Moikka kaikille! Haluisin puhua aiheesta yksinäisyys.. Oon 25-vuotias nainen ja mulla ei oo oikeestaan yhtään kaveria, joka pitäis muhun yhteyttä, tai huomaisi jos häviän kuukausiksi, aina kun nähdään kavereiden kanssa (mun aloitteesta) he sanovat, että oli niin hauskaa ja oon yks heidän parhaimmista ystävistä jne... Mutta sitten heistä ei kuulu mitään .. mistä löytää ystäviä, jotka pitää yhteyttä vastavuoroisesti...? Ja kertokaa omia kokemuksia asiasta. . tää on ollut mulle todella raskasta kun kukaan ei pidä yhteyttä 😓
Ihmissuhteet
8
247
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ollut samaa, tuntuu et ihmiset on nykyään aloitekyvyttömiä
- Anonyymi
Kokeile harrastuksia ym. jossa kokoonnutaan useammin.
- Anonyymi
Helpolta kuulostaa, eli kokeile harrastuksia...olen jo iäkkäämpi ihminen ja hiljainen uusien ihmisten seurassa. Olen aloittanut muutaman harrastuksen vuosien varrella ja toivonut löytäväni uusia ihmisiä elämääni. Ympärilläni olevat ihmiset tuntuvat löytävän yhteisiä puheenaiheita ja minä taas tunnen olevani ulkopuolinen.....Olen hyväksynyt jo sen...Sinulla nuorena ihmisenä on vielä mahdollisuuksia vaikka kuinka löytää niitä oikeita ystävia...tsemppiä !
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi itse pitää yhteyttä!
- Anonyymi
Mä pidän yhteyttä todella usein, se ongelmaan on siinä ettei se oo vastavuoroista vaan yksipuolista 😁
- Anonyymi
Löydät kivoja ihmisiä ystäviä.Katso diakonilaitoksen sivuja ja Punanen risti. Järjestävät ystävän sinulle. Katso myös Helsinki Mission sivut. semppiä.Edellä mainittujen motto kenenkään ei tarvitse olla yksin ikään katsomatta!Olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin.
- Anonyymi
wou olipas ylläpito fiksu kun osas yhdistää kaksi eri sanaa.Ihan järjetönmmän viisaita ovat täällä.
- Anonyymi
miksi punainen risti ja helsinki mission saa ilmoittaa mutta synonyymi sanalle ystävä ja sanalle etsiminen ei saa ilmoittaa tänne.Miten esim punaisen ristin toiminta eroaa näistä kertomistani sanojen synonyymeistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 622183
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1471970Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa641633Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2291428- 681365
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2961266- 721208
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371093Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118996- 74985