Niin ovat ainakin Helsingin Kumpulassa nyt totta. Tiistaina luin lehteä sohvalla ja kun käänsin sivua katsoin että mikä kättä pitkin vipeltää. No pikkupunkki (nymfi) siinä haeskeli ohutta ihoa.
Me ollaan kuin eläintarhassa nyt kevään kukoistaessa. Tänään neljä pupua viihtyi ryhmänä nurmialueella ja samalla alueella ruokailee myös neljä kaurista,
nehän ovat juuri punkkimagneetteja.
Eli kun viihtyvät piha-alueella niin punkkeja riittää.
En nyt aloittanut vielä torjuntapillereiden aloittamista mutta pian lienee pakko aloittaa..
Koiralla on talven jälkeen paksu ja tuuhea turkki joten suonen löytäminen on pikku-nymfille vaikeaa. Itse olen helpompi maalitaulu.
Ensimmäinen punkkihavainto
2
117
Vastaukset
Ai on ne peijakkaat jo aloittaneet hyökkäyksen. Ei kiva. Tänne omaan kaupunkiini ne levisi noin 5 vuotta sitten. Ennen sitä ei lainkaan. Toki jossain kaupunkin reunoilla isoissa mettissä on vähäsen ollut, mutta nyt niitä on ihan taajaman sisällä, puistoalueillakin monessa paikassa.
Joo valitettavasti. Nyt kun lämpenee niin niitä riittää. Kylmät yöt hillitsee vähän
Vähän on niitä paikkoja jossa ei punkkeja tavata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753