Tissipanoa?

Satakunnasta naista antamaan tissipano mukavalle 38v miehelle?

47

2667

    Vastaukset

    • Jatkuvasti poistavat hakuni, mutta hetki sitten vastasin edelliseen, että ei haittaa jos en ole ainut mies paikalla. Naisen oma mies saa olla katsomassa jos haluaa.

    • Hakusessa edelleen.

      • Anonyymi

        Nimenomaan


      • Anonyymi

        Etkä sä edelleenkään kyl yhtään mitään mistään koskaan mitenkään saakaan yhtään keltään.


    • Anonyymi

      Enpä ole tuollaista tähän mennessä harrastanut - edes mieheni kanssa, mutta voisin kyllä ajatella. Olen Porista, 36v ja siis aviossa, rinnat D90.
      Missä se voisi tapahtua vaatteet päällä - esim. työpäivän aikana? Autossa?
      Jos minulla on pusero ja rintaliivit niin purkautuisitko kondomiin vai pitäisikö varautua siihen että joudun siivoamaan rintani?

      Toimistorotta Porista

      • No autossa voisi hommat kyllä hoitaa tai jossain luonnon helmasas nyt kun kelit lämpenee. Muuten toki voi vaatteet olla päällä, mutta rinnat tarttis saada tietysti paljaaksi. Ajatus oli tosiaan ilman mitään kortsua eli pitäis sit kyllä paikat jotenkin saada putsattua ;)

        Laita sähköpostia vain rohkeasti tulemaan niin katsotaan saadaanko jotain järkättyä ;). Itse käyn Porissa töissä joten siinä mielessä menis aika sopivasti ainakin


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No autossa voisi hommat kyllä hoitaa tai jossain luonnon helmasas nyt kun kelit lämpenee. Muuten toki voi vaatteet olla päällä, mutta rinnat tarttis saada tietysti paljaaksi. Ajatus oli tosiaan ilman mitään kortsua eli pitäis sit kyllä paikat jotenkin saada putsattua ;)

        Laita sähköpostia vain rohkeasti tulemaan niin katsotaan saadaanko jotain järkättyä ;). Itse käyn Porissa töissä joten siinä mielessä menis aika sopivasti ainakin

        Asuuko siellä Satakunnassa joku muukin sinun lisäksesi?
        Jos asuu, miten tavoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuuko siellä Satakunnassa joku muukin sinun lisäksesi?
        Jos asuu, miten tavoitan?

        Ai hitto mikä kysymys :D. Eihän Satakunnassa nyt asu kun yksi ihminen :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asuuko siellä Satakunnassa joku muukin sinun lisäksesi?
        Jos asuu, miten tavoitan?

        No minun sähköpostiosoite löytyy tuolta aloituksesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuuko siellä Satakunnassa joku muukin sinun lisäksesi?
        Jos asuu, miten tavoitan?

        Toimistorottako tuossa haluaisi tavoitella muitakin?


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No minun sähköpostiosoite löytyy tuolta aloituksesta :)

        Jaa niinku missä aloituksessa löytyy?


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No autossa voisi hommat kyllä hoitaa tai jossain luonnon helmasas nyt kun kelit lämpenee. Muuten toki voi vaatteet olla päällä, mutta rinnat tarttis saada tietysti paljaaksi. Ajatus oli tosiaan ilman mitään kortsua eli pitäis sit kyllä paikat jotenkin saada putsattua ;)

        Laita sähköpostia vain rohkeasti tulemaan niin katsotaan saadaanko jotain järkättyä ;). Itse käyn Porissa töissä joten siinä mielessä menis aika sopivasti ainakin

