Kävin noin kuukausi sitten terveyskeskuksessa kipeän korvan takia ja samalla näytin pohkeessani olevaa n. 2€ kolikon kokoista läiskää. Lääkäri sanoi, ettei tiedä mikä se on. Käski seurata sitä, josko se kasvaa tms. Jos ei se itsekseen häivy, siitä pitää ottaa koepala hän sanoi.
Tällä viikolla kävin terveystarkastuksessa (yksityinen lääkäriasema) ja näytin samaista läiskää, joka ei ole kasvanut eikä pienentynytkään. Lääkäri tuskin näkikään vielä mitään kun jo ilmoitti kyseessä olevan sieni-ihottuman. Kun kysyin mistä ihmeestä se on tullut, hän sanoi sen lähtevän kissoista, koirista tai pesutiloista.
Koska lääkärillä oli kiire, en ehtinyt kysyä tarkemmin, että pitääkö minun pestä kissa ja koira ja pesuhuone nyt jollain erikoisaineella...
Tämä on naurettavaa! Tai ainakin minusta tuntuu jotenkin oudolta... Miehelläni ei ole mitään ihottumaa. Eikä kyllä kissalla ja koirallakaan. Ne eivät nuku edes samassa huoneessa (kissa & koira). Kylpyhuoneemme puhdistetaan normaalin tavoin.
Mikä ihme tämän on aiheuttanut?? Pitääkö minun nyt pelätä, että tartutan tämän muihin ihmisiin? Eikö tuosta läntistä olisi pitänyt ottaa joku viljely....?
Sieni-ihottuma?
2
9476
Vastaukset
- sienivoidetta...
Apteekista ostat jotain reseptivapaata sienivoidetta ja panet sitä siihen länttiin. Tai sitten et pane mitään siihen, ehkä se häviää itsestään.
Et tartuta muita. - jolla on aikaa tutkia
Ymmärrän hämmenyksesi. Tämän vuoksi olen itse alkanut käydä yksityisellä lääkärillä. Ensin ihottumani diaknosoitiin tk:ssa sieni-ihottumaksi, punajäkäläksi, välillä jopa SYYHYKSI!! jne. Lopulta länttimäinen ihottuma tutkittiin koepalalla ja kyse oli / on ihotulehduksesta ekseema. Pitään hoitamattoman ( siis väärillä lääkkeillä jne) tämä on nyt muuttunut krooniseksi. Älä siis usko niitä tk:n lääkäreitä jotka ei edes tutki vaan luettelevat liukuhihnalta kaikki koulussa oppineensa kutiavan ihon aiheuttajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349