Ei duunia, ei rahaa, edelliset kolme meni jo vuosia sitten dokaamisen takia
Käsi vain käy 14-tuumaisen ruudun edessä kohta sekin pimahtaa kun on 9 vuotta vanha
Kiljumuki tyhjenee. Käytän kurkkupurkkia kun oikea muovimuki menirikkikun kanssapulsu istui kännissä päälle
Asd
Mis mun duuni on
2
339
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo lähti, asunto, ja säätiön natsivartijat ei anna keittää kiljua.
Jotkut uhkailee päivittäin. Työnteolla.
"Kyllä sinä Asd lähdet nyt 6 päivää viikossa jakamaan ilmaisjakelulehtiä"
Minusta ei ole mihinkään fyysisiin töihin, koska älykkäät aivoni ovat painottuneet enemmän ns. henkiselle puolelle. Kirjailijanakaan en ole vielä lyönyt itseäni läpi, sillä kustantajat eivät ymmärrä älykkyyttäni.
Perze myy kuitenkin Hietsussa vielä ihan hyvin, vaikka se aika karvainen onkin.
Juuri sain 300 e kun olin menestyvien bisnesukkomiesten kusi - ja spermaviemärinä heidän mökillään. Mutta se on aika rankkaa.
Onko tuo ns. oikea työnteko vaihtoehto? Mutta mitä töitä, kun täytyisi olla henkistä, korkean tason hommaa eikä mitään pascaduuneja, jotka sopivat alemman tason litra-aivoille?
Asd - Anonyymi
Koskas tulet työhaastatteluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512202
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9775- 67713
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81514- 44510
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479