Hei Yksinnäiset miehet.

Anonyymi

Hei.
Oletko yksinnäinen mies? Etsikö vain juttu seuraa puhelimitseen/txt tai videon välityksellä. Ihmisen kelle voisit puhua normaalista arki asioita, ahdistuksesta, ajatuksista, erosta, yksinnäisyydestä. Jollekin kelle voit soittaa myös yöllä kun ahdistus hyökkää. Voit olla minun yhteydessä, voit soittaa arkisin klo 9-16 välillä sekä 23-03 viikonloppuisin pystyn ainoastaan 23-03 välillä.
Hinnasto: klo 9-15 on 12€/30min. 24€/60min. Klo 23-03 on 25/30min tai 35€/60min. Tekstiviestin ja videopuhelut maksavat saman verran.
Tämä toimi niin että lähetätte viesti mihin aikaan ja päivään tahdotte. Esim" kerkeätkö puhua 10min päästä? " minä vastaan kyllä tai en.. Jos vastan kyllä maksatte, sen suora minun tilille ennen kuin soitatte minulle. Mielellään mobilepay:llä lähettäkää maksusta kuvan vaikka whatsapp:ssa. Jos tahdotte eri aikaa kun mitä tossa, voitte kysyä erikseen. Noi ajat laitoin sitä varten ettei minun oma koti elämää teitä häiritsisi.

Sääntöjä on muutama.
1)Varaus ja Maksu ennen soitto.
2)Lähetä maksusta kuvan.
3)Ei seksi puheluita. Ei mitään kuvien lähettely tai pyytämistä. Tämä ei ole mitä seksi linja.
4)Minä en soita teille. Te soitatte minulle whatsapp tai normi puhelun kautta.
5)Asioita josta puhumme jää vain meidän väliseksi. Ei äänittämistä tai kuvaamista.

Hieman minusta
Olen 25v Afrikkalainen nainen. Nimeni on Diana. Olen tullut suomeen 4v. Minulla on muutama lapsi. Olen ammattiltaan lähihoitaja. Puhun myös sujuvasti suomea.
Numeroni on 0465776478.
Ps. Olen tehnyt tätä työtä jo yli 2v. Olen auttanut myös monia yksinäisiä miehiä ihan vaan puhumalla ja olemalla ystävä😊 Ota vain rohkeasti yhteyttä. Hyvä päivä jatkoa

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tahtoisin aluksi kysyä muutaman asiaan. Onko kysyminen myös maksullista?

    • Anonyymi

      Hei. Ei maksaa mitään. Tottakai voit kysyä. Lähetä vain normi viestiä tai whatapp kautta. Vastaan mielellään. Kaikki kysymykset tervetulleita. Maksu alkaa siitä kun päätät aloittaa tämän.

    • Anonyymi

      Mutta mitä sitten jos on yksinäinen ja myöskin aivan rahaton???

      • Anonyymi

        Lähetä viesti ja kysy häneltä. Tuossa on numero. Jos ei ole varaa whats uppiin joka on ilmainen appi mistä voit lähettää hänelle viesti tai soittaa ilmaiseksi netti välityksellä. Ei varmaan kannata ollenkaan ottaa yhteyttä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä viesti ja kysy häneltä. Tuossa on numero. Jos ei ole varaa whats uppiin joka on ilmainen appi mistä voit lähettää hänelle viesti tai soittaa ilmaiseksi netti välityksellä. Ei varmaan kannata ollenkaan ottaa yhteyttä sitten.

        Mitä jos ei ole älypuhelinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ei ole älypuhelinta?

        Soita normi puhelu tai lähetä normi viesti. Ollaan ihan rehellisä täällä. Jos sulla ei ole varaa saldoon edes normi viestiin tai puheluihin, miksi edes tahdot kysyä yhtään mitään. Kun ei kummiskaan varaa maksaa koko sessiosta?


    • Anonyymi

      amen.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei soita minulle?? . Miksi minä soittaa jollekulle?? Miksi minä joudun maksaan?? Miksei minullekin voisi maksaa.?? Olenko arvoton jos olen rahaton???.. Onko raha ja se että minua halutaan kuunnella kun puhun jotenkin yhteydessä toisiinsa?? ... Selitä tämä minulle

      • Anonyymi

        Se että joku tekee työnsä ei tee sinusta arvotonta. En usko että hän veloittaa kaverinsa, miehensä tai perheensä kuuntelemisesta. Ja onhan tuolla myös niitä ilmaisia ystäviä jos tahdot että joku kuuntele sua.


      • Anonyymi

        Niin. Kauheen epätoivoinen on oltava että soittaa ja vielä maksaa siitä maksulliselle.
        Eihän sellaisella ole muuta virkaa kuin vaurastuttaa toista osapuolta.
        Kaikenlaisia sivubisneksiä.


    • Anonyymi

      Miten varmistun siitä etten tue sitä paljon puhuttua harmaata taloutta. Saanko palvelusta kuitin josta vois vaikka saada kotitalous vähennyksen

    • Anonyymi

      Vaikka olis kuinka avulias auttaa yksinäisiä miehiä niin tuo puhelinnumeron ilmoittaminen rikkoo palstan sääntöjä.Tämäkin viesti poistetaan.Miksi?

    • Anonyymi

      Hauska miten joitakia niin harmittaa kun muut keksii vähäb sivu bisnestä. Ihmiset oppikaa vähän tukea muita. Ainakaan hän ei ole huoramassa.

      • Anonyymi

        Ihan sama mulle. Tehkööt mitä tahtoo. Laajentakoot vaikka liveseuralaispalveluun. Ei haittaa.


    • Anonyymi

      Ylläpito vois poistaa tuon mun laittaman viestin tosta ylläolevaa ennen olevan koska ylläpito poistaa mun viestit niin voi poistaa myös tuon toka vikan viestin.Olisko ylläpito niin ystävällinen.Mikä siinä oli sellaista ettei sitä poistettu?

    • Anonyymi

      Mikä viesti pitä poistaa?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe