Hei!
Etsimme uutta vuokra-asuntoa, ja yksi hyvä olisi kiikarissa. Olen melko homeherkkä ja tunnistan ne kodit, joissa home haisee. Yleensä saan näissä kohteissa oireita melko pian. Tässä nimenomaisessa kohteessa ei varsinaisesti haise, mutta kyseessä on 60-luvun puurivitaloasunto, jossa kellari. Pelottaa ottaa asuntoa vastaan, jos siinä paljastuukin hometta. Olemme menossa sinne lähiaikoina uudelleen ennen vuokrasopparia.
Osaatteko sanoa, millaisia oireita teillä ilmenee jo muutaman tunnin asunnossa oleilun aikana, jos kyseessä on ”lievä” kohde, missä home ei selvästi haise? Hieman epäilyttää, voisiko sisäilmassa kuitenkin olla jotakin häikkää.
Homeasunto, millaisia oireita jo muutaman tunnin sisällä?
7
378
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä talosta pitäisi ottaa huurrevesinäyte, sillä se on ainoa tapa osoittaa varmuudella myrkyllisyys, riippumatta siitä, mikä myrkyllisyyden aiheuttaa.
- Anonyymi
Otimme huurrevesinäytteen eikä se ollut myrkyllinen. Voinko siis muuttaa kyseiseen asuntoon, kun huurrevesinäyte ei ollut myrkyllinen?
- Anonyymi
Voit kyllä. Varmista myös kosteus, ei ole terveellistä asua, mikäli kosteutta rakenteissa. Mittarikosteus kertoo tuloksen.
- Anonyymi
Mistä voin ostaa tuon mittarikosteuden. Vai pitääkö minun tilata mittarikosteus asiantuntevalta henkilöltä.
- Anonyymi
Ota yhteys firmaan, mikä erikoistunut kosteusmittauksiin. Saat selvyyden asiaan.
- Anonyymi
Oletko selvillä niiden firmojen rehellisyydestä? Nykyisin on firmoja ja firmoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko selvillä niiden firmojen rehellisyydestä? Nykyisin on firmoja ja firmoja.
Kaikilla rahastus on mielessä, MUTTA jotkut ovat .... jääkööt sanomatta. JOkainen varmaan arvaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20611913
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212922Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 452518
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352098Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931- 381925
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71807