Erinomainen pito märällä ja kuivalla, erinomainen ajettavuus. Huomautus tuli vain vierintävastuksesta, joka on huippurenkaalle tyypillisesti liukkaita ekorenkaita hieman korkeampi.
Vertailu osoitti taas - jälleen kerran - minkälaisia lipsuttimia kiinanrenkaat ovat.
Continental taas TM-kesärengasvertailun 2022 kuningas. Ties monettako kertaa.
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
Surkea km kestävyys.
- Anonyymi
Eurooppalaisista renkaista löytyy myös heikkoja suorituksia aivan kuten kiinalaisistakin. Testin herkimmin pyörivä rengas oli juuri Euroopassa valmistettu.
- Anonyymi
Suuri vierintävastushan on nykybensan hinnoilla ehdoton ei. Myös sähköautoissa valtava ongelma kun niissä muutenkin korkea toimintamatka-ahdistus ja lataus kestää tosi pitkään.
Luotto Contin laatuun meni Conti 3 nastarengaskatastrofin myötä.- Anonyymi
Juu, kyllä yhden epäonnistuneen nastakokeilun perusteella kannattaa koko merkki hylätä. Kysymys onkin, mikä rengas ei ole joskus epäonnistunut nastojen tai jossain muussa asiassa. Tyhmähän sinä olet.
- Anonyymi
Kannattaa oikeasti miettiä paljonko tekee rahassa tuo vierintävastuksen ero ja huomaako sen oikeasti lompakossaan, tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa oikeasti miettiä paljonko tekee rahassa tuo vierintävastuksen ero ja huomaako sen oikeasti lompakossaan, tuskin.
Ihan rengastesteissä testattu asia että vierintävastus vaikuttaa useita prosentteja kulutukseen. Jos ottaa B luokituksella niin voi viedä useita prosentteja enemmän polttoainetta kuin A.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan rengastesteissä testattu asia että vierintävastus vaikuttaa useita prosentteja kulutukseen. Jos ottaa B luokituksella niin voi viedä useita prosentteja enemmän polttoainetta kuin A.
Kyllä ja halvaksi tulee se A vierintävastus, kun se rengas sulaa alle.
- Anonyymi
Mottorin tämän kevään testissä PremiumContact 6 ei pärjännyt muille merkkirenkaille. Voittaja oli Nokian Hakka Blue 3 ja toiseksi Michelin Primacy 4.
Continental jäi vasta 4. sijalle Uniroyal halpismerkin taakse. Muita merkkirenkaita siellä ei ollutkaan joten Conti jäi viimeiseksi merkkirenkaista.
PremiumContact 6 renkaassa moitittiin erityisesti korkeaa polttoaineenkulutusta joka noin 2% korkeampi kuin esim Nokian tai Michelin laaturenkaissa. Lisäksi sai moitteita suoravesiliirron vastustuksesta ja epämukavuudesta huonokuntoisilla teillä.
Kuka haluaisi korkean polttoaineenkulutukse ja epämukavan renkaan huonoilla teillä? Ei edes pidossa ollut nokiaa tai Misukkaa parempi.- Anonyymi
Käytetyllä sanoila on paljon merkitystä, mutta tuo 2% suurempi kulutus on varsin marginaalinen asia normikilometreillä, paitsi jos ajattelee polttoaineenkultuksen aiheuttamia hieman suurempia päästöjä, mutta vastaavasti eikös tuo rengas ole hieman pitkäikäisempi (?).
Mutta jos valittavat rengasvaihtoehdot ovat lähes saman hintaisia, niin tietty parempi on parempi valinta ;-)
Itsellä on renkaiden vaihto edessä ja ajtus hommata nuo Michelin Primacy 4 renkaat ... tosin kilsoillani renkaat riskeeraavat vanheta ennen kuin niiden range tulee vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot533522Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe202912- 282584
- 702359
- 182201
- 502128
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111573- 171485