minua päivittäiseen tissutteluun.
Ainoa kriittinen lausuma koskee sapuskan laittoa. Minä ostan ja valmistan ne.
Valmistan lounaan klo 14 pöytään. Lausuma on, että lounas olisi hyvä tehdä selvin päin.
Aamuoluen jälkeen aloitan tislatun tissuttelun klo 9:n tietämissä enkä örvellä lounasaikaankaan.
Päivittäinen a-annosmäärä on noin 20kpl joten varsinaisesta kännäämisestä ei ole kyse.
Vaimoni joutui terveydellisistä syistä lopettamaan hormonien käytön 52 vuotisena. Hän hankki itse liukkarituubin.
Vuosia myöhemmin alkoi tuo alkoholin suosiminen. Hän teki havainnon, että kun minä otan niin en ahdistele. Jos en ota niin ahdistelen.
Jo tuossa 6-kympin pinnassa totesin, ettei mieskuntoni kestä juopottelua.
Siis vaimoni tekee minusta alkoholistia! Täytin joulukuussa 78v ja jouluna alkaneessa putkessa on ollut muutaman viikon katkos.
Eilen himmentelin ja tänään olen nauttinut ainoastaan yhden oluen. Huomenna on tarkoitus vetää hieman napakampi kuntoilurupeama mutta terävistä irti pysyminen vaatii hieman tahdonvoimaa.
Vaimoni kannustaa
Anonyymi
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä usko koko tarinaan. Itse suusi olet avannut ja et edes yritä kuiville. Muuta pois loppuu se että sinusta tehdään vielä pahemmin alkoholisti. Miesten logiikkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361578
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova1081459Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin881393Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1781338Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h1001324Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.691301Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin141200Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.661030- 46962
- 49917