Sopiva eengaskokl

Anonyymi

Kertokaas tunpelolle, auton renisteriotteessa lukee 17-tuuman vanteen rengaskoko 205/50. Voiko alle laittaa 215/55 koon renkaan? Vanteen pulttijako, keskireikä ja ET ovat sopivat.

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo aikomasi rengas on halkaisijaltaan hieman suurempi , jos se mahtuu niin voit laittaa .

    • Anonyymi

      Pistä ihmeessä, nyt 45 tai jopa 35 sarjan renkaat näille nastarenkaiden rouhimille teille, ei ne kuulu tänne siellä mistä ei saa ajaa nastarenkailla ne voi laittaa, mutta oikea suunta on korottaa profiilia .....

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan selkeää kieltä ja ole kirjoittamatta jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.


    • Anonyymi

      Ei saa laittaa. Mittari virheestä tulee negatiivinen.

    • Anonyymi

      Saa laittaa. Mittarivirheellä ei ole yksityiskäytössä mitään merkitystä. Jos ajoneuvossa on nopeudenseuranta, eli ajopiirturi, niin silloin virheen on oltava tietyn marginaalin sisällä.

      Rengas on kyllä huomattavasti aiempaa suurempi, joten kannattaa varmistua että se sopii paikalleen.

      • Anonyymi

        Mittari ei saa näyttää liian vähän. Tuolla rengas koolla se todennäköisesti näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mittari ei saa näyttää liian vähän. Tuolla rengas koolla se todennäköisesti näyttää.

        Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa?

        Katsastuksessa tulee hylätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastuksessa tulee hylätty.

        Tuskin katsuria kiinnostaa muuta kuin renkaan kunto.


    • Anonyymi

      Laita mahdollisimman pienet pyörät, niin autosi kulkee kovempaa, aivan kuten nopeusmittarin numeroita parkkipaikoilla ikkunan läpi katsot autoista:

      Mittaritaulua vilkaisemalla, nopeusmittaria: mikä on suurin numero nopeusmittarissa, se on kyseisen auton huippunopeus.

    • Anonyymi

      Halkaisija noin 30 mm suurempi ja vierintämatka vajaa 5% pidempi eli taitaa mennä laittomuuden puolelle. Kukaan muu kuin katsastusmies ei tuohon taida puuttua.

      • Anonyymi

        10 mm alkuperäistä leveämpi rengas ei ole laiton .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 mm alkuperäistä leveämpi rengas ei ole laiton .

        "Rekisteriotteen teknisestä osasta löytyy auton rengaskoko. Tätä rengaskokoa voit muuttaa 30 mm kapeampaan tai leveämpään (rengaskoon ensimmäinen luku, esim. 155, tarkoittaa, että kyseessä on 155 mm leveä rengas). Tuumakokoa (vanteen kokoa) voi muuttaa tuumalla ilman muutoskatsastusta laillisesti. Renkaan ympärysmitta (vierintäkehä) saa muuttua max 5 %. "

        Laillisen rajoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe