Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kysymys vuokraheeboille

Anonyymi

Elikkäs onko muut ollu joskus vastaavassa tilanteessa, että haluatte vaihtaa työmaata ja siihen on mielestänne riittävän hyvä peruste, mutta jostain syystä teidät halutaan väkisin pitää työmaalla? Eli ei haluta luopua.

Tietysti mukava ajatus, mutta jos sinä olisit tervetullut myös sinne toiseen minne haluat oikeasti mennä ja silti sun lähtö pitkitetään niin, ettei kohta ole mahdollista edes päästä enää sinne toiseen paikkaan. Onko reilua? Pimitetään tietoja selän takana?

En voi kuitenkaan toimia typerästi, jos haluan säilyttää jonkinlaisen maineen työpaikalla ja joo, olen tykätty tekijä sillä tavalla kuitenkin, että ei se maine nyt heti karise. Teen työni, olen luotettava ja osaan myös käyttäytyäkin joka on raksalla jopa yllättävää. Tulen ajoissa jne. Toimin työssäni jopa omistautuneesti, MUTTA minulla ON riittävä peruste lähteä!

En nyt halua avata asiaa enempää tässä, mutta olen selvästi havainnut, että tilanteessa on jotain mätää ja jokin kestää liian kauan!
Tapanani ei ole jättää pulaankaan joo! Olen kahden työmaan välissä ja nykyisessä väkisin. Onneksi työkaverit todella jees, muuten haluan jo pois kiitos.

Asiaa on järjestetty yms, mutta voiko mun selän takana tapahtua jotain mistä en tiedä?
Mua, kun ei saa jäämään tuonne edes kahden palkkaluokan korotus.
Alan näkemään vain enemmän syitä lähteä, vaikka olisi hyväkin päivä välissä.

Olen päätökseni tehny ja haluan sitä kunnioitettavan. Olen äärimmäisen loukkaantunut, jos tässä tapahtuu vilunki ja se toinen paikka jää saamatta vitkuttelun vuoksi. Vittu olen sitten vihainen! Lähden saman tien kävelemään ja se ei ole kellekään hyvä. Vähiten itselleni.

Mua on selvästikin mielistelty ja vähän niinkuin odotettu tilanteen itsekseen parantuvan. On epäkunnioittavaa yrittää pitää toinen VÄKISIN, koska kuitenkin vuokratyö on tietyllä tapaa epävarmaa. Itsellä ei pelkoa hiljaisesta kaudesta hirveästi onneksi ole, mutta haluan maineen säilyvän.


Mua pidetään tulisilla hiilillä! Tällä työmaalla on ollut hiton paljon hyvääkin, mutta pelottaako heitä maineen menetys tai, että höpöttäisin muualle salassa pidettäviä asioita tai jotain. Haukkuisin työmaan ja mestarit? En todellakaan tekisi! Pitääköhän tästä keskustella kasvotusten, että ei pelkoa! Voiko toisen hyvinvoinnin kustannuksella pelätä mainettaan noin paljon ja noin itsekkäästi? Hyi vittu 😧


Kaveri kertoi, että eräällä toisella alalla hänelle kävi tämä. Oli luotettava hyvä tekijä, pyysi päästä pois sieltä toiseen toimipisteeseen. Asiaa vitkuteltiin, pari kk ja burnout iski. Otti loparit koko alalta. Selän takana haluttiin väkisin pitää vaikka väitettiin, että asia menee eteenpäin.

Että on sitten epäkunnioittavaa, kun päätös on tehty, SE ON TEHTY. EI NOIN VOI TOIMIA.

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta raksalla kaikki vilunki on sallittua. Se on nähty.

      • Anonyymi

        Tosi kuin vesi.


    • Anonyymi

      Päästäkää toiset pahasta 😅

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe