Siitä on 21 vuotta kun kuolit ja tulet yhä mun uniin.
PS rakastin sua ja sä hylkäsit mut. Tein sulle saman kun huomasit tarvitsevasi mua.
Vaan me oltiin ihan kakaroita ja koettiin varhain liian kovia kolhuja.
Viimeisen kerran kun nähtiin niin itkin sun sylissä ja sä vaan silittelit ja halasit mua.
Siitä meni vuosia ja tulit mua etsimään vaan kipuilin omaa helvettiäni.
Miten voi tuntua suru näin pitkän ajan jälkeenkin.
Mä tein vääriä valintoja ja tehnyt koko elämäni.
Menisin ajassa taaksepäin, valitsisin toisin.
Ja oltiin molemmat onnettomii, rakkaustarina toteutumaton.
Silti muistutit mua sun lämpimällä hymyllä mikä on tärkeää, kiitos siitä. Kovasti yritän.
Muistan sut
Anonyymi
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
En olisi ikinä uskonut, että Jussi Halla-Aho avautuu suomi24Rauma palstalla suhteestaan ja kipuilustaan puolueeseen. Hyvä näin, että ymmärtää tuskan ja sen alkulähteen. Kiitos rehellisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228