Vetovoimasta ja kemiasta

Anonyymi

Tietääkö sen jo ekoista suudelmista että onko kemiaa ja vetovoimaa riittävästi? Mistä sen tunnistaa? Liikaa taas ollut laimeita deittejä takana...

104

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks pitäis heti olla miljoona kipinää ja vaaleanpunaista hattaraa?

      • Anonyymi

        Ei puhuttu miljoonasta kipinästä vaan ihan pienestäkin vois lähteä.


    • Anonyymi

      Tietää!!! Mä tiesin jo katseesta että nyt ollaan samoilla linjoilla :D. Aloin melkeen huohottamaan kun halattiin ekan kerran. Me ei juuri puhuttu ensimmäisten vuosien aikana kun aina touhu meni tuntien sekstailuksi. Nyt kymmenen vuoden jälkeen tiedetään jo toistemme sukunimet xD

      • Anonyymi

        Niin ja se mitä aamukahviin laitetaan. Ollaan niin riutuneita rakkaudesta, että naapuri jättää rappusille ruokaa. En olis uskonut kymmenen vuotta sitten, että tälläistä on olemassa, mutta on.


    • Anonyymi

      eivät kaikki lesbot ovat lesbon oloisiakaan, mutta voivat olla ihan tavallisten ihmisten näköisiä ja yllättää miten tavallisten näköisiä he voivat olla

    • Anonyymi

      moi, olen mies ja olen kadottanut naisihannettani enkä löydä sitä takaisin

    • Anonyymi

      Lesbon pitää ryhtyä miehen psykologiksi

    • Anonyymi

      Tietää :)
      Älä deittaile laimeita tyyppejä. Etsi kipinää ja intohimoa, jota joko on tai sitten vaan ei ole. Muidenkin elämänalueiden kohdatessa on mahdollisuus löytää se oma kaunokainen.

      • Anonyymi

        Toivotaan. Tuntuu että vedän puoleeni epäsopivia tyyppejä, jotka kuvittelee että synkkaa, kun ite oon vain perusystävällinen ja keskusteleva, mut toisesta saa tosivähän irti. Liian ujoja ja viileitä ehkä mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan. Tuntuu että vedän puoleeni epäsopivia tyyppejä, jotka kuvittelee että synkkaa, kun ite oon vain perusystävällinen ja keskusteleva, mut toisesta saa tosivähän irti. Liian ujoja ja viileitä ehkä mulle.

        Mulla on sama fiilis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan. Tuntuu että vedän puoleeni epäsopivia tyyppejä, jotka kuvittelee että synkkaa, kun ite oon vain perusystävällinen ja keskusteleva, mut toisesta saa tosivähän irti. Liian ujoja ja viileitä ehkä mulle.

        ite ootte viileitä. sen huomaa jo puheista.
        toinen lempeästi ajattelee et synkkaa ja katsotaan pikkuhiljaa . ja sitten toinen on silleen et tuo vaan kuvittelee ja sanoo vielä viileäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan. Tuntuu että vedän puoleeni epäsopivia tyyppejä, jotka kuvittelee että synkkaa, kun ite oon vain perusystävällinen ja keskusteleva, mut toisesta saa tosivähän irti. Liian ujoja ja viileitä ehkä mulle.

        ehkä just tästä syystä mulla jutut lähteneet työpaikoilla. introverttinä ja hiljaisena uuden tyypin kanssa jossain eroilla deiteillä, ei vaan oo mun juttu. Kun tästäkin näkee et toinen odottaa heti itsevarmuutta ja räiskyvyyttä ja nyt tässä kaikki heti asennetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite ootte viileitä. sen huomaa jo puheista.
        toinen lempeästi ajattelee et synkkaa ja katsotaan pikkuhiljaa . ja sitten toinen on silleen et tuo vaan kuvittelee ja sanoo vielä viileäksi

        Ihan asiallista kokemusten jakoa. Kaikkia ei voi miellyttää ja toiset sopii toisille paremmin. Siitä oli kyse. Terveiset myöskin, että mitä netissä purkaa, ei ole sama asia miten irl puhutaan.

        Kannattaa lopettaa palstailu jos olet noin herkkänahkainen loukkaantumaan joka kommentista.


    • Anonyymi

      Note to self:
      Jätä kylmät kalat mereen,
      etsi vilkkuvia silmiä.;)

      • Anonyymi

        toivottavasti joku näkee myös pinnan alle.


    • Anonyymi

      Pelkästä katseesta tiedän onko kipinää. Näitä naisia on harvassa, mutta se on menoa, kun sellainen osuu kohdalle. mieluummin olen yksin kuin latteassa suhteessa.

      • Anonyymi

        o k 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        o k 😅

        Mä taas haen pikkuhiljaa syttyvää rakkautta. josta odotettavissa loppuelämän kumppania. turvallisuus,luottamus, yhdessä ja itsenään kehittyminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas haen pikkuhiljaa syttyvää rakkautta. josta odotettavissa loppuelämän kumppania. turvallisuus,luottamus, yhdessä ja itsenään kehittyminen..

        Puhuttiin alkukipinästä, joka on todellakin eri asia kuin rakastuminen. Eiköhän aikuiset ihmiset ymmärrä antaa aikaa rakastumiselle. Mitä ei tosin tule jos ei ole seksuaalista vetovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin alkukipinästä, joka on todellakin eri asia kuin rakastuminen. Eiköhän aikuiset ihmiset ymmärrä antaa aikaa rakastumiselle. Mitä ei tosin tule jos ei ole seksuaalista vetovoimaa.

        no aika monta tapausta maailmassa jossa vuosien ystävyys muuttuu romanttiseksi rakkaudeksi. eli sinun tapasi ja tunteesi eivät ole aineita oikeita tapoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no aika monta tapausta maailmassa jossa vuosien ystävyys muuttuu romanttiseksi rakkaudeksi. eli sinun tapasi ja tunteesi eivät ole aineita oikeita tapoja

        Keskustelen omasta näkökulmastani ja kokemuksestani käsin, enkä ole jankkaamassa että näin muutkin kokee. Eläköön kukin kuten parhaaksi näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelen omasta näkökulmastani ja kokemuksestani käsin, enkä ole jankkaamassa että näin muutkin kokee. Eläköön kukin kuten parhaaksi näkee.

        en vähätellyt sun omaa näkemystä. totesin vaan et aika monesti myös vuosien ystävyys joillain muuttunut romanttiseksi rakkaudeksi. 😊 kiva se on kuulla erilaisia tarinoita. Mut ok jos sua kiinnostaa vaan oma näkemyksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en vähätellyt sun omaa näkemystä. totesin vaan et aika monesti myös vuosien ystävyys joillain muuttunut romanttiseksi rakkaudeksi. 😊 kiva se on kuulla erilaisia tarinoita. Mut ok jos sua kiinnostaa vaan oma näkemyksesi

        Toi sun passiivis-aggressiivinen tyyli on toksinen, huomaatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sun passiivis-aggressiivinen tyyli on toksinen, huomaatko?

        Hän jotenkin koko ajan ymmärtää väärin ja lyttää vielä päälle. Ja tota emojia ei usko kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jotenkin koko ajan ymmärtää väärin ja lyttää vielä päälle. Ja tota emojia ei usko kukaan.

        en oo vastuussa siitä miten ymmärrätte mun sanomisen. 😊 harmi kuulla et tää on yhtä väärin ymmärrystä, puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas haen pikkuhiljaa syttyvää rakkautta. josta odotettavissa loppuelämän kumppania. turvallisuus,luottamus, yhdessä ja itsenään kehittyminen..

        Sama!


    • Anonyymi

      Rohkea ja kiihkeä nainen 👍🏼 Laimeita ei kiitos! Suudelma kertoo paljon!

    • Anonyymi

      Suudelmat, silmät, kosketus ja kuinka jutut/puhuminen lähtee luistamaan. Osaa vastata katseisiin eli pieni silmä peli😇🤣 pieni hipaisu puhumisen lomassa.. kuka haluaisi treffeille?lähtisin😇☺️

      • Anonyymi

        Ai kuka tahansa anonyymi palstalainen käy?😄🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka tahansa anonyymi palstalainen käy?😄🤣

        🤣🤣🤣 koskaan ei voi tietää mitä löytää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣 koskaan ei voi tietää mitä löytää...

        Haha riskiä peliä.😉
        Palstalla on ollut tasan yks nainen joka herätti kiinnostustani ja uteliaisuuteni, mutta hän onkin suhteessa. Ja sokkotreffejä en harrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha riskiä peliä.😉
        Palstalla on ollut tasan yks nainen joka herätti kiinnostustani ja uteliaisuuteni, mutta hän onkin suhteessa. Ja sokkotreffejä en harrasta.

        Kaikki kiinnostavat on parisuhteessa tai eivät halua suhdetta lainkaan. Ehkä vähän riskiä pitää elämässä olla.. vaikka kyllä mielelläni tutustun ensin viestien/puhelujen välityksellä kunnes varma et voi suunnitella live tapaamista. Live tapaamiset ehkä niitä parhaita☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kiinnostavat on parisuhteessa tai eivät halua suhdetta lainkaan. Ehkä vähän riskiä pitää elämässä olla.. vaikka kyllä mielelläni tutustun ensin viestien/puhelujen välityksellä kunnes varma et voi suunnitella live tapaamista. Live tapaamiset ehkä niitä parhaita☺️

        Olis kuumalle romanssille tilausta😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kuumalle romanssille tilausta😏

        Kuuma romanssi... Kuulostaisi hyvältä.


    • Anonyymi

      Kyllä ja kyllä.

      • Anonyymi

        Tässä kohta treffeille lähden ja saa nähdä, että miten käy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohta treffeille lähden ja saa nähdä, että miten käy...

        Näin aamusella lähdit treffeille? missä vietitte treffit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohta treffeille lähden ja saa nähdä, että miten käy...

        Voisin lähteä treffeille.. mihin mentäis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin aamusella lähdit treffeille? missä vietitte treffit?

        Deitin kotona, no vaikka julkisella paikalla pitäis tavata, mutta luotan intuutioon..
        Syötiin ja keskusteltiin syvällisiä. Ei tullut jatkoa, mutta uuden ystävän sain.
        Ehkä monet pelkää pakkeja ja ovat arkoja lähtemään treffeille, mutta joskus oikea voi tulla vastaan, eihän kukaan kotoa tule hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deitin kotona, no vaikka julkisella paikalla pitäis tavata, mutta luotan intuutioon..
        Syötiin ja keskusteltiin syvällisiä. Ei tullut jatkoa, mutta uuden ystävän sain.
        Ehkä monet pelkää pakkeja ja ovat arkoja lähtemään treffeille, mutta joskus oikea voi tulla vastaan, eihän kukaan kotoa tule hakemaan.

        yhden kerran perusteella tiedät ettei tule mitään?
        mutta ystävä jo yhden juttelutuokion jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhden kerran perusteella tiedät ettei tule mitään?
        mutta ystävä jo yhden juttelutuokion jälkeen?

        Miks ei vois olla ystävä? Tultiin tosi hyvin juttuun, mutta se kipinä puuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ei vois olla ystävä? Tultiin tosi hyvin juttuun, mutta se kipinä puuttui.

        en mä kenestäkään oo vielä yhden kerran perusteella tietänyt onko kipinää. en ihastu koskaan vasta muutamien näkemisen aikana. Mut me ollaan kaikki erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ei vois olla ystävä? Tultiin tosi hyvin juttuun, mutta se kipinä puuttui.

        Oliko tunne, siis kipinän puute molemminpuolinen?
        Ja molemmat haluaa ystävyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tunne, siis kipinän puute molemminpuolinen?
        Ja molemmat haluaa ystävyyttä?

        No molemminpuolinen tunne, että se fyysinen vetovoima puuttuu, mutta kun muuten tultiin tosi hyvin juttuun.. Molemmat halutaan olla ystäviä, eihän niitäkään liikaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No molemminpuolinen tunne, että se fyysinen vetovoima puuttuu, mutta kun muuten tultiin tosi hyvin juttuun.. Molemmat halutaan olla ystäviä, eihän niitäkään liikaa ole.

        Okei.. eihän sitä tiedä kun tutustuu toiseen paremmin niin voi olla et se kipinä syttyy myöhemmin. kokemusta on . 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No molemminpuolinen tunne, että se fyysinen vetovoima puuttuu, mutta kun muuten tultiin tosi hyvin juttuun.. Molemmat halutaan olla ystäviä, eihän niitäkään liikaa ole.

        Mulla on jo ystävät, aikaa ei heidänkään kanssa liiaksi ole viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.. eihän sitä tiedä kun tutustuu toiseen paremmin niin voi olla et se kipinä syttyy myöhemmin. kokemusta on . 🥰

        No totta tuokin🔥


    • Anonyymi

      Tämäpä.. kukaan ei tule kotoa hakemaan.

    • Anonyymi

      lievästi sanottuna läheisyyden puute on välil aika tuskaista... Mut pitää tottuu, voi olla et ei enää täs elämäs kohtaa naista jossa tunteet molemminpuolista. Kun hyvin harva sit kuitenkaan on sellainen jonka kanssa haluis.

    • Anonyymi

      Ah, saisinpa kemiaa sellaiselta kivasti vanhemmalta "Daddy" naiselta. 🥰

      • Anonyymi

        ”Mommy” tässä tapauksessa


      • Anonyymi

        Asia johon en voi samaistua.:p mutta tykkäänkin naisellisista naisista.


    • Anonyymi

      Tiesin jo kun puhuin hänen kanssaan ensimmäisen kerran puhelimessa...

      • Anonyymi

        Et siis ollut nähnyt häntä sitä ennen? Miten tiesit jo silloin?


    • Anonyymi

      Tuomari tai joku oikeudenpalvoja voi selventää sitä lesbodemokratiaa enemmän.

    • Anonyymi

      Mitä sit kukakin hakee.

      parisuhteessa jäätävä vetovoima ei ole itselle olennaisin asia.

      kun rakastuu , tulee halu valita toinen joka päivä ja vanheta yhdessä, molemmilla tilaa kasvaa ja kehittyä ihmisinä

      • Anonyymi

        Ei ole helppoa löytää lesboista kumppania, joka
        1) ottaa aidosti vastuuta myös omasta henkisestä hyvinvoinnistaan ja 2) jota kohtaan tuntisi myös vetovoimaa.

        Palstalla moni haaveilee siitä, että joku, yleensä saavuttamaton ihastus tulisi, pelastaisi ja kääntäisi oman elämänsuunnan. Mitenkäs jos otettais vastuuta omasta kasvusta aluksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa löytää lesboista kumppania, joka
        1) ottaa aidosti vastuuta myös omasta henkisestä hyvinvoinnistaan ja 2) jota kohtaan tuntisi myös vetovoimaa.

        Palstalla moni haaveilee siitä, että joku, yleensä saavuttamaton ihastus tulisi, pelastaisi ja kääntäisi oman elämänsuunnan. Mitenkäs jos otettais vastuuta omasta kasvusta aluksi?

        Totta.
        joka päivä yritän kehittyä... Mut kuinka valmis mun pitää olla et saisin haaveilla parisuhteesta jos sellainen nainen tulis vastaan jossa molemminpuoliset tunteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        joka päivä yritän kehittyä... Mut kuinka valmis mun pitää olla et saisin haaveilla parisuhteesta jos sellainen nainen tulis vastaan jossa molemminpuoliset tunteet?

        Ei kai täällä kukaan valmis ole. Eiköhän se riipu ihan molemmista osapuolista. Suhteen tulis olla joka tapauksessa positiivinen juttu ,energiaa antava molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan valmis ole. Eiköhän se riipu ihan molemmista osapuolista. Suhteen tulis olla joka tapauksessa positiivinen juttu ,energiaa antava molemmille.

        rehellisesti sanottuna uskon et en tuu kohtaamaan ketään. Ihan fifty fifty mahdollisuudet olla loppuelämäkin yksin tai sit tapahtuu ihme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rehellisesti sanottuna uskon et en tuu kohtaamaan ketään. Ihan fifty fifty mahdollisuudet olla loppuelämäkin yksin tai sit tapahtuu ihme...

        No jos olet lesbo ja haluat seurustella, et todellakaan voi luottaa siihen että sopiva nainen ilmestyy kuin ihme ja kävelee suurinpiirtein syliisi. Mahikset ovat naurettavat. Kannattaa olla näkyvillä deittisovelluksissa ja netissä, olla itse myös aktiivinen aloitteiden suhteen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olet lesbo ja haluat seurustella, et todellakaan voi luottaa siihen että sopiva nainen ilmestyy kuin ihme ja kävelee suurinpiirtein syliisi. Mahikset ovat naurettavat. Kannattaa olla näkyvillä deittisovelluksissa ja netissä, olla itse myös aktiivinen aloitteiden suhteen jne.

        Niinpä, totta.
        viihdyn yksin, mutta läheisyyden kaipuu ja kosketuksen puute on pahinta. 💔
        Oon jollain tapaa myös "hankala" ihminen, koska ihastun todella harvoin tai edes jaksa tutustua uusiin ihmisiin. työn jälkeen haluan vaan nauttia tuttujen ihmisten läsnä olosta ja olla yksin ja tehdä omia juttuja. työni on niin ihmislähtöistä.
        en oo koskaan ollut deittisovelluksissa, eikä mulla ole somekanavia.
        eli kaikki on omissa käsissäni... jos haluan muutosta niin jotain olis tehtävä.
        🙂😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa löytää lesboista kumppania, joka
        1) ottaa aidosti vastuuta myös omasta henkisestä hyvinvoinnistaan ja 2) jota kohtaan tuntisi myös vetovoimaa.

        Palstalla moni haaveilee siitä, että joku, yleensä saavuttamaton ihastus tulisi, pelastaisi ja kääntäisi oman elämänsuunnan. Mitenkäs jos otettais vastuuta omasta kasvusta aluksi?

        Toi riippuu varmaan elämänkokemuksesta ja luonteesta. Ei kannata aliarvioida vastuu ja kasvu asioissa ketään. Mitäs jos ihan vaan jokainen huolehtii omista asioistaan loppujen lopuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        joka päivä yritän kehittyä... Mut kuinka valmis mun pitää olla et saisin haaveilla parisuhteesta jos sellainen nainen tulis vastaan jossa molemminpuoliset tunteet?

        Saa haaveilla. Mahtaako ne kasvut ja valmiina olot mennä koskaan kovin lineaarisesti. Ajan kuluminen ja huonoissa suhteissa koetut asiat ei automaattisesti kasvata, sellaiset syö kasvumahdollisuuksia. Ei täällä valmiiksi tule ja kasvaa voi vielä 100vuotiaana, jos siihen on halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi riippuu varmaan elämänkokemuksesta ja luonteesta. Ei kannata aliarvioida vastuu ja kasvu asioissa ketään. Mitäs jos ihan vaan jokainen huolehtii omista asioistaan loppujen lopuksi.

        Kuten sanoit, riippuu elämänkokemuksesta ja mun elämänkokemuksella tämä on aikas yleistä.
        Nostin näkökulman esiin keskustelun virkistämiseksi, ei kiinnosta noin yleensä miten tykkäätte elää. ;)Kukin tavallaan, mutta parisuhteen ja deittailun kannalta tärkeä asia että osaa ottaa vastuuta itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olet lesbo ja haluat seurustella, et todellakaan voi luottaa siihen että sopiva nainen ilmestyy kuin ihme ja kävelee suurinpiirtein syliisi. Mahikset ovat naurettavat. Kannattaa olla näkyvillä deittisovelluksissa ja netissä, olla itse myös aktiivinen aloitteiden suhteen jne.

        Tinderistä on ainakin vaikea löytää kumppania, jos on keski-ikäinen. Tosi vähän vapaita naisia ja heistäkin monet kuvattomia, ei näe minkä tyylinen on. Ei kukaan summan mutikassa valitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä on ainakin vaikea löytää kumppania, jos on keski-ikäinen. Tosi vähän vapaita naisia ja heistäkin monet kuvattomia, ei näe minkä tyylinen on. Ei kukaan summan mutikassa valitse.

        Mikähän siinä muuten on kun moni on kuvatta. Eihän livenäkään kuljeta säkki päässä. Ovat kai varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä on ainakin vaikea löytää kumppania, jos on keski-ikäinen. Tosi vähän vapaita naisia ja heistäkin monet kuvattomia, ei näe minkä tyylinen on. Ei kukaan summan mutikassa valitse.

        Tätä asiaa olen itsekkin ihmetellyt, koska kuvasta vähän näkee, että onko minun tyyppiä. Mitä sillä kuvattomuudella loppupelissä voittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä muuten on kun moni on kuvatta. Eihän livenäkään kuljeta säkki päässä. Ovat kai varattuja.

        A) Epäluottamukseta, ovat kyttäämässä onks oma puoliso siellä
        tai
        B) Sinnikkäästi kuuluvat joukkoon, jotka tykkää inttää että ei ulkonäöllä ja habituksella ole niin väliä kun naisia deittailee.
        (hahahah)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A) Epäluottamukseta, ovat kyttäämässä onks oma puoliso siellä
        tai
        B) Sinnikkäästi kuuluvat joukkoon, jotka tykkää inttää että ei ulkonäöllä ja habituksella ole niin väliä kun naisia deittailee.
        (hahahah)

        jos menisin tinderiin niin toki laittaisin kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa löytää lesboista kumppania, joka
        1) ottaa aidosti vastuuta myös omasta henkisestä hyvinvoinnistaan ja 2) jota kohtaan tuntisi myös vetovoimaa.

        Palstalla moni haaveilee siitä, että joku, yleensä saavuttamaton ihastus tulisi, pelastaisi ja kääntäisi oman elämänsuunnan. Mitenkäs jos otettais vastuuta omasta kasvusta aluksi?

        Lesboinen kumppani… onneksi sellainen on löytynyt


    • Anonyymi

      Näyttää olevan vain kolme vaihtoehtoja -- olla feministi , joskus masokisti ... tai masturboida yksin .... sekä niiden välillä on valittava ....

    • Anonyymi

      Epätavallinen kysymyksen asettelu. Kemiahan on ensin ja sen takia suudellaan. Miksi suudella, jollei ole kemiaa?

