On tullut aika eskaloitua

Anonyymi

Kaiken uhallakin: olen vihdoinkin päättänyt tulla kaapista ulos. Mitä tähän sanotte?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et rakas veliseni edes tiedä, mitä tarkoittaa eskaloituminen.
      Ota rakas veljemme sanat haltuun ennen, ku alat niitä käyttää!

      Siunauksin kotisiioni.

    • Anonyymi

      Eskaloituminen on hyvä aloittaa kaapista ulos tulemisella.

    • Anonyymi

      Kaapissa voi tulla ahtaan paikan kammo !

    • Anonyymi

      Minä olen eskaloitunut koko alkaneen huhtikuun ajan. Viime viikonvaihteessa vihdoin sain potkituksi kaapin oven auki päästäkseni seuroihin.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt on järisyttävää tekstiä. Jos rupiat eskaloitumaan. Saattaapi tulla kova ääni ja huono haju. Mutta eipä siellä kaapissakaan pysty olemaan eskaloitumisen jälkeen. Tuu pois vaan.

    • Anonyymi

      On aivan paikallaan eskaloitua, hyvähän se on eskaloitua ja pitäähän sitä itsekunkin ailloin tällöin eskaloitua.

      Eskaloitumisiin!

    • Anonyymi

      Minä eskaloidun huper- ja kyber-sapelit paljastettuina. Siinä kalpenee maan turhin laitos, Suojelupoiliisi, ja sen turhaakin turhempi päällikkö Pelttari.

      • Anonyymi

        Kannattaisi se veljen oma sapeli kuitenkin pitää piilossa. Julkisilla paikoilla nyt ainakin. Ettei sekin rupea eskaloitumaan.


    • Anonyymi

      Huomenna laitan lounaaksi eskalaatiomuhennosta hyper-salaatin ja kyber-kastikkeen kera.

      • Anonyymi

        Vege!


    • Anonyymi

      Aamiaiseksi tänään eskalaatiopuuroa.

      • Anonyymi

        Aamiaiseksi seksiä.Ei sen parempaa aamiaista olekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamiaiseksi seksiä.Ei sen parempaa aamiaista olekkaan.

        Parhaat lapset saa amiais seksissä.


    • Anonyymi

      Hyppää ulos vaan

    • Anonyymi

      Minäkin olen seurannut seuroja vain kaapin oven raosta katselemalla ja kuulostelemalla.
      Mutta nyt kyllä eskaloidun!
      Tulen ovet paukkuen rohkeasti ja räväksäti kaapista ja menen lauantaina seuroihin.
      Se on saletti se!
      Eskaloidutaan yhdessä!
      Eskaloitumisen jälkeen voimme sitten telakoitua toisiimme.

    • Anonyymi

      Lounaalla lapsille jälkiruoaksi oli-garkkia.

    • Anonyymi

      Oliko tuossa alussa maininta, että kirjoittaja olisi miespuolinen henkilö ?!
      Onko nämä kommentit koronan jälkitauteja !? Kaikkea se tuokin tauti teettää !!
      Eskaloitua = laajentua, kiihdyttää.... , niin kuin nyt Venäjä tekee, sodassa, laajentuu Ukrainassa !!
      Ei kannattaisi !!!!

      • Anonyymi

        Mutta karhun nälkä kasvaa syödessä ja eskaloituu koko eurooppaan tää sota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe