Vaimoni kannustaa

Anonyymi

minua päivittäiseen tissutteluun.
Ainoa kriittinen lausuma koskee sapuskan laittoa. Minä ostan ja valmistan ne.
Valmistan lounaan klo 14 pöytään. Lausuma on, että lounas olisi hyvä tehdä selvin päin.
Aamuoluen jälkeen aloitan tislatun tissuttelun klo 9:n tietämissä enkä örvellä lounasaikaankaan.
Päivittäinen a-annosmäärä on noin 20kpl joten varsinaisesta kännäämisestä ei ole kyse.
Vaimoni joutui terveydellisistä syistä lopettamaan hormonien käytön 52 vuotisena. Hän hankki itse liukkarituubin.
Vuosia myöhemmin alkoi tuo alkoholin suosiminen. Hän teki havainnon, että kun minä otan niin en ahdistele. Jos en ota niin ahdistelen.
Jo tuossa 6-kympin pinnassa totesin, ettei mieskuntoni kestä juopottelua.
Siis vaimoni tekee minusta alkoholistia! Täytin joulukuussa 78v ja jouluna alkaneessa putkessa on ollut muutaman viikon katkos.
Eilen himmentelin ja tänään olen nauttinut ainoastaan yhden oluen. Huomenna on tarkoitus vetää hieman napakampi kuntoilurupeama mutta terävistä irti pysyminen vaatii hieman tahdonvoimaa.

1

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä usko koko tarinaan. Itse suusi olet avannut ja et edes yritä kuiville. Muuta pois loppuu se että sinusta tehdään vielä pahemmin alkoholisti. Miesten logiikkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe