Elikkäs onko muut ollu joskus vastaavassa tilanteessa, että haluatte vaihtaa työmaata ja siihen on mielestänne riittävän hyvä peruste, mutta jostain syystä teidät halutaan väkisin pitää työmaalla? Eli ei haluta luopua.
Tietysti mukava ajatus, mutta jos sinä olisit tervetullut myös sinne toiseen minne haluat oikeasti mennä ja silti sun lähtö pitkitetään niin, ettei kohta ole mahdollista edes päästä enää sinne toiseen paikkaan. Onko reilua? Pimitetään tietoja selän takana?
En voi kuitenkaan toimia typerästi, jos haluan säilyttää jonkinlaisen maineen työpaikalla ja joo, olen tykätty tekijä sillä tavalla kuitenkin, että ei se maine nyt heti karise. Teen työni, olen luotettava ja osaan myös käyttäytyäkin joka on raksalla jopa yllättävää. Tulen ajoissa jne. Toimin työssäni jopa omistautuneesti, MUTTA minulla ON riittävä peruste lähteä!
En nyt halua avata asiaa enempää tässä, mutta olen selvästi havainnut, että tilanteessa on jotain mätää ja jokin kestää liian kauan!
Tapanani ei ole jättää pulaankaan joo! Olen kahden työmaan välissä ja nykyisessä väkisin. Onneksi työkaverit todella jees, muuten haluan jo pois kiitos.
Asiaa on järjestetty yms, mutta voiko mun selän takana tapahtua jotain mistä en tiedä?
Mua, kun ei saa jäämään tuonne edes kahden palkkaluokan korotus.
Alan näkemään vain enemmän syitä lähteä, vaikka olisi hyväkin päivä välissä.
Olen päätökseni tehny ja haluan sitä kunnioitettavan. Olen äärimmäisen loukkaantunut, jos tässä tapahtuu vilunki ja se toinen paikka jää saamatta vitkuttelun vuoksi. Vittu olen sitten vihainen! Lähden saman tien kävelemään ja se ei ole kellekään hyvä. Vähiten itselleni.
Mua on selvästikin mielistelty ja vähän niinkuin odotettu tilanteen itsekseen parantuvan. On epäkunnioittavaa yrittää pitää toinen VÄKISIN, koska kuitenkin vuokratyö on tietyllä tapaa epävarmaa. Itsellä ei pelkoa hiljaisesta kaudesta hirveästi onneksi ole, mutta haluan maineen säilyvän.
Mua pidetään tulisilla hiilillä! Tällä työmaalla on ollut hiton paljon hyvääkin, mutta pelottaako heitä maineen menetys tai, että höpöttäisin muualle salassa pidettäviä asioita tai jotain. Haukkuisin työmaan ja mestarit? En todellakaan tekisi! Pitääköhän tästä keskustella kasvotusten, että ei pelkoa! Voiko toisen hyvinvoinnin kustannuksella pelätä mainettaan noin paljon ja noin itsekkäästi? Hyi vittu 😧
Kaveri kertoi, että eräällä toisella alalla hänelle kävi tämä. Oli luotettava hyvä tekijä, pyysi päästä pois sieltä toiseen toimipisteeseen. Asiaa vitkuteltiin, pari kk ja burnout iski. Otti loparit koko alalta. Selän takana haluttiin väkisin pitää vaikka väitettiin, että asia menee eteenpäin.
Että on sitten epäkunnioittavaa, kun päätös on tehty, SE ON TEHTY. EI NOIN VOI TOIMIA.
Kysymys vuokraheeboille
Anonyymi
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta raksalla kaikki vilunki on sallittua. Se on nähty.
- Anonyymi
Tosi kuin vesi.
- Anonyymi
Päästäkää toiset pahasta 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779