Miten esittää kysymys saamatta paskaa niskaan...

Anonyymi

Olen heteronainen. Olen hyvin harvoin viihteellä, mutta joskus, kun olen, naiset ovat lähennelleet minua. Pliis älkää triggeröitykö tästä, en ainakaan tarkoita triggeröidä vaan kysyä, koska minulla on omaa ahdistusta.

Miksi esim. kerran eräs nainen siveli reittäni ohimennen kävellessäni hänen ohi baarissa ja katsoi silmiin vietellen? Miksi kerran tanssiessa naispuolinen tuttuni puristi mua perseestä? Miksi sukulaisnainen sanoi mulle häiritsevästi (koska sukulainen!), että "sulla on hyvä perse!!"? Minulla meni nuorena aikuisena pitkään ennenkuin löysin poikaystävän. Kun lopulta löysin, tätini sanoi esitellessäni mieheni, että "IHANKO TOTTA?!"

Minä en ole psyykkisesti terve ihminen ja tällaiset tapahtumat tuottavat minussa voimakasta ahdistusta. Minulla on ollut lapsuudesta saakka pelko, että näytän pojalta. Toisaalta minua on sanottu hyvin naiselliseksi. Olen toisaalta naisellinen, mutta toisaalta luonteeltani "poikatyttö" ollut aina. Se miksi olen ahdistunut, on, että onko minussa jokin "vika", kun lesbot sivelevät ja ovat perseessä kiinni? Eikä se ole oikeutettavaa miestenkään taholta, koskea ilman lupaa baarissa tai missään.
Voitteko valaista minua, onko minussa jotain, joka saa jotkut lesbot lähentelemään minua/kiinnostumaan minusta? Tämäkin yksi varmasti näki, että olin mieheni kanssa siellä baarissa. On joskus itku kurkussa, että enkö minä ole tarpeeksi naisellinen.. mulla ei ole isoja tissejä vaan olen sellanen hentorakenteinen, mutta kai kuitenkin naisellinen. Vähän outo olen luonteeltani ja tosiaan en kovin kiinnostunut kauneudenhoidosta ja vaatteiden puhumisesta niin paljon kuin jotkut ilmapäät. Mutta silti laittaudun, kun lähden jonnekin.
Pakko oli kysyä, kun tätä tuntuu tapahtuvan ja se ahdistaa. :(

12

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävää että et selvästikään ole sinut itsesi kanssa. Muutoin ottaisit naisten flirttailut ilolla ja ylpeänä vastaan, pelkäämättä että sinut leimataan lesboksi.
      Luuletko että miehesi voisi epäillä suuntautumistasi? Onko siihen aihetta?

      • Anonyymi

        Ei ole ok keneltäkään, mieheltä tai naiselta, rikkoa toisen oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen. Tuollaisia tekoja ei tulisi nimittää flirttailuksi, koska ne ovat seksuaalista ahdistelua.
        En myöskään usko että aloittajaa ahdistelleet naiset ovat välttämättä lesboja. Tuolla tavalla tuntuvat usein käyttäytyvän bi-curious heteronaiset, jotka etsivät seksiseuraa tavallisista baareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ok keneltäkään, mieheltä tai naiselta, rikkoa toisen oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen. Tuollaisia tekoja ei tulisi nimittää flirttailuksi, koska ne ovat seksuaalista ahdistelua.
        En myöskään usko että aloittajaa ahdistelleet naiset ovat välttämättä lesboja. Tuolla tavalla tuntuvat usein käyttäytyvän bi-curious heteronaiset, jotka etsivät seksiseuraa tavallisista baareista.

        Lespot ja homot vois haudata ruttopuistoon, eriävälle alueelle. 😅


    • Anonyymi

      No yksinkertaista. Lesbot tykkäävät naisista. Osa lähentelee viehättäviä naisia seksuaalisuuteen katsomatta koska
      1) ovat omaksuneet miehiltä huonoja tapoja ja luulevat että tolla tyylillä saa naisia
      2) toiveajattelevat että tykkäät naisista koska näytät ns poikamaiselta heidän silmään ja homotutka hälyttää. Mikä voi olla myös pielessä.

      Kannattaa omaksua jämäkämpi asenne eikä sietää ahdistelua miltään sukupuolelta.
      T. Lesbo

      • Anonyymi

        Kiitos ainoasta asiallisesta vastauksesta vastaaja 2.
        Lisäkyssäri:
        millainen nainen on lesbon silmiin poikamainen ja toisekseen, jos tykkää naisista, miksi poikamaisuus/miesmäisyys vetoaa?
        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ainoasta asiallisesta vastauksesta vastaaja 2.
        Lisäkyssäri:
        millainen nainen on lesbon silmiin poikamainen ja toisekseen, jos tykkää naisista, miksi poikamaisuus/miesmäisyys vetoaa?
        AP

        Esimerkiksi luonnollinen tyyli yhdistettynä lyhyisiin hiuksiin plus ei perinteiset naiselliset aktiviteetit ja puheenaiheet.
        Ja kuten sanottu, meillä lesboillakin on erilaisia mieltymyksiä naisten suhteen eikä ne mene ns heteronaisen logiikan mukaan aina. osa tykkää poikamaisista, osa naisellisista, osalle se ei rajoitu noihin kategorioihin jne.


    • Anonyymi

      siis onko viihteellä tuollaista käytöstä osalla porukkaa?
      Okei, kotona ja kavereiden luona on parempi viettää aikaa. 🤗

      • Anonyymi

        Hyvännäköiset naiset lesboissa ovat tuiki harvinaisia.
        Älä ota henkilökohtaisesti, se on naisten aggressiivista kiimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköiset naiset lesboissa ovat tuiki harvinaisia.
        Älä ota henkilökohtaisesti, se on naisten aggressiivista kiimaa.

        🤣 Millä planeetalla elät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 Millä planeetalla elät?

        Humalassa naisten testosteroidi pitoisuudet senkun nousee vain.


    • Anonyymi

      Monet heterot naiset myös rikkovat toisten naisten koskemattomuutta koska kokevat että se on ok kun ei heitä Sillä Lailla kiinnosta. Sanoisin että tuosta todennäköisemmin kyse ellet sitten homobaariin ole eksynyt.

      Mutta otan osaa että sun henkilökohtainen tyyli luetaan muiden kohteesta liian maskuliiniseksi ja sitten sun seksuaalisuutta merkataan sen perusteella. Ei ole oikein.

    • Anonyymi

      Sama mitä sukupuolta tai muuta edustaa, seksuaalinen ahdistelu on aina väärin.
      Ilmoita vastaisuudessa tapauksista järjestyksenvalvojalle tai henkilökunnalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe