Onko surkeempia kuin Eput

ulkomaista viitsii kuunnella

Sanotaan että Eppujen sanoissa on ideaa. Onkin, olen samaa mieltä. Mutta onko surkeempia melodioita ja laulantaa ? Ei ole. Käännän kanavaa heti kun Eput aloittaa.

14

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *_*

      neljä ruusua on semmosta skeidaa et huhhuh!!! kaikki biisit aivan samanlaisia. heti vaihtuu kanava jos alkaa soida!

      • apulanta

        Jo nimikin kuvaa mitä se musa on. Vaihtuu kanava armotta...


      • 2015

        Itse pidän neljästä Ruususta ja Eppu Normaalista.Onhan he ns. pitkän linjan rokkareita ja paikkansa ansainneet suomen rock maailmassa.

        Itse voisin heittää heti muutaman paljon huonomman bändin, jotka olisivat saaneet jäädä unholaan (teräsbetoni,trio niskalaukaus ja klamydia)....heh.......


    • päkä

      miks yleensä viitsit edes kirjoittaa epuista jos tuntuu tolta? oikee eppu friikki??????

    • Soittelija poika

      Nää on niitä maukuasioita.

    • Janu.,.

      Vittu ku tuosta sukupolvesta päästään, niin suomesta tulee paljon onnelllisempi maa, eikä koko ajan veisata itkuvirsejä mollissa.

      • näinkin

        mutta alkuaikoinaan, siis kun pojat olivat nuoria ja anarkistisia, ei Eppujen musiikissa ollut häivähdystäkään mistään melankolisesta ruikutuksesta. Tanakat rockbiisit ja vallattomat tekstit tekevät esim. Maximum Jee&Jee -levystä ajattoman bailulevyn - siis silloin kun halutaan kuunnella todella rankkaa suomiROKKIA.


      • ruba korbela

        No nykyään mollissa kulkevia itkuvirsiä väsäävät jo nuoret, ei siihen ikä vaikuta. Eput sentään olivat hurjia "punkkareita" nuoruudessaan. Nykyään nuoret aloittavat suoraan siitä ruikutusmusiikista ja rasittavasta synkistelystä ja jos joku muunlaista musiikkia tekee, niin siitä puuttuu jotenkin se aitous. Minä kutsuisin Eppujen ennemminkin realisteiksi. Ne sentään tietää miten tehdä muunkinlaista musiikkia, koska ovat soittaneet oikein kunnon Rokkia isolla ärrällä. Nykyisinhän se on enemmän semmoista AOR:ää, mutta he ovat monien kokeilujen jälkeen päätyneet juuri siihen. Voiko siitä syyttää? Sitä paitsi tuolta uusimmalta levyltä en keksi kuin yhden totaalisen ruikutusbiisin josta en itsekään liiemmin pidä, nimittäin Niin äkkiä, se marraskuubiisi.


      • kit, taiv, tähd...
        ruba korbela kirjoitti:

        No nykyään mollissa kulkevia itkuvirsiä väsäävät jo nuoret, ei siihen ikä vaikuta. Eput sentään olivat hurjia "punkkareita" nuoruudessaan. Nykyään nuoret aloittavat suoraan siitä ruikutusmusiikista ja rasittavasta synkistelystä ja jos joku muunlaista musiikkia tekee, niin siitä puuttuu jotenkin se aitous. Minä kutsuisin Eppujen ennemminkin realisteiksi. Ne sentään tietää miten tehdä muunkinlaista musiikkia, koska ovat soittaneet oikein kunnon Rokkia isolla ärrällä. Nykyisinhän se on enemmän semmoista AOR:ää, mutta he ovat monien kokeilujen jälkeen päätyneet juuri siihen. Voiko siitä syyttää? Sitä paitsi tuolta uusimmalta levyltä en keksi kuin yhden totaalisen ruikutusbiisin josta en itsekään liiemmin pidä, nimittäin Niin äkkiä, se marraskuubiisi.

        joku tuumaa kun tosta ikäluokasta päästään...
        toinen kehuu toinen vähättelee...
        en tiedä, mutta voin sanoa kun me eppujen kanssa
        lähdemme taivaallisille areenoille, moni jää
        varmasti ikävöimään. toisin kuin minä vanhempieni
        humppamusaa jostain 5-60 luvulta,ei ikinä. en voi
        sietää vanhoja suom. elokuvia tai musaa, paitsi
        ne vanhat suom. elokuvat joita voisi käyttää
        radion kautta hyväksi vanhainkodeissa nykyään,
        vinkiksi vaan. jos lapsien korville eput soittaa
        liian hiljaa niin vaihtakoon bändiä. kyllä minä
        sitten aikuisena kysyn kuuletko puhetta häh?


    • Mika

      Aknepop oli vielä ihan kuunneltava, kun se oli punkkia, mutta se MArtti Syrjän L-vikainen ääni on vittumainen

      • freeway

        Onko Martilla L-vika? Minä olen huomannut vain että se ääntää N-kirjaimen joskus todella kummallisesti, ylipehmeästi. Ärrästä on turha puhuakaan, sehän on tamperelainen... (vaikka Ylöjärveltä onkin)


    • ulkomailla

      Oletteko huomanneet ettei Eppu-tyylinen musa pärjää eikä tule pärjäämäänkään ulkomailla. Ei kukaan jaksa semmoista mollivoittoista runkutusta