Seuranhaku

Anonyymi

Onko kukaan käyttänyt spicy sovellusta? Ainakaan enää sitä ei saa ladattua ja käytettyä. Tai onko kenelläkään heyaa? Myöskin her taitaa olla vähän lopahtanut. Suurin osa naisista taitaa käyttää tinderiä🤔 Kirjota tähän mitä ite käytät tai suosittelet

24

1296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Her ja tinder, her ehkä parempi ja avonaisempi ympäristö. Näin lesbona molemmat kohtalaisen huonoja vaihtoehtoja.
      Ei aktiivista vakavan seuranhakua nyt ees käynnis. Josko sitä pian aktivoituis sen suhteen.

• Anonyymi

Miksi fiksuja ja femmetyyppisiä normaalipainossa olevia naisia ei oikeesti näy juurikaan esim Herssä ?
      Lesbodeittailu on raskasta ja hyviä vaihtoehtoja ei juuri ole.

• Anonyymi

Saan kyllä paljon tykkäyksiä, mut ne naiset ei lähelläkään mun tyyppisiä. Osalla spesifejä toiveita, osa transväkeä, tyynyprinsessoja, poikamaisia, muutama mieskin, aseksuaaleja/demityyppejä, uskovaisia, pan/bi.Huoh.
        Onks täällä muita joilla vastaavia ongelmia?

• Anonyymi

Mitkä on femmetyyppisiä normaalipainoisia? Ei kerro kauheasti mitään. Jotain kuvia näyttää millaisia tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä on femmetyyppisiä normaalipainoisia? Ei kerro kauheasti mitään. Jotain kuvia näyttää millaisia tarkoitat?

Ei ole vartalotyyppikysymys pelkästään. Kurvit on jees, ylipaino ja pyöreä olemus ei. Itse olen pitkä, hoikka ja kauniiksi sanottu.
        Naisellinen energia uppoaa😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vartalotyyppikysymys pelkästään. Kurvit on jees, ylipaino ja pyöreä olemus ei. Itse olen pitkä, hoikka ja kauniiksi sanottu.

Täällä kiinnostui pitkä ja normivartaloinen vaaleaverikkö🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saan kyllä paljon tykkäyksiä, mut ne naiset ei lähelläkään mun tyyppisiä. Osalla spesifejä toiveita, osa transväkeä, tyynyprinsessoja, poikamaisia, muutama mieskin, aseksuaaleja/demityyppejä, uskovaisia, pan/bi.Huoh.
        Onks täällä muita joilla vastaavia ongelmia?

mikä vika demiseksuaalisuudessa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entä jos on hoikka muttei juuri kurveja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä vika demiseksuaalisuudessa on?

No sitä voi miettiä kuinka sopii yhteen semmoisen kanssa joka syttyy huomattavasti hitaammin kuin itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä voi miettiä kuinka sopii yhteen semmoisen kanssa joka syttyy huomattavasti hitaammin kuin itse.

sitten kun ihastun niin ei siinä ole syttymisessä mitään hitautta.
        erona mulla on vaan se etten kiinnostu seksuaalisesti kenestäkään ellen ole ihastunut

• Anonyymi

Onko muilla samaa ongelmaa ettei sovelluksia saa ladattua? Minulle vain kaikissa sanotaan ettei saatavilla. Sinne jää ne viimeisetkin naiset😅

• Anonyymi

Kokeile päivittää sovellukset

• Anonyymi

Mulla on sama ongelma ja en löydä deittiappeja play kaupasta 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sama ongelma ja en löydä deittiappeja play kaupasta 🤔

Täälläkin kans samaa ongelmaa..

• Anonyymi

Mitään spicya kun Tinderistä oon naiset valkannut. Viimeisin oli reilu 2 v sitten, enkä tarvi enää mitään appeja kun tää on mun viimeinen rakkaus 🥰

• Anonyymi

Tinderistä! 🤩 en nyt viitti tähän mitään nimiä laittaa, mut kyl siellä sellaisiakin on, joita on ollut esillä edustavasti muuallakin :p ei jää tasosta kiinni, mut algoritmit tietysti vähän valitsee sen mukaan millainen itse on ja miten sitä käyttää.

• Anonyymi

Joo en tarvi mitään nimiä jotka jotain on "edustavaa ".

• Anonyymi

Mä taas haluaisin ostaa seksiä, mutta en oikeasti löydä asiallista ja realistista väylää. Voiko täällä joku vinkata jos sellaisen tietää?

• Anonyymi

Täältä! Mitäs laitetaan? 😄

• Anonyymi

Multa saat, mitä haluat

• Anonyymi

Täällä myös hoikka/normaalipainoinen femme, jolle kelpaa monenkinlainen seura.. ;)

• Anonyymi

Se nyt vaan on niin että hoikkuus ei tee ihmisestä normaalipainosta. Joten painukaa hittoon täältä vinkumasta omaa kauneuttanne. Pinnallisia kusipäitä ei kaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että hoikkuus ei tee ihmisestä normaalipainosta. Joten painukaa hittoon täältä vinkumasta omaa kauneuttanne. Pinnallisia kusipäitä ei kaivata.

Ookei… rauhaa ja rakkautta naiset.
        Lähdetäänkö vaikka siitä, että tälle palstalle sopii ihan kaikenlainen naiskauneus, naisrakkaus ja naisten väliset suhteet. Tervetulleita ovat sekä hoikat että pyöreät ja kaikki siltä väliltä.

Jätetään mieluummin pois kaikki epäystävällinen ja ilkeä käytös, eikö niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookei… rauhaa ja rakkautta naiset.
        Lähdetäänkö vaikka siitä, että tälle palstalle sopii ihan kaikenlainen naiskauneus, naisrakkaus ja naisten väliset suhteet. Tervetulleita ovat sekä hoikat että pyöreät ja kaikki siltä väliltä.

Jätetään mieluummin pois kaikki epäystävällinen ja ilkeä käytös, eikö niin.

Bissejen hihhih naiskokeilut/kaukoihastukset/avoin suhde -höpinät sopivat muualle eivätkä anna lesbopalstalle mitään. Ko. kuviot ovat hyvin kaukana naisrakkaudesta.
        Osa ei taida edes tunnistaa sanan merkitystä, sekoilevat vain menemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1832
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      274
      1528
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      382
      1238
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe