Pariskunta N+M hakee naisseuraa 03-alueelta

Anonyymi

Pariskunta (M38, N38) hakee lesboseksi kokeiluun naista 03-alueelta, josta mahdollisesti voisi tulla fwb, mikäli kemiat kohtaisivat. Tarkoituksena ei kuitenkaan varsinaisesti kolmen kimppa, mutta olisi kiva, jos etsimämme nainen olisi siinä mielessä estoton eikä häntä haittaisi mieheni läsnäolo
Etsimämme nainen olisi:
-Naisellinen
-Huumorintajuinen
-Ulospäin suuntautunut ja rento
-Avoin/rohkea
-Olemukseltaan siisti
-Iältään 30 - 50v.

Jos täytät ylläolevat kriteerit ja sinua kiinnostaisi lähemmin tutustua meihin kumpaankin, niin laita tänne ensin viestiä.

Lopuksi vielä meistä:
Itse olen tummatukkainen XXL kokoinen nainen, jolla ei siis ole lesboseksistä kokemusta ja nyt viime aikoina alkanut kiinnostamaan ainakin alkuun jonkinlainen rauhassa tutustuminen ja kokeilu naisen kanssa kuitenkaan ilman mitään suorituspaineita. Luonteeltani olen rento, positiivisen ja iloisen luonteen omaava ja huumorintajuinen.

Mieheni on normaalivartaloinen, tumman siilitukan omaava. Luonteeltaan myöskin rento ja humoristinen. Ajoittain puhuu vähemmän kuin minä.😅

Saa myös vinkata, jos tiedätte sivustoja, mihin tämä asiallinen ilmoitus sopisi paremmin.

29

2881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten yhteyttä?

      • Ja kannattaa oikeasti varoa noita "miten yhteyttä..." kysymyksiä 😥 niillä aina sama lähettäjä ja sit lisää listaan ja jakelee ympäriinsä.


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ja kannattaa oikeasti varoa noita "miten yhteyttä..." kysymyksiä 😥 niillä aina sama lähettäjä ja sit lisää listaan ja jakelee ympäriinsä.

        Ei ollut tällä kertaa listapeikko kysymässä vaikka näköjään päivittikin listaansa heti 🙄 nimittäin kysyjä olin minä (35vN)


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ja kannattaa oikeasti varoa noita "miten yhteyttä..." kysymyksiä 😥 niillä aina sama lähettäjä ja sit lisää listaan ja jakelee ympäriinsä.

        Kiitos varoituksesta.😥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tällä kertaa listapeikko kysymässä vaikka näköjään päivittikin listaansa heti 🙄 nimittäin kysyjä olin minä (35vN)

        Okei ☺️👍 mulle suht samoilla nimittäin aloitti kiusan tää listan jakaja... Sen takia epäilin. Pahoittelu


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Okei ☺️👍 mulle suht samoilla nimittäin aloitti kiusan tää listan jakaja... Sen takia epäilin. Pahoittelu

        Eipä mitiä


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Okei ☺️👍 mulle suht samoilla nimittäin aloitti kiusan tää listan jakaja... Sen takia epäilin. Pahoittelu

        Millee toi listajuttu sua kiusaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millee toi listajuttu sua kiusaa?

        Joka keskusteluun koittaa kysellä mun sähköpostia et sais lisättyä 😅.... Monet kerrat laittanut kun jonku kanssa ns jutellut niin väliin omiaan et "saisko sähköpostin tai kikin.... Joskus jollekulle kun laitoin niin heti lähti listaa levittää siihen keskusteluun niin et oli lisännyt mun sähköpostin ja jonkun ihan muun numeron siihen ym.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://9311333.com/H/wZ3Dy 👈

    • Minulla samat ajatukset et haluis päästä kokeilemaan seksiä naisen kanssa. Mutta tosiaan tuossa itsellä se kun mies on mullakin niin en sinällää haluis miestä katsomaan kun mullakaa ei ole kokemusta naisista yhtää.

    • Anonyymi

      Entä jos on nuorempi ku se 30v mutta kiinnostaisi silti?

      • Minua ainakin 😅 eikä haittaisi. Tosin mä siis etsin yksin en miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Minua ainakin 😅 eikä haittaisi. Tosin mä siis etsin yksin en miehen kanssa.

        Sinua ainakin mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ainakin mitä?

        Olisin kiinnostunut nais seurasta. ☺️


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut nais seurasta. ☺️

        Eikä haittaisi vaikka olis nuorempikin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä haittaisi vaikka olis nuorempikin?

        Ei haittaa yhtään. Oo mitään ikä rajoitteita eikä juuri ulkonäkö rajoitteita myöskään. Miten saatas juteltuu paremmin


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ei haittaa yhtään. Oo mitään ikä rajoitteita eikä juuri ulkonäkö rajoitteita myöskään. Miten saatas juteltuu paremmin

        Sähköpostin kautta? Tai kik whatsapp tms?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostin kautta? Tai kik whatsapp tms?

        Mulla löytyy kyllä kaikki nuo 😅👍 tänne vaan hirveesti niitä uskalla jakaa tuon listan laittajan takia 🤔 käytätkö tota suomi24 treffit osioo 🤔? Mä siellä tällä samalla nimellä. Tosin mun sähköpostin tuo joskus jo listaa laittanut et sinällään haittaa. Tällä hetkellä näköjään ei ollut 😅


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mulla löytyy kyllä kaikki nuo 😅👍 tänne vaan hirveesti niitä uskalla jakaa tuon listan laittajan takia 🤔 käytätkö tota suomi24 treffit osioo 🤔? Mä siellä tällä samalla nimellä. Tosin mun sähköpostin tuo joskus jo listaa laittanut et sinällään haittaa. Tällä hetkellä näköjään ei ollut 😅

        En ikävä kyllä käytä treffit osiota.. 😔


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mulla löytyy kyllä kaikki nuo 😅👍 tänne vaan hirveesti niitä uskalla jakaa tuon listan laittajan takia 🤔 käytätkö tota suomi24 treffit osioo 🤔? Mä siellä tällä samalla nimellä. Tosin mun sähköpostin tuo joskus jo listaa laittanut et sinällään haittaa. Tällä hetkellä näköjään ei ollut 😅

        Numerosi oikein liitettynä sähköpostiisi siinä listassa muutoin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Numerosi oikein liitettynä sähköpostiisi siinä listassa muutoin?

        Ei oo mun numero siinä... En tiedä mistä on keksinyt sen.


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mulla löytyy kyllä kaikki nuo 😅👍 tänne vaan hirveesti niitä uskalla jakaa tuon listan laittajan takia 🤔 käytätkö tota suomi24 treffit osioo 🤔? Mä siellä tällä samalla nimellä. Tosin mun sähköpostin tuo joskus jo listaa laittanut et sinällään haittaa. Tällä hetkellä näköjään ei ollut 😅

        [email protected] 044-9459998 Profiili Tyttö-84
        [email protected] 046-9360549 Kik: Fistaa_mua
        [email protected] 045-1789260
        [email protected] Kik: mikaelll_98
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected]
        [email protected] 041-4928182
        [email protected]
        [email protected] 045-1789260
        [email protected]
        [email protected]


    • Hei pariskunta ... Vieläkö tarvetta?

      • Anonyymi

        Postisi toimii?


      • Anonyymi

        On vielä tarvetta. ☺️ Ihanaa, jos löytyisi samanhenkinen ystävä naisten väliseen lämpöön.❤️
        Tähän mennessä ei ole löytynyt sopivaa. Hakusessa kun ei ole mikään yhden illan juttu/kokeilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vielä tarvetta. ☺️ Ihanaa, jos löytyisi samanhenkinen ystävä naisten väliseen lämpöön.❤️
        Tähän mennessä ei ole löytynyt sopivaa. Hakusessa kun ei ole mikään yhden illan juttu/kokeilu.

        Posti tms toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posti tms toimii?

        Juu, eli tuo sähköposti, jonka olen antanut, toimii.☺️


    • Joo...

    • Anonyymi

      Onpa ollut nihkeästi vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe