Mikä olisi perusluokan kalastusvene heitto ja vetokalastukseen kahdelle hengelle? Busterin mini sarjaa mietin käytettynä, mutta kun en veneistä niin tiedä niin apua tarvitaan. Budjetti on aika tiukka ja siksi ostan käytettynä. Pulpettivene plussaa.
Hyvä halpa kalastusvene
2
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on veneitä lasikuidusta, muovista ja alumiinista. Lasikuitu on herkkä kolhuille, muoviveneen kaksikuorirakenteen väliin menee jossain vaiheessa vesi, osta siis alumiininen. Alumiininen on käytännössä ikuinen, se ei rikkoonnu pienistä kolhuista. Kun ostat minkä tahansa busterin niin saat hyvän ja vakaan veneen. Soutuominaisuudet ei ole häävit, mutta et ilmeisesti sitä soutamiseen ole ostamassakaan. Kaikkein vanhimmissa bustereissa, jotka on koottu niittäämalla, voi ollasellainen vika, että niitit ovat vuosien saatossa löystyneet ja voivat aiheuttaa vuotoa. No se kyllä korjaantuu liimamassalla tai käyttämällä vene alumiinihitsarilla, joka hitsaa niitit ulkopuolelta kiinni.
- Anonyymi
ei missään nimessä busteria! huono, huonompi ja huonoin. samalla rahalla saa oikeesti parempia veneitä ja jää rahaa puolet varusteisiinki! ja sitä minen ymmärrä kun nykyään tärvellään ksikki veneet nostamalla pohja laitojen tasolle jolloin veneestä tulee erittäin kiikkerä, paitti terhi ja buster jotka painaa ihan tolokuttomasti! ostakaa valmiita veneitä niin ei tarvihe itse leikkiä veneentekijää.. esim. tracker tehnyt korkee pohjasta venettä jo ties kuinka kauan. ja nykyään jonboat on valmis peli hipeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142490Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761740Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1381550- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427