Rakas Cherrykirsikka!

lorimar

Ihanaa , että oot taas mukana kuvioissa, kaltaistasi valontuojaa onkin kaivattu..........xxx
Mutta näkisitkö vaihdanko työpaikkaa tänävuonna? Olisi yksi aika huippuhomma , joka oisi, kuin tehty mulle, mutta yksi vaatimus siinä multa puuttuuu, mut kompensoin sen muuten.
Näetkö kantsiiko hakee ja pääsisinkö siihen? Toivoisin kovasti.
Kerro vaan julmatkin uutiset, kestän kyllä . Mitä muuta mulle kesäksi? Ja miten mun oma" bisnes ", lähteekö hyvin?
Kiitoksin tuhansin.......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^

7

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cherryhän

voi lähettää sinullekin arkkienkeleitä...
      ettekö tajua että c&c on höpsähtäneitä tyyppejä jotka ihan oikeasti uskovat osaavansa ennustaa, mutta, että te USKOTTE heitä.... Huoh

• lortsu

kyllä ihan meittin välinen asia , eikä soisi siittä kenenkään asiaan paneutumattoman suuttuvan....................L^^

• lortsu

....ehtisitkö? asiallani oisi jo pikkase kiirus......xxxxxxxxxxL^^

• on tehnyt

itsestään pellen...

• lortsu
        on tehnyt kirjoitti:

itsestään pellen...

...ei oo tarvista yrittää olla maailman tai eees tän palstan viisain ja parhain ihminen. Pelle käy mulle ok.
        Mut miten saisin Cherrykän vastaan ????

• Hei ja anteeksi että jouduit odottamaan :(.. Mulla on valitettavan vähän aikaa ja rauhaa vastailla täällä, en halua vain huitaista vaan tosiaan keskittyä jokaiseen erikseen :) Ja kiitos kauniista ja kannustavista sanoistasi taas, jaksat aina pitää mun (ja muittenkin) puolia :) :)

Niin, muutoksen positiivisia tuulia on tosiaankin ilmassa, sanoisin että mahdollisuudet saada tuo uusi työpaikka ovat noin 75-prosenttisesti sinun puolellasi - se 25 % on sitten se yksi mutka kantona kaskessa. Mutta anna ihmeessä palaa, sillä varmasti jäät harmittelemaan jollet edes yritä!

Oma bisneksesi näyttäisi kyllä vähän takkuilevan, ainakin aluksi käynnistymisvaikeuksia - mutta hiljaa hyvä tulee, anna sen kehkeytyä rauhassa siinä sivussa.. Kesällä on jotain muutoksia luvassa asumisessasi, joko vaihdat asuntoa tai sitten hankit kotiisi jotain uutta, joka muuttaa sen ilmettä ratkaisevasti.

Tämmöisiä tällä kertaa - hyvää jatkoa lortsulle, pidetään me vaan päät pystyssä ja enkelienergiaa yllä kaikesta huolimatta :)!!

• lortsu

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe