Ei duunia, ei rahaa, edelliset kolme meni jo vuosia sitten dokaamisen takia
Käsi vain käy 14-tuumaisen ruudun edessä kohta sekin pimahtaa kun on 9 vuotta vanha
Kiljumuki tyhjenee. Käytän kurkkupurkkia kun oikea muovimuki menirikkikun kanssapulsu istui kännissä päälle
Asd
Mis mun duuni on
2
339
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vaimo lähti, asunto, ja säätiön natsivartijat ei anna keittää kiljua.
Jotkut uhkailee päivittäin. Työnteolla.
"Kyllä sinä Asd lähdet nyt 6 päivää viikossa jakamaan ilmaisjakelulehtiä"
Minusta ei ole mihinkään fyysisiin töihin, koska älykkäät aivoni ovat painottuneet enemmän ns. henkiselle puolelle. Kirjailijanakaan en ole vielä lyönyt itseäni läpi, sillä kustantajat eivät ymmärrä älykkyyttäni.
Perze myy kuitenkin Hietsussa vielä ihan hyvin, vaikka se aika karvainen onkin.
Juuri sain 300 e kun olin menestyvien bisnesukkomiesten kusi - ja spermaviemärinä heidän mökillään. Mutta se on aika rankkaa.
Onko tuo ns. oikea työnteko vaihtoehto? Mutta mitä töitä, kun täytyisi olla henkistä, korkean tason hommaa eikä mitään pascaduuneja, jotka sopivat alemman tason litra-aivoille?
Asd - Anonyymi
Koskas tulet työhaastatteluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441874
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3151309Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.175946Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.263674- 33611
- 257603
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12601- 191563
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20502- 42492