Vaimoni kannustaa

Anonyymi

minua päivittäiseen tissutteluun.
Ainoa kriittinen lausuma koskee sapuskan laittoa. Minä ostan ja valmistan ne.
Valmistan lounaan klo 14 pöytään. Lausuma on, että lounas olisi hyvä tehdä selvin päin.
Aamuoluen jälkeen aloitan tislatun tissuttelun klo 9:n tietämissä enkä örvellä lounasaikaankaan.
Päivittäinen a-annosmäärä on noin 20kpl joten varsinaisesta kännäämisestä ei ole kyse.
Vaimoni joutui terveydellisistä syistä lopettamaan hormonien käytön 52 vuotisena. Hän hankki itse liukkarituubin.
Vuosia myöhemmin alkoi tuo alkoholin suosiminen. Hän teki havainnon, että kun minä otan niin en ahdistele. Jos en ota niin ahdistelen.
Jo tuossa 6-kympin pinnassa totesin, ettei mieskuntoni kestä juopottelua.
Siis vaimoni tekee minusta alkoholistia! Täytin joulukuussa 78v ja jouluna alkaneessa putkessa on ollut muutaman viikon katkos.
Eilen himmentelin ja tänään olen nauttinut ainoastaan yhden oluen. Huomenna on tarkoitus vetää hieman napakampi kuntoilurupeama mutta terävistä irti pysyminen vaatii hieman tahdonvoimaa.

1

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä usko koko tarinaan. Itse suusi olet avannut ja et edes yritä kuiville. Muuta pois loppuu se että sinusta tehdään vielä pahemmin alkoholisti. Miesten logiikkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      363
      1964
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1053
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      853
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe