minua päivittäiseen tissutteluun.
Ainoa kriittinen lausuma koskee sapuskan laittoa. Minä ostan ja valmistan ne.
Valmistan lounaan klo 14 pöytään. Lausuma on, että lounas olisi hyvä tehdä selvin päin.
Aamuoluen jälkeen aloitan tislatun tissuttelun klo 9:n tietämissä enkä örvellä lounasaikaankaan.
Päivittäinen a-annosmäärä on noin 20kpl joten varsinaisesta kännäämisestä ei ole kyse.
Vaimoni joutui terveydellisistä syistä lopettamaan hormonien käytön 52 vuotisena. Hän hankki itse liukkarituubin.
Vuosia myöhemmin alkoi tuo alkoholin suosiminen. Hän teki havainnon, että kun minä otan niin en ahdistele. Jos en ota niin ahdistelen.
Jo tuossa 6-kympin pinnassa totesin, ettei mieskuntoni kestä juopottelua.
Siis vaimoni tekee minusta alkoholistia! Täytin joulukuussa 78v ja jouluna alkaneessa putkessa on ollut muutaman viikon katkos.
Eilen himmentelin ja tänään olen nauttinut ainoastaan yhden oluen. Huomenna on tarkoitus vetää hieman napakampi kuntoilurupeama mutta terävistä irti pysyminen vaatii hieman tahdonvoimaa.
Vaimoni kannustaa
Anonyymi
1
299
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä usko koko tarinaan. Itse suusi olet avannut ja et edes yritä kuiville. Muuta pois loppuu se että sinusta tehdään vielä pahemmin alkoholisti. Miesten logiikkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n342468Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1062361Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk261449Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491237Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331182Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o30996- 73932
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11861- 37780
- 53765