Odotin Sinua kauan. Olit osa elämääni, osa minua. Olin varma, että vielä joskus meistä olisi tullut me.
Nyt tiedän, että olin väärässä. Olin vain yksi muiden joukossa, en ollenkaan erityinen. Sinä olit minulle erityinen.
Tulen Sinua aina kaipaamaan ja Sinä tulet olemaan sydämessäni. Milloinkaan Sinä et tule tietämään sitä, että minä rakastan Sinua.
Rakastan Sinua
21
1325
Vastaukset
- Anonyymi
Etkä sinä tule tietämään sitä, että minä rakastin sinua ja rakasta sinua yhä.
Tein sen minkä katsoin oikeaksi. En halunnut rakkaudella tuhota. Siksi lähdin pois vaikka se sattui, tuska raastoi ja sydämeni murtui. Ystävyys muuttui rakkaudeksi, mutta olemalla itsekäs, ei rakkaus meidän välillämme olisi ollut puhdas. Se ei olisi ollut oikein. Vaikka rakkauteni sinuun on ja pysyy, niin se elää sydämeni kätköissä ikuisesti.
'
https://www.youtube.com/watch?v=-SoxOb2ir5Q- Anonyymi
Voi päättää vain omasta puolestaan mutta ei koskaan toisen puolesta.
- Anonyymi
Miten haluaisinkaan kuulla sanat sinulta irl....pystyisitkö kertomaan ne minulle...tuskin olet hän vaikka tunnisteita on...
- Anonyymi
Et ollenkaan' vain yksi muiden joukossa'. Ei.
Todella 7hana olet. Ja olit. Monet kerrat mitä nähtiin.
Harvakseltaan sittemmin kun piätä piti selvitellä ja sitä kai tien jotenkiin vielähhiin...,,
En silti missään tapauksessa ole sinua unohtanut vaikka välillä pätkii ja pahasti...,--???- Anonyymi
❤️😢 tulipa pahamieli ja ikävä miestä ❤️😢
- Anonyymi
Meloisa draama on kivaa välillä.
- Anonyymi
Tulen niin kaipaamaan kuivakkaa huumoriasi vielä joku päivä, ei niitä hetkiä osaa arvostaa ennen kuin on menneet. Ei ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen niin kaipaamaan kuivakkaa huumoriasi vielä joku päivä, ei niitä hetkiä osaa arvostaa ennen kuin on menneet. Ei ap
Olet siis sitä mieltä, että nuo ajat ovat menneet tai ainakin hyvin pian ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että nuo ajat ovat menneet tai ainakin hyvin pian ovat?
Eiköhän se ole niin, että spinnaamiset on pian spinnattu ja tarve poistuu luonnollisen poistuman kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole niin, että spinnaamiset on pian spinnattu ja tarve poistuu luonnollisen poistuman kautta
En ymmärrä vastaustasi. Joku poistuu jonnekin?
- Anonyymi
Minäkään en ollut erityinen ja se osoitettiin hyvin selvästi.
- Anonyymi
Rakkautensa kannattaa aina tunnustaa, se on niin suuri tunne - siihen pakahtuu ellei sitä saa sanottua. Ja toisenkin olisi hyvä olla tietoinen toisen tunteista, niin ei tulisi väärinkäsityksiä ja kaksi toisilleen luodut, ajaituisivat erilleen...💔
- Anonyymi
Miten voisittekaan olla toisille luodut, kumpikin a violiitossa tahoillaan! Trollin tarinaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisittekaan olla toisille luodut, kumpikin a violiitossa tahoillaan! Trollin tarinaa!
Tämä Nainen ei ole rengastettu, eikä mieskään.
- Anonyymi
Näinhän se menee, kuka on erityinen kenellekin.
- Anonyymi
Ookko vielä tiellä
- Anonyymi
Koittakaa jo päättää...
- Anonyymi
Päätä koittakaa
- Anonyymi
Jos aloittaja on mies, niin täällä samat ajatukset💔❤
- Anonyymi
Pitää alkaa ajatella häntä muiden kanssa. Sillä tavalla siedättää. Ja rakentaa oma elämänsä uudelleen.
- Anonyymi
Milloin kerrot sen ? Milloin voi tutustua ja viettää aikaa yhdessä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890