        Jos tapaamme kesken työpäivän niin minulla on aika vakiona hame ja bleiseri jonka alla yleensä joku silkkipusero. Se voi tietenkin olla edestä napitettava tai sellainen että sen voi helposti nostaa kaulaan. Ilman rintsikoita en kyllä töissä ole niin että niitä pitää sitten vaan siirtää sivuun. Tuskin kuitenkaan rohkenen autossa mitään muuta riisua kuin sen bleiserin.
        Jossain ulkona voisi olla parempi, mutta se pitäisi sitten olla mieluummin jonain sopivana iltana, silloin voisin olla ilman rintsikoitakin.

        t. Toimistorotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tapaamme kesken työpäivän niin minulla on aika vakiona hame ja bleiseri jonka alla yleensä joku silkkipusero. Se voi tietenkin olla edestä napitettava tai sellainen että sen voi helposti nostaa kaulaan. Ilman rintsikoita en kyllä töissä ole niin että niitä pitää sitten vaan siirtää sivuun. Tuskin kuitenkaan rohkenen autossa mitään muuta riisua kuin sen bleiserin.
        Jossain ulkona voisi olla parempi, mutta se pitäisi sitten olla mieluummin jonain sopivana iltana, silloin voisin olla ilman rintsikoitakin.

        t. Toimistorotta

        Toimistorotta voisi haluta muitakin 'leikkikavereita'..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimistorotta voisi haluta muitakin 'leikkikavereita'..?

        Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki


      • Anonyymi

        Turhaanpa sinäkään enää vastausta havittelet jollei oo tähän asti vastannu säälittävää vaan tuo ainainen postisi tyrkyttöminen ja jankkailu


      • Anonyymi

        Mistähän helvetistä sinä tunnet kaikki täällä olevat rekisteröityneet ihmiset? Taidat itse olla avuton ja väsynyt vanha poika joka ei ole naista nähnyt alastomana ikinä. Tai ehkä juuri ja juuri oman äidin. Ja kenties mummon 😂. Pillua et varmaan ole saanut koskaan.

        T: N45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän helvetistä sinä tunnet kaikki täällä olevat rekisteröityneet ihmiset? Taidat itse olla avuton ja väsynyt vanha poika joka ei ole naista nähnyt alastomana ikinä. Tai ehkä juuri ja juuri oman äidin. Ja kenties mummon 😂. Pillua et varmaan ole saanut koskaan.

        T: N45v

        Lisää ilmiantoja kehiin oikea meininki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimistorotta voisi haluta muitakin 'leikkikavereita'..?

        Ei ole toistaiseksi yhtään "leikkikaveria". Se oli ihan vaan hetken päähänpisto kirjoittaa tänne. Mutta kyllä se tosiaan on alkanut houkuttaa jotenkin kun ei ole ennestään kokemusta. Pitäis tapahtua mieluummin työpäivän aikana kun en ole han vapaa.
        Joku iltakin kyllä voi onnistua.

        t. Toimistorotta


      • Anonyymi

        Eikös tuo jo ollut vastaus kaikkiin kysymyksiin.


      • Anonyymi

        Nimenomaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toistaiseksi yhtään "leikkikaveria". Se oli ihan vaan hetken päähänpisto kirjoittaa tänne. Mutta kyllä se tosiaan on alkanut houkuttaa jotenkin kun ei ole ennestään kokemusta. Pitäis tapahtua mieluummin työpäivän aikana kun en ole han vapaa.
        Joku iltakin kyllä voi onnistua.

        t. Toimistorotta

        Minä olen edelleen kiinnostunut olemaan leikkikaverisi, mutta et ole sähköpostia laittanut. Täällä ei viitsi sen tarkemmin jutella kun noita häiriköitä on enemmän kun tarpeeksi. Mutta työpäivän aikana itselle sopisi siinä 8-15 pääsääntöisin. Itsekin varattu, joten luottamus ja vaitiolo taattu


      • Anonyymi

        Taas täällä on näitä yksinäisiä runkkareita jotka väittävät kaikki muut täällä olevat tuntevansa :D. Eihän se teiltä ole pois jos joku täällä seuraa etsii.

        N. 45V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täällä on näitä yksinäisiä runkkareita jotka väittävät kaikki muut täällä olevat tuntevansa :D. Eihän se teiltä ole pois jos joku täällä seuraa etsii.

        N. 45V

        Kuten sinäkin tyttöilijä täällä naista leikkimässä


      • Anonyymi

        Millä tavoin aloittaja sinua häiriköi? Mielestäni hän laittaa ihan asiallisia viestejä. Harmi vain kun itse olen liian kaukaa


      • Anonyymi

        Kyllä säälittävää on kommentoida anonyyminä täällä kun ei ketään tunne. Oral_m sentään on omalla nimimerkillä. Itse olen samanlainen säälittävyys kun en kehtaa mitään nimimerkkiäkään tehdä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä säälittävää on kommentoida anonyyminä täällä kun ei ketään tunne. Oral_m sentään on omalla nimimerkillä. Itse olen samanlainen säälittävyys kun en kehtaa mitään nimimerkkiäkään tehdä tänne.

        omalla nimimerkillä täällä kun ei ketään tunne.


      • Anonyymi

        Ei hän kyllä ole ruikuttanut mielestäni yhtään mitään. Asiallisesti kertoo mitä etsii, mutta kuten kaikki muutkin ketjut, hänenkin haut pilaatte te jotka kommentoitte täysin aiheen ulkopuolelta ja alatte vain haukkumaan. Ei se ole keneltäkään pois jos joku täällä haluaa seuraa etsiä. Eihän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kyllä ole ruikuttanut mielestäni yhtään mitään. Asiallisesti kertoo mitä etsii, mutta kuten kaikki muutkin ketjut, hänenkin haut pilaatte te jotka kommentoitte täysin aiheen ulkopuolelta ja alatte vain haukkumaan. Ei se ole keneltäkään pois jos joku täällä haluaa seuraa etsiä. Eihän?

        No onneksi oma itsetunto on sen verran korkealla, että en noista itseeni ota vaan jätän huomioimatta. Länkyttäkööt jos haluavat 😄


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No onneksi oma itsetunto on sen verran korkealla, että en noista itseeni ota vaan jätän huomioimatta. Länkyttäkööt jos haluavat 😄

        Mitä nyt oli pakko tulla kommentoimaan, kun pihlajan marjat niin happamiakin...


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Minä olen edelleen kiinnostunut olemaan leikkikaverisi, mutta et ole sähköpostia laittanut. Täällä ei viitsi sen tarkemmin jutella kun noita häiriköitä on enemmän kun tarpeeksi. Mutta työpäivän aikana itselle sopisi siinä 8-15 pääsääntöisin. Itsekin varattu, joten luottamus ja vaitiolo taattu

        Jaa, sinä vaan toimit sääntöjen vastaisesti ja muut ovat häiriöksi???


      • Anonyymi

        Entäs jos sä lähtisit "työmatkalle" ja me mentäs johonkin hyvään hotelliin. Siellä on suihkut ja kylvyt että saadaan kyllä sitten sun ihanat isot tissit pestyä oikeen huolella.
        Oishan se oikeen hienoa hyväillä , hoidella sun isoja rintoja.


      • Anonyymi

        Toimistorottakin vaan sitten kans katosi kokonaan 🤡


    • Anonyymi

      Harmi kun Oral_m on niin kaukaa. Muuten laittaisin varmasti viestiä 😍

      • Anonyymi

        Mistä sinä itse sitten oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä itse sitten oot?

        Asun lähellä.


    • Anonyymi

      Mahtaisko löytyä näin syntymäpäivän kunniaksi?

    • Edelleen on nainen etsinnässä

      • Anonyymi

        Ootaa vaan älä pitkästy 🤡💀💩


    • Kiinnostuneet naiset voivat ottaa yhteyttä treffi-palvelun kautta. Sieltä löydyn samalla nimimerkillä

    Ketjusta on poistettu 240 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe