Nuoren viha vastaan vanhan viha

Anonyymi

kumpi viha on toista vihaisempi?

12

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan sen, joka satsaa tarmokkaammin pelimerkkejä vihan ylläpitämiseen tai oikeastaan pistää peliin kaiken ja esim rekryää muita mukaan tähän aktiviteettiinsa

• Anonyymi

Hyi olkoon, tuollaistakin saastaa on olemassa. Valitettavasti. Heille ei pidä antaa yhtään huomiota. Ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi olkoon, tuollaistakin saastaa on olemassa. Valitettavasti. Heille ei pidä antaa yhtään huomiota. Ei mitään.

Juuri sen verran, että on tehtävä selväksi, että sellaisella seurapiireineen on kyllä velvollisuus korvata aiheuttamansa vahingot

• Anonyymi

Väinö Linna kuvaa hyvin suomalaista vihaa Pohjantähdessä: "Kuin suolampi Musta, kylmä syvä ja samea"

• Anonyymi

Jos ei nyt sodittaisi enää. Maailma on muutenkin niin kova, kylmä ja julma paikka...

• Anonyymi

Onks sul joku flaidis päällä sitten vai? Sivusta kysyy

• Anonyymi

Ja sen sinä kirjoittaja tiedät omasta kokemuksestasi.
        Vai onko elämäsi mennyt niin sanotusti putkeen omasta mielestäsi joka asiassa.
        Ethän sinä ikinä mitään, reagoit vaan kun toinen on paska . Olisiko paska jos itse olisit normaali.
        Joo ok, sun erityispiirteet olisi kai pitänyt aikoinaan tajuta. Pitää olla hys hys ja niin pois päin.
        No en ollut . Mutta mun elämään et vaikuta millään tavalla enää. Täällä saitilla saa kirjoittaa myös totta. Sorry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä ikinä mitään, reagoit vaan kun toinen on paska . Olisiko paska jos itse olisit normaali.
        Joo ok, sun erityispiirteet olisi kai pitänyt aikoinaan tajuta. Pitää olla hys hys ja niin pois päin.
        No en ollut . Mutta mun elämään et vaikuta millään tavalla enää. Täällä saitilla saa kirjoittaa myös totta. Sorry.

Lisäys olen N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kova piilovittuilemaan koko ajan ja arvostelee ja hehkuttaa, voi kun mun vaimo sitä ja vaimo tätä. Mitä ihmettä tyrkytit itseäsi. Olisit pysynyt siellä akkas kainalossa.
        Mutta joo, outoja on ja sallittakoon heille se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys olen N

Ja tätähän emme kyllä usko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys olen N

Minusta harmillista että asiat meni näin. Omaa epävarmuuttani tämän pilasin. En anna itselleni koskaan anteeksi, jos välimme eivät tule kuntoon. En sinuun yritä vaikuttaa. Sinä teet niin kuin teet. Tykkään edelleen. -J

• Anonyymi

En vihaan ketään, mutta monesta en pidä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      148
      11357
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8092
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5864
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      160
      4543
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      9
      4444
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4312
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      83
      4179
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3467
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80