vähentää elämästä nauttimista sen takia, että Ukrainassa on sota. Mutta teikälaisia kaksinaismoralisteja on ollut aina ja valitettavasti tulee olemaan!


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17388411uo

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe