Seuranhaku

Anonyymi

Onko kukaan käyttänyt spicy sovellusta? Ainakaan enää sitä ei saa ladattua ja käytettyä. Tai onko kenelläkään heyaa? Myöskin her taitaa olla vähän lopahtanut. Suurin osa naisista taitaa käyttää tinderiä🤔 Kirjota tähän mitä ite käytät tai suosittelet

24

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Her ja tinder, her ehkä parempi ja avonaisempi ympäristö. Näin lesbona molemmat kohtalaisen huonoja vaihtoehtoja.
      Ei aktiivista vakavan seuranhakua nyt ees käynnis. Josko sitä pian aktivoituis sen suhteen.

    • Anonyymi

      Miksi fiksuja ja femmetyyppisiä normaalipainossa olevia naisia ei oikeesti näy juurikaan esim Herssä ?
      Lesbodeittailu on raskasta ja hyviä vaihtoehtoja ei juuri ole.

      • Anonyymi

        Saan kyllä paljon tykkäyksiä, mut ne naiset ei lähelläkään mun tyyppisiä. Osalla spesifejä toiveita, osa transväkeä, tyynyprinsessoja, poikamaisia, muutama mieskin, aseksuaaleja/demityyppejä, uskovaisia, pan/bi.Huoh.
        Onks täällä muita joilla vastaavia ongelmia?


      • Anonyymi

        Mitkä on femmetyyppisiä normaalipainoisia? Ei kerro kauheasti mitään. Jotain kuvia näyttää millaisia tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on femmetyyppisiä normaalipainoisia? Ei kerro kauheasti mitään. Jotain kuvia näyttää millaisia tarkoitat?

        Ei ole vartalotyyppikysymys pelkästään. Kurvit on jees, ylipaino ja pyöreä olemus ei. Itse olen pitkä, hoikka ja kauniiksi sanottu.
        Naisellinen energia uppoaa😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vartalotyyppikysymys pelkästään. Kurvit on jees, ylipaino ja pyöreä olemus ei. Itse olen pitkä, hoikka ja kauniiksi sanottu.
        Naisellinen energia uppoaa😏

        Täällä kiinnostui pitkä ja normivartaloinen vaaleaverikkö🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan kyllä paljon tykkäyksiä, mut ne naiset ei lähelläkään mun tyyppisiä. Osalla spesifejä toiveita, osa transväkeä, tyynyprinsessoja, poikamaisia, muutama mieskin, aseksuaaleja/demityyppejä, uskovaisia, pan/bi.Huoh.
        Onks täällä muita joilla vastaavia ongelmia?

        mikä vika demiseksuaalisuudessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vartalotyyppikysymys pelkästään. Kurvit on jees, ylipaino ja pyöreä olemus ei. Itse olen pitkä, hoikka ja kauniiksi sanottu.
        Naisellinen energia uppoaa😏

        entä jos on hoikka muttei juuri kurveja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä vika demiseksuaalisuudessa on?

        No sitä voi miettiä kuinka sopii yhteen semmoisen kanssa joka syttyy huomattavasti hitaammin kuin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä voi miettiä kuinka sopii yhteen semmoisen kanssa joka syttyy huomattavasti hitaammin kuin itse.

        sitten kun ihastun niin ei siinä ole syttymisessä mitään hitautta.
        erona mulla on vaan se etten kiinnostu seksuaalisesti kenestäkään ellen ole ihastunut


    • Anonyymi

      Onko muilla samaa ongelmaa ettei sovelluksia saa ladattua? Minulle vain kaikissa sanotaan ettei saatavilla. Sinne jää ne viimeisetkin naiset😅

      • Anonyymi

        Kokeile päivittää sovellukset


      • Anonyymi

        Mulla on sama ongelma ja en löydä deittiappeja play kaupasta 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma ja en löydä deittiappeja play kaupasta 🤔

        Täälläkin kans samaa ongelmaa..


    • Anonyymi

      Mitään spicya kun Tinderistä oon naiset valkannut. Viimeisin oli reilu 2 v sitten, enkä tarvi enää mitään appeja kun tää on mun viimeinen rakkaus 🥰

    • Anonyymi

      Tinderistä! 🤩 en nyt viitti tähän mitään nimiä laittaa, mut kyl siellä sellaisiakin on, joita on ollut esillä edustavasti muuallakin :p ei jää tasosta kiinni, mut algoritmit tietysti vähän valitsee sen mukaan millainen itse on ja miten sitä käyttää.

      • Anonyymi

        Joo en tarvi mitään nimiä jotka jotain on "edustavaa ".


    • Anonyymi

      Mä taas haluaisin ostaa seksiä, mutta en oikeasti löydä asiallista ja realistista väylää. Voiko täällä joku vinkata jos sellaisen tietää?

      • Anonyymi

        Täältä! Mitäs laitetaan? 😄


      • Anonyymi

        Multa saat, mitä haluat


    • Anonyymi

      Täällä myös hoikka/normaalipainoinen femme, jolle kelpaa monenkinlainen seura.. ;)

      • Anonyymi

        Se nyt vaan on niin että hoikkuus ei tee ihmisestä normaalipainosta. Joten painukaa hittoon täältä vinkumasta omaa kauneuttanne. Pinnallisia kusipäitä ei kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että hoikkuus ei tee ihmisestä normaalipainosta. Joten painukaa hittoon täältä vinkumasta omaa kauneuttanne. Pinnallisia kusipäitä ei kaivata.

        Ookei… rauhaa ja rakkautta naiset.
        Lähdetäänkö vaikka siitä, että tälle palstalle sopii ihan kaikenlainen naiskauneus, naisrakkaus ja naisten väliset suhteet. Tervetulleita ovat sekä hoikat että pyöreät ja kaikki siltä väliltä.

        Jätetään mieluummin pois kaikki epäystävällinen ja ilkeä käytös, eikö niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookei… rauhaa ja rakkautta naiset.
        Lähdetäänkö vaikka siitä, että tälle palstalle sopii ihan kaikenlainen naiskauneus, naisrakkaus ja naisten väliset suhteet. Tervetulleita ovat sekä hoikat että pyöreät ja kaikki siltä väliltä.

        Jätetään mieluummin pois kaikki epäystävällinen ja ilkeä käytös, eikö niin.

        Bissejen hihhih naiskokeilut/kaukoihastukset/avoin suhde -höpinät sopivat muualle eivätkä anna lesbopalstalle mitään. Ko. kuviot ovat hyvin kaukana naisrakkaudesta.
        Osa ei taida edes tunnistaa sanan merkitystä, sekoilevat vain menemään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe