Pumppu käynnistyy normaalisti, ja pumppa vettä hanoille. Ja pumppu käy kunnes painekytkin sen pysäyttää lukemassa 4 bar.
Mutta tästä "yläkuolo kohdasta" paine "romahtaa" 0:aan baariin (kahdessa pienesti pysähtyen). Ja vavahtaen alkaa taas nostaa vesiputkiston painetta, pysähtyen taas 4:een , jälleen "romahtaakseen" 0:aan.
Ja sama "rumba jatkuu niin kauan, kunnes irrota sähköpistokkeen seinästä.
Pumpulle tuleva ja lähtevä vesiputkisto liitoksineen on ehjät. Vettä on kaivo täysi.
Pohjaventtiilin vuoto ei mielestäni ole mahdollinen, koska..
A) Ei kai vesiputki voi vuotaa täyteen kaivoon (eiks kaivoveden paine estä
pohjaventtiilin aukenemisen? Tai veden valumisen putkesta kaivoon, jos
oletetaan pohjaventtiilin jumiutuneen auki?
pikkumökin ukko
Tämä tuntuu olevan mystinen vika ns. ammattimiehillekin.
Vesiautomaatti -tietäjät jakakaa tietoa
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se "pohjaventtiili" tai imuputkisto #pohjaventtiilin" yläpuolelta vuotaa. Jos pumppusysteemi toimisi ilman "pohjaventtiiliä" niin ei sitä silloin sinne olisi laitettu. Teoriasi ovat vääriä, mutta en ala perustelemaan väitettäni. Jos et usko minua, niin kysy joltain muulta, vaikkapa ammattinsa osaavalta putkimieheltä.
- Anonyymi
Joopa-joo, kyllä minä huomasin oman teoriani onttouden, ja ammuin sen jo alas.
Eihän se kaivossa oleva vesi tietenkään pidättele sitä imuputkessa olevaa.
Kyllä siinä on oltava ehjä vettiili.
- Anonyymi
Pohjaventtiili vuotaa. Imuputkessa on sama paine, kuin mittarissa pumpun pysähtyessä. Mutta venttiili vuotaa ja paine karkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297