Onko ollut hulppein elämässänne?
Vuosi 2022
20
150
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole ollut mutta saattaa olla, jos mies kuulee kutsuhuutoni ja liittyy remmiin.
- Anonyymi
Vasta alku menossa, kaukana hulppeista ajoista. Vähän riippuu mihin mitäkin vertaa, suhteellusta on elämä.
- Anonyymi
Fuck You.
- Anonyymi
Ehdottomasti! Hulppeaa tulee olemaan ja hulppeampaa aina vaan tästä vuodesta edespäin. 😁
- Anonyymi
Elämäntaparikollisen irvistys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntaparikollisen irvistys
Ja mässänne
- Anonyymi
Missä mielessä?
- Anonyymi
Hulppeus on jokin taustalla pyrkivä pillupierujen häive, voimakkuudeltaan noin, miten jo edellä kerroin....?
?
https://m.youtube.com/watch?v=vhd7vOmevWk Jos unet mitä oon nähnyt ja hereilläkin kokenut on enteitä, niin tämä vuosi on mun viimeinen elinvuosi. Että sikäli ei niin hulppea välttämättä. :D
- Anonyymi
Njet.
- Anonyymi
Mitä se hulppeus tarkoittaa? Hauska? Onnellinen? Kiva? mitä?
- Anonyymi
Kuulin ketun soidinhuudon ekaa kertaa ikinä. Kyllä oli karmeaa kuultavaa. Joten ihan sillä perusteella EI!
- Anonyymi
Kiimainen kettu, mikä sen parempaa..
- Anonyymi
No ei nyt hulppea mutta mieleen jäävä monessakin mielessä, ja onhan tässä nämä historian pyörätkin lähteneet ryminällä liikkeelle taas https://youtu.be/RV6Vpk5oIc0
2019 oli suomen viimeinen "hulppea" vuosi.
Sen jälkeen tuli korona ja nyt on putler!!!!- Anonyymi
2006 on mun suosikkivuosi!
- Anonyymi
Ei ole ollut
- Anonyymi
Kyllähän siitä vielä voi tulla sellainen varsinkin kun jätän palstan. :)
- Anonyymi
älä, koskaan jätä, sillä sinusta välitän,
ja, siten rakastan,
ja, sinusta, siten aina välitän,
N
eli, PAKSU PEKKA,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835