Moikka kaikille! Haluisin puhua aiheesta yksinäisyys.. Oon 25-vuotias nainen ja mulla ei oo oikeestaan yhtään kaveria, joka pitäis muhun yhteyttä, tai huomaisi jos häviän kuukausiksi, aina kun nähdään kavereiden kanssa (mun aloitteesta) he sanovat, että oli niin hauskaa ja oon yks heidän parhaimmista ystävistä jne... Mutta sitten heistä ei kuulu mitään .. mistä löytää ystäviä, jotka pitää yhteyttä vastavuoroisesti...? Ja kertokaa omia kokemuksia asiasta. . tää on ollut mulle todella raskasta kun kukaan ei pidä yhteyttä 😓
Ihmissuhteet
8
360
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ollut samaa, tuntuu et ihmiset on nykyään aloitekyvyttömiä
- Anonyymi
Kokeile harrastuksia ym. jossa kokoonnutaan useammin.
- Anonyymi
Helpolta kuulostaa, eli kokeile harrastuksia...olen jo iäkkäämpi ihminen ja hiljainen uusien ihmisten seurassa. Olen aloittanut muutaman harrastuksen vuosien varrella ja toivonut löytäväni uusia ihmisiä elämääni. Ympärilläni olevat ihmiset tuntuvat löytävän yhteisiä puheenaiheita ja minä taas tunnen olevani ulkopuolinen.....Olen hyväksynyt jo sen...Sinulla nuorena ihmisenä on vielä mahdollisuuksia vaikka kuinka löytää niitä oikeita ystävia...tsemppiä !
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi itse pitää yhteyttä!
- Anonyymi
Mä pidän yhteyttä todella usein, se ongelmaan on siinä ettei se oo vastavuoroista vaan yksipuolista 😁
- Anonyymi
Löydät kivoja ihmisiä ystäviä.Katso diakonilaitoksen sivuja ja Punanen risti. Järjestävät ystävän sinulle. Katso myös Helsinki Mission sivut. semppiä.Edellä mainittujen motto kenenkään ei tarvitse olla yksin ikään katsomatta!Olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin.
- Anonyymi
wou olipas ylläpito fiksu kun osas yhdistää kaksi eri sanaa.Ihan järjetönmmän viisaita ovat täällä.
- Anonyymi
miksi punainen risti ja helsinki mission saa ilmoittaa mutta synonyymi sanalle ystävä ja sanalle etsiminen ei saa ilmoittaa tänne.Miten esim punaisen ristin toiminta eroaa näistä kertomistani sanojen synonyymeistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1553940Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk853353Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva852805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442699Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722669Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,242411Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1402342Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1522225Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville392062Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121956