Nuoren viha vastaan vanhan viha

Anonyymi

kumpi viha on toista vihaisempi?

12

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan sen, joka satsaa tarmokkaammin pelimerkkejä vihan ylläpitämiseen tai oikeastaan pistää peliin kaiken ja esim rekryää muita mukaan tähän aktiviteettiinsa

      • Anonyymi

        Hyi olkoon, tuollaistakin saastaa on olemassa. Valitettavasti. Heille ei pidä antaa yhtään huomiota. Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi olkoon, tuollaistakin saastaa on olemassa. Valitettavasti. Heille ei pidä antaa yhtään huomiota. Ei mitään.

        Juuri sen verran, että on tehtävä selväksi, että sellaisella seurapiireineen on kyllä velvollisuus korvata aiheuttamansa vahingot


    • Anonyymi

      Väinö Linna kuvaa hyvin suomalaista vihaa Pohjantähdessä: "Kuin suolampi Musta, kylmä syvä ja samea"

    • Anonyymi

      Jos ei nyt sodittaisi enää. Maailma on muutenkin niin kova, kylmä ja julma paikka...

      • Anonyymi

        Onks sul joku flaidis päällä sitten vai? Sivusta kysyy


      • Anonyymi

        Ja sen sinä kirjoittaja tiedät omasta kokemuksestasi.
        Vai onko elämäsi mennyt niin sanotusti putkeen omasta mielestäsi joka asiassa.
        Ethän sinä ikinä mitään, reagoit vaan kun toinen on paska . Olisiko paska jos itse olisit normaali.
        Joo ok, sun erityispiirteet olisi kai pitänyt aikoinaan tajuta. Pitää olla hys hys ja niin pois päin.
        No en ollut . Mutta mun elämään et vaikuta millään tavalla enää. Täällä saitilla saa kirjoittaa myös totta. Sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen sinä kirjoittaja tiedät omasta kokemuksestasi.
        Vai onko elämäsi mennyt niin sanotusti putkeen omasta mielestäsi joka asiassa.
        Ethän sinä ikinä mitään, reagoit vaan kun toinen on paska . Olisiko paska jos itse olisit normaali.
        Joo ok, sun erityispiirteet olisi kai pitänyt aikoinaan tajuta. Pitää olla hys hys ja niin pois päin.
        No en ollut . Mutta mun elämään et vaikuta millään tavalla enää. Täällä saitilla saa kirjoittaa myös totta. Sorry.

        Lisäys olen N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen sinä kirjoittaja tiedät omasta kokemuksestasi.
        Vai onko elämäsi mennyt niin sanotusti putkeen omasta mielestäsi joka asiassa.
        Ethän sinä ikinä mitään, reagoit vaan kun toinen on paska . Olisiko paska jos itse olisit normaali.
        Joo ok, sun erityispiirteet olisi kai pitänyt aikoinaan tajuta. Pitää olla hys hys ja niin pois päin.
        No en ollut . Mutta mun elämään et vaikuta millään tavalla enää. Täällä saitilla saa kirjoittaa myös totta. Sorry.

        Niin kova piilovittuilemaan koko ajan ja arvostelee ja hehkuttaa, voi kun mun vaimo sitä ja vaimo tätä. Mitä ihmettä tyrkytit itseäsi. Olisit pysynyt siellä akkas kainalossa.
        Mutta joo, outoja on ja sallittakoon heille se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys olen N

        Ja tätähän emme kyllä usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys olen N

        Minusta harmillista että asiat meni näin. Omaa epävarmuuttani tämän pilasin. En anna itselleni koskaan anteeksi, jos välimme eivät tule kuntoon. En sinuun yritä vaikuttaa. Sinä teet niin kuin teet. Tykkään edelleen. -J


    • Anonyymi

      En vihaan ketään, mutta monesta en pidä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe