Ei duunia, ei rahaa, edelliset kolme meni jo vuosia sitten dokaamisen takia
Käsi vain käy 14-tuumaisen ruudun edessä kohta sekin pimahtaa kun on 9 vuotta vanha
Kiljumuki tyhjenee. Käytän kurkkupurkkia kun oikea muovimuki menirikkikun kanssapulsu istui kännissä päälle
Asd
Mis mun duuni on
2
264
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo lähti, asunto, ja säätiön natsivartijat ei anna keittää kiljua.
Jotkut uhkailee päivittäin. Työnteolla.
"Kyllä sinä Asd lähdet nyt 6 päivää viikossa jakamaan ilmaisjakelulehtiä"
Minusta ei ole mihinkään fyysisiin töihin, koska älykkäät aivoni ovat painottuneet enemmän ns. henkiselle puolelle. Kirjailijanakaan en ole vielä lyönyt itseäni läpi, sillä kustantajat eivät ymmärrä älykkyyttäni.
Perze myy kuitenkin Hietsussa vielä ihan hyvin, vaikka se aika karvainen onkin.
Juuri sain 300 e kun olin menestyvien bisnesukkomiesten kusi - ja spermaviemärinä heidän mökillään. Mutta se on aika rankkaa.
Onko tuo ns. oikea työnteko vaihtoehto? Mutta mitä töitä, kun täytyisi olla henkistä, korkean tason hommaa eikä mitään pascaduuneja, jotka sopivat alemman tason litra-aivoille?
Asd - Anonyymi
Koskas tulet työhaastatteluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453867Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152932- 322490
- 241780
- 431392
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431391Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 251179
- 491131
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161115