minua päivittäiseen tissutteluun.
Ainoa kriittinen lausuma koskee sapuskan laittoa. Minä ostan ja valmistan ne.
Valmistan lounaan klo 14 pöytään. Lausuma on, että lounas olisi hyvä tehdä selvin päin.
Aamuoluen jälkeen aloitan tislatun tissuttelun klo 9:n tietämissä enkä örvellä lounasaikaankaan.
Päivittäinen a-annosmäärä on noin 20kpl joten varsinaisesta kännäämisestä ei ole kyse.
Vaimoni joutui terveydellisistä syistä lopettamaan hormonien käytön 52 vuotisena. Hän hankki itse liukkarituubin.
Vuosia myöhemmin alkoi tuo alkoholin suosiminen. Hän teki havainnon, että kun minä otan niin en ahdistele. Jos en ota niin ahdistelen.
Jo tuossa 6-kympin pinnassa totesin, ettei mieskuntoni kestä juopottelua.
Siis vaimoni tekee minusta alkoholistia! Täytin joulukuussa 78v ja jouluna alkaneessa putkessa on ollut muutaman viikon katkos.
Eilen himmentelin ja tänään olen nauttinut ainoastaan yhden oluen. Huomenna on tarkoitus vetää hieman napakampi kuntoilurupeama mutta terävistä irti pysyminen vaatii hieman tahdonvoimaa.
Vaimoni kannustaa
Anonyymi
1
365
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä usko koko tarinaan. Itse suusi olet avannut ja et edes yritä kuiville. Muuta pois loppuu se että sinusta tehdään vielä pahemmin alkoholisti. Miesten logiikkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660