Onko mahista kuulla mistä löytyis semmonen ihminen, joka ei paheksuis ja joka olis ystävällinen ja ymmärtäväinen? Joka tekis toiveen mukaan mutta ilman että näkyy naamasta, tai ei olis ikävät ajatukset? Ei halveksunta a yhtään enää mulle Kiitti.
Oon lähisuhdeväkivallasta toipuva ihminen, viiskymppinen, ja on romahdusvuosien ja eron jäljiltä koti kamalassa kunnossa. Lisäksi nivelvaivoja, eli kumartelu ja painavien nostaminen on vaikeaa. Toivun koko ajan, mutten saa tarpeeksi nopeasti yksin tätä kuntoon. Lähinnä olis imurointia, pintojen pyyhintää, roskien vientiä, laatikoiden siirtelyä, yleistä selvimistä. Semmosta että olis joku joka tekis ja kulkis portaat helposti. Kun mulle just vaikeaa juosta ylös alas, kumarrella. Niin sanoisin mitä tehdä niin toinen ramppaa portaissa pyynnön mukaan ja kuskaa roskasäkkejä ym. Ja imuroi. Mä sanoisin ja tekisin omia mitä voi. Siivooja/apuri.
Mulla on täällä vielä kaameeta enkä tykkää että kukaan näkee semmosena, mut just nimenomaan haluan siistiksi, on vaan hidasta ja vaikeaa tällä kunnolla yksin. Ja oon ihan yksinelävä. Ei oikein oo ketään. Mut kun mä just romahdin halveksunnasta ja arvostelusta avioliitossa, niin en halua ketään paheksuvaa semmosta tänne. Vaan ystävällinen oikea ihminen. Uusimaa, Sipoo. Löytyykö?
Onko kokemuksia firmoista/yksityisistä? Suositteluja?
Ymmärtäväinen ja mukava siivooja hakusassa, toipuvalle ihmiselle
14
687
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän noita siivousfirmoja löytyy. Tekevät kyllä isompia siivouksiakin. Maksaa sen noin 40 €/tunti, josta saa kotitalousvähennyksen.
- Anonyymi
Kiitti. Kyse oli kuitenkin siitä olisko kellään tiedossa erityisesti mukavaa ja ymmärtäväistä siivoojaa. Joka ei olisi halveksuva. Onks vinkkejä?
- Anonyymi
En tunne ketään, mutta toivottavasti saat jonkun jeesaamaan. Helpottaa omaakin oloa, kun saa kämpän siistimmäksi.
- Anonyymi
Sun pitää vähän avata ittiäs. Hornaatko, piereskeletkö tai kuljetko kusella alvariinsa öisin?
Onko sun pankkitili virees vai onko kulunut välillä miinuksille ostettaessa pitkäripaasesta hapanta. Muutakin valaasevaa voit kertoa. - Anonyymi
Auri Kananen siivoaa ilmaiseksi koteja, jotka ovat päässeet huonoon kuntoon. YouTubeista löytyy Hänen videoita englanniksi, kun Hän siivoaa koteja. En tiedä, miten Häneen saa yhteyden.
- Anonyymi
Tässä just yks päivä joku tarjosi alastomana siivousta. Se typykkä ei varmasti paheksu ketään. Harmi että en leikannut ilmoitusta talteen vaikkapa itsellenikin vastaisen varalle. Eihä sitä koskaan tiedä milloin se nilkka tulee kipeäksi omalle kohdalle. Ja en kyllä sillon rupee mitään siivoileen vaikka akka kuinka jankuttais. Luulen että se on vaan mustis siitä neitosesta joka ilkosillaan meillä pyllistelee.
Voitte arvata kummalla on petolinnun perse! - Anonyymi
Ei siivoojat ole mitään terapeutteja!! Lähde itse pois siksi aikaa läävästäsi et siivooja saa siivota loukkusi rauhassa. Sinun lässytys vaan hidastaa toimintaa. Usko hyvällä. Terapeutti on sinua varten ei siivooja
- Anonyymi
Eihän hän terapeuttia edes kaivannut, vaan kilttiä ihmistä, joka ei arvostele kodin epäsiisteyttä!
Todella epäasiallinen viesti!
- Anonyymi
Just sinunlaisten Mt- ongelmaisten törkyläisten ja selittelijöiden takia kotisiivous on hemmetin raskasta.
- Anonyymi
Itse olet raskas ihminen!!!
Vaihda ammattia, jos on noin raskasta!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet raskas ihminen!!!
Vaihda ammattia, jos on noin raskasta!!No tuosta vuodatuksesta kyllä paistaa läpi, että haussa on ihan muuta kuin siivous. Vähintäänkin poskeenottoa on vässykkä vailla eikä oma selkä taivu tarpeeksi ;-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuosta vuodatuksesta kyllä paistaa läpi, että haussa on ihan muuta kuin siivous. Vähintäänkin poskeenottoa on vässykkä vailla eikä oma selkä taivu tarpeeksi ;-D
Samaa mieltä 😏
- Anonyymi
Koittakaa edes vähän ymmärtää tätäkin palstan aktivoinnin tekijää !!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977