Ihanaa , että oot taas mukana kuvioissa, kaltaistasi valontuojaa onkin kaivattu..........xxx
Mutta näkisitkö vaihdanko työpaikkaa tänävuonna? Olisi yksi aika huippuhomma , joka oisi, kuin tehty mulle, mutta yksi vaatimus siinä multa puuttuuu, mut kompensoin sen muuten.
Näetkö kantsiiko hakee ja pääsisinkö siihen? Toivoisin kovasti.
Kerro vaan julmatkin uutiset, kestän kyllä . Mitä muuta mulle kesäksi? Ja miten mun oma" bisnes ", lähteekö hyvin?
Kiitoksin tuhansin.......xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^
Rakas Cherrykirsikka!
7
556
Vastaukset
- Cherryhän
voi lähettää sinullekin arkkienkeleitä...
ettekö tajua että c&c on höpsähtäneitä tyyppejä jotka ihan oikeasti uskovat osaavansa ennustaa, mutta, että te USKOTTE heitä.... Huoh- lortsu
kyllä ihan meittin välinen asia , eikä soisi siittä kenenkään asiaan paneutumattoman suuttuvan....................L^^
- lortsu
....ehtisitkö? asiallani oisi jo pikkase kiirus......xxxxxxxxxxL^^
- on tehnyt
itsestään pellen...
- lortsu
on tehnyt kirjoitti:
itsestään pellen...
...ei oo tarvista yrittää olla maailman tai eees tän palstan viisain ja parhain ihminen. Pelle käy mulle ok.
Mut miten saisin Cherrykän vastaan ????
Hei ja anteeksi että jouduit odottamaan :(.. Mulla on valitettavan vähän aikaa ja rauhaa vastailla täällä, en halua vain huitaista vaan tosiaan keskittyä jokaiseen erikseen :) Ja kiitos kauniista ja kannustavista sanoistasi taas, jaksat aina pitää mun (ja muittenkin) puolia :) :)
Niin, muutoksen positiivisia tuulia on tosiaankin ilmassa, sanoisin että mahdollisuudet saada tuo uusi työpaikka ovat noin 75-prosenttisesti sinun puolellasi - se 25 % on sitten se yksi mutka kantona kaskessa. Mutta anna ihmeessä palaa, sillä varmasti jäät harmittelemaan jollet edes yritä!
Oma bisneksesi näyttäisi kyllä vähän takkuilevan, ainakin aluksi käynnistymisvaikeuksia - mutta hiljaa hyvä tulee, anna sen kehkeytyä rauhassa siinä sivussa.. Kesällä on jotain muutoksia luvassa asumisessasi, joko vaihdat asuntoa tai sitten hankit kotiisi jotain uutta, joka muuttaa sen ilmettä ratkaisevasti.
Tämmöisiä tällä kertaa - hyvää jatkoa lortsulle, pidetään me vaan päät pystyssä ja enkelienergiaa yllä kaikesta huolimatta :)!!- lortsu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142043Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861569Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1551421Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt991337Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84948
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49922Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas138895Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.140829Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13827