Kannattaa valita useammanlaisia.
Sekä tiedusteluun, että kaluston torjuntaan.
Nuo osoittivat voimansa jo Armenian sodassa.
Puolustusvoimat hankkimassa 1000 - 2000 kannettavaa lennokkia
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt vasta herätään vaikka niitä suositeltiin jo ennen koneiden ostoa. Joku evp.
- Anonyymi
Ettei vaan ollut ilmatorjuntaa jota evp suositteli.
- Anonyymi
Lennokit olivat vielä alkuvaiheessaan muutamia vuosia sitten.
Nyt ne alkavat olla teknisesti sen verran kehittyneitä ja edullisia että ovat käyttökelpoisia isommassa mittakaavassa.
Sotilaskäyttöön kehitetyt dronet/lennokit ovat aikaisemmin olleet järkyttävän kalliita.
- Anonyymi
Parempi myöhään, kun ei milloinkaan?.
- Anonyymi
Tarjonta lisääntyy koko ajan joten parempi myöhään.
- Anonyymi
Lennokkeja en itse päässyt näkemään tai tekemään, mutta onko niillä tekemistä niiden kaarnaveneiden kanssa, joita jotkut tänne muuttaneet valmistavat?
- Anonyymi
Venäjän sotakalusto hupenee Ukrainan sodassa sitä kyytiä, että venäjältä menee ainakin 10 vuotta, että se voi hyökätä mihinkään.
Suomen kannattaa varustaa ja hankkia puolustuskalustoa sillä aikaa.
Ilmatorjuntaa, K9 panssarihaupitseja. - Anonyymi
Määrärahojen vähäisyyden vuoksi uudet lennokit varustetaan kuminauha viritteisillä potkureilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362415
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472116- 442108
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271890- 1261561
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411075
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046