      • Anonyymi

        Koska se toinen luulee että on "kemiaa" ilmassa ja suutelee yllättäen. On käynyt niin muutamia kertoja.:p
        Ei ole tuntunut miltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se toinen luulee että on "kemiaa" ilmassa ja suutelee yllättäen. On käynyt niin muutamia kertoja.:p
        Ei ole tuntunut miltään.

        mun ihastukselle tunteiden kertominen oli niin virhe.

        Hyvä kun kertoi suoraan ettei kiinnosta mutta hänen tapansa miten kylmällä tavalla hän ajattelee ihmisistä jotka ei häntä kiinnosta
        "kun joku yrittää iskeä sua joka ei todellakaan kiinnosta sua"

        tuli niin syyllinen olo hänen ajattelutapansa takia et miksi saatoin ihastua koska häneen ei saisi ihastua ihmiset jotka ei häntä todellakaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun ihastukselle tunteiden kertominen oli niin virhe.

        Hyvä kun kertoi suoraan ettei kiinnosta mutta hänen tapansa miten kylmällä tavalla hän ajattelee ihmisistä jotka ei häntä kiinnosta
        "kun joku yrittää iskeä sua joka ei todellakaan kiinnosta sua"

        tuli niin syyllinen olo hänen ajattelutapansa takia et miksi saatoin ihastua koska häneen ei saisi ihastua ihmiset jotka ei häntä todellakaan kiinnosta.

        Eikö se ole vaan hyvä, että asia selvä. Syyllisyys on vaan ihan täysin sun omaa, eikä johdu torjunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole vaan hyvä, että asia selvä. Syyllisyys on vaan ihan täysin sun omaa, eikä johdu torjunnasta.

        hänen torjuntatapansa vaan oli kylmä.

        Ei ole ennen kukaan ollut tuollainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hänen torjuntatapansa vaan oli kylmä.

        Ei ole ennen kukaan ollut tuollainen

        Ehkä hän halusi tehdä asian kerralla selväksi ja syynsä kylmyyteen oli. Sitä en tajua miten voit syyllistyä asiasta, olitko syyllinen johonkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän halusi tehdä asian kerralla selväksi ja syynsä kylmyyteen oli. Sitä en tajua miten voit syyllistyä asiasta, olitko syyllinen johonkin?

        Ei ole kenenkään tarvinnut ennen olla kylmä enkä ole kenenkään perseeseen koskaan jäänyt kiinni / takertunut vaikka nätimminkin on joku toinen asian ilmaissut. syytä kylmyyteen ei ollut.

        En ole syyllinen mutta syyllinen olo tuli hänen kylmästä tavasta. Tuli tunne et oli jotenkin mun loukkaavaa edes ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan koska häntä ei todellakaan kiinnosta. sen takia siis syyllinen olo vaikka tiedän että turhaan. jos ymmärsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kenenkään tarvinnut ennen olla kylmä enkä ole kenenkään perseeseen koskaan jäänyt kiinni / takertunut vaikka nätimminkin on joku toinen asian ilmaissut. syytä kylmyyteen ei ollut.

        En ole syyllinen mutta syyllinen olo tuli hänen kylmästä tavasta. Tuli tunne et oli jotenkin mun loukkaavaa edes ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan koska häntä ei todellakaan kiinnosta. sen takia siis syyllinen olo vaikka tiedän että turhaan. jos ymmärsit?

        meinaan että mä oon sellainen et kenenkään en jää väkisin roikkumaan kun toinen ilmaisee asian. suoruudesta pidän mutta ystävällisesti ilmaistuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kenenkään tarvinnut ennen olla kylmä enkä ole kenenkään perseeseen koskaan jäänyt kiinni / takertunut vaikka nätimminkin on joku toinen asian ilmaissut. syytä kylmyyteen ei ollut.

        En ole syyllinen mutta syyllinen olo tuli hänen kylmästä tavasta. Tuli tunne et oli jotenkin mun loukkaavaa edes ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan koska häntä ei todellakaan kiinnosta. sen takia siis syyllinen olo vaikka tiedän että turhaan. jos ymmärsit?

        En ymmärrä. En todellakaan saa kiinni ajatuksesta, että sulle tuli syyllinen olo, kun sut torjuttiin. Ehkä häntä ahdisti ajatus siitä, että olet kiinnostunut ja siksi sanoi sen niin kärjistävällä tavalla, mut eihän se sinuun liity, jos toinen ei osaa käsitellä omia tunteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä. En todellakaan saa kiinni ajatuksesta, että sulle tuli syyllinen olo, kun sut torjuttiin. Ehkä häntä ahdisti ajatus siitä, että olet kiinnostunut ja siksi sanoi sen niin kärjistävällä tavalla, mut eihän se sinuun liity, jos toinen ei osaa käsitellä omia tunteitaan.

        no se siinä onkin. tuntuu pahalta et häntä ahdisti.
        syyllinen olo miks menin mitään sanomaan koska en todellakaan häntä kiinnosta. Ennen oli normaalia. En tiennyt hänen kylmyyttä
        💔 olen varmasti hyvin kamala ihminen ja nainen kun noin ahdisti ja halusi olla kylmä.
        tää meni vaan niin suoraan sydämeen. hänen käytös . 😔
        💔:meni. murtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no se siinä onkin. tuntuu pahalta et häntä ahdisti.
        syyllinen olo miks menin mitään sanomaan koska en todellakaan häntä kiinnosta. Ennen oli normaalia. En tiennyt hänen kylmyyttä
        💔 olen varmasti hyvin kamala ihminen ja nainen kun noin ahdisti ja halusi olla kylmä.
        tää meni vaan niin suoraan sydämeen. hänen käytös . 😔
        💔:meni. murtui.

        Minua myös kaduttaa, että kerroin aikoinaan eräälle ihastukselle tunteeni. Ei tullut vastakaikua ja siinä meni ystävyyskin samalla. Jos olisin vain osannut pitää tunteeni ominani ja jättää kertomatta. Noh, tulipahan kokeiltua tikulla jäätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua myös kaduttaa, että kerroin aikoinaan eräälle ihastukselle tunteeni. Ei tullut vastakaikua ja siinä meni ystävyyskin samalla. Jos olisin vain osannut pitää tunteeni ominani ja jättää kertomatta. Noh, tulipahan kokeiltua tikulla jäätä.

        itse taas ajattelen et hyvä et tuli ilmi hänen kylmyys. En halua olla tuollaisen ihmisen kanssa kun toinen on haavoittuvainen kertoessaan tunteista. sen voi ilmaista myös ystävällisesti ettei kiinnosta. eipä oo ennen tullut vastaan tuollaista reaktiota. mutta tulipahan hänen todellinen luonne ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse taas ajattelen et hyvä et tuli ilmi hänen kylmyys. En halua olla tuollaisen ihmisen kanssa kun toinen on haavoittuvainen kertoessaan tunteista. sen voi ilmaista myös ystävällisesti ettei kiinnosta. eipä oo ennen tullut vastaan tuollaista reaktiota. mutta tulipahan hänen todellinen luonne ilmi.

        Minun tapauksessa pakit ei tavallaan tullut kylmästi päin naamaa. Toinen vaan hiljeni täysin ja välit meni loppujen lopuksi kokonaan. Ehkä parempi näin, että ei olla enää tekemisissä, en tiedä enää miten päin hänen seurassaan olisin.
        Hyviä ystäviä on vaan niin vähän elämän varrella, että toisinaan tulee mietittyä tätä tapausta aina yksinäisinä hetkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa pakit ei tavallaan tullut kylmästi päin naamaa. Toinen vaan hiljeni täysin ja välit meni loppujen lopuksi kokonaan. Ehkä parempi näin, että ei olla enää tekemisissä, en tiedä enää miten päin hänen seurassaan olisin.
        Hyviä ystäviä on vaan niin vähän elämän varrella, että toisinaan tulee mietittyä tätä tapausta aina yksinäisinä hetkinä.

        Minusta suorasanaiset pakit on paras ratkaisu, viestillä tai päin naamaa. Eipähän jää mietittävää ja voi mennä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta suorasanaiset pakit on paras ratkaisu, viestillä tai päin naamaa. Eipähän jää mietittävää ja voi mennä eteenpäin.

        yleensä normaalit ihmiset ymmärtää ihan ystävällisesti sanotun ettei kiinnosta. näin mun aiempien kokemuksien mukaan.
        Ei heti ensimmäiseksi kuulu olla kylmä. todella kylmäävää käytöstä.
        ihan normaaleihin väleihin olen jäänyt muidenkin kanssa jos itse olen ollut se joka sanoo toiselle ettei mua kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yleensä normaalit ihmiset ymmärtää ihan ystävällisesti sanotun ettei kiinnosta. näin mun aiempien kokemuksien mukaan.
        Ei heti ensimmäiseksi kuulu olla kylmä. todella kylmäävää käytöstä.
        ihan normaaleihin väleihin olen jäänyt muidenkin kanssa jos itse olen ollut se joka sanoo toiselle ettei mua kiinnosta.

        Tuota tietysti tarkoitin. Kieltävä vastaus sais olla suora eikä jätä mitään monitulkintaisuutta ilmaan myöskään, kohtelias voi silti olla.
        En jaksa muutenkaan huonosti kommunikoivien ihmisten seuraa. Pakit olen antanut itsekin mm tästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta suorasanaiset pakit on paras ratkaisu, viestillä tai päin naamaa. Eipähän jää mietittävää ja voi mennä eteenpäin.

        Sama! Itsekin suorat sanat saaneena. Sellainen ”olet hyvä tyyppi” lässytyksestä jää vaan vielä pahempi mieli… sellainen pitääkö hän minua todella noin säälittävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama! Itsekin suorat sanat saaneena. Sellainen ”olet hyvä tyyppi” lässytyksestä jää vaan vielä pahempi mieli… sellainen pitääkö hän minua todella noin säälittävänä.

        Kyllä, kun lyhyesti esittää asiansa niin kaikki ok. Pakitkin on vain pakit.
        Mitään koottuja ja pitkiä selityksiä naisten tapaan ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama! Itsekin suorat sanat saaneena. Sellainen ”olet hyvä tyyppi” lässytyksestä jää vaan vielä pahempi mieli… sellainen pitääkö hän minua todella noin säälittävänä.

        no suorat sanat mutta ystävällisesti.
        tuskin ne sua ihan kusipäänä pitää joten totta varmaan et muuten tykkäävät muttei sillä tavalla enempää kuin kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama! Itsekin suorat sanat saaneena. Sellainen ”olet hyvä tyyppi” lässytyksestä jää vaan vielä pahempi mieli… sellainen pitääkö hän minua todella noin säälittävänä.

        Et kai ajattele toisen säälivän sinua kun hän on ystävällinen?
        ollaanko toisille ystävällisiä vain säälistä.... ihan normaalia kanssakäymistä se ystävällisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ajattele toisen säälivän sinua kun hän on ystävällinen?
        ollaanko toisille ystävällisiä vain säälistä.... ihan normaalia kanssakäymistä se ystävällisyys.

        En ajattele. Ystävällisimmät pakin on ne suorat ja selkeät. Tuskin se joka sinut torjui oli ilkeä, vai haukkuiko sinut pystyyn? Sellaiset lauseet, kuin tämä ei johdu sinusta, mutta….sinussa ei ole mitään vikaa, mutta… tai olet tosi kiva tyyppi, mutta… ovat ihan perseestä. Kiltimpää on sanoa suoraan ilman lässytyksiä tai tuhannen selityksiä. Silloin jää torjunnasta parempi ja helpompi olo, eikä tarvii olla nolona, kun toinen kunnioittaa sen verran, että sanoo suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele. Ystävällisimmät pakin on ne suorat ja selkeät. Tuskin se joka sinut torjui oli ilkeä, vai haukkuiko sinut pystyyn? Sellaiset lauseet, kuin tämä ei johdu sinusta, mutta….sinussa ei ole mitään vikaa, mutta… tai olet tosi kiva tyyppi, mutta… ovat ihan perseestä. Kiltimpää on sanoa suoraan ilman lässytyksiä tai tuhannen selityksiä. Silloin jää torjunnasta parempi ja helpompi olo, eikä tarvii olla nolona, kun toinen kunnioittaa sen verran, että sanoo suoraan.

        oli ilkeä. En sen enempää avaudu kun ei täällä voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli ilkeä. En sen enempää avaudu kun ei täällä voi

        En usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli ilkeä. En sen enempää avaudu kun ei täällä voi

        Taidat olla niitä ihmisiä joille kaikki mikä ei mene omalla haluamallaan tavalla on ilkeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä ihmisiä joille kaikki mikä ei mene omalla haluamallaan tavalla on ilkeyttä.

        Niinpä. todella olen sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. todella olen sellainen

        taidan todella olla sellainen. osuit oikeaan. onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko

        Niin, et usko kunnes itse saat vastaavaa kohtelua joltakin.


    • Anonyymi

      Kemia toimii jos hakeudutte usein toistenne seuraan . Jos taas tavoittelet aina eri kumppania niin se on vain seksi

    • Eiköhän se kemia ole sitä, kun synkkaa ja toisen seurassa on mukava olla, helppokin. Seksuaalinen kemia sitten taas näkyy sekin eleissä, ilmeissä, olemuksessa.

      Iholla sitten rätisee.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin.


    • Anonyymi

      Muistakaa turvavälit, maskit ja rokotukset, myös toisten informointi pelastaa joukoittain ihmisiä.
      🤣🤣😂😂😀😀😁😁😋😋😆

      • Anonyymi

        Joo ei kiitos.
        en ole pitänyt vapaa-ajalla maskia.
        töissä edelleen maskipakko ja vaadittiin myös rokotustodistus 🙃 et tosi hauskaa on


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe