Mitä Kiteen optikkoliikettä suosittelisitte kun kysymyksessä vanhojen silmälasien korjaus ja uusien kehysten & linssien hankkiminen? Onko eroja palvelussa, laadussa ja hinnoittelussa?
T. uusi asukas
Optikkoliikkeet
12
1514
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhat silmälasit jos kehykset muovia:EI KANATA KORJATA: Muovi kehyksien ikä on 3-5 vuoteen haurastuu kun on muovia!
- Anonyymi
Ei nykyiset materiaalit.
- Anonyymi
Specsavers, Joensuu. Siellä on parhaat tarjoukset ja hyvä valikoima.
- Anonyymi
Pikkarainen kiteellä
- Anonyymi
Tilaa netistä.
- Anonyymi
Siis Pikkarainen. Kiitos.
- Anonyymi
Joensuuhun päin auton nokka
- Anonyymi
Kiteellä! Ehdottomasti Fenno! (Ake)
- Anonyymi
Rönkkönen on....
Off. - Anonyymi
Pikkaraisen hallussa.
- Anonyymi
Pikkaraisessa minäkin aikanaan kävin. Näitä laseja kun käytti, niin loppuillasta näkö ikäänkuin sumeni. Aamulla kävin uudestaan ja johan kirkastui koko maailma. Näin meni aikansa. Sitten jäi eläkkeelle, Pikkarainen.
Tyttönsä on myös lasialalla. Niitä laseja ei tarvii uusii niin usein kuin isänsä liikkeessä. Mutta sama vahvuus on vieläkin molemmassa silmässä. 2.25 promillee ja loppuillasta kun väsyy, hajataittoo ilmenee sekä huimausta. Teksti näkyy kolmena ja luenkin aina keskimmäistä. Olenhan kepulainen.
- Anonyymi
Kaikki kolme Kiteellä hyviä. Pikkarainen, Ake ja Instru. Hinnat selviää kyselemällä kaikista, ovat niin lähekkäin että niissä käy äkkiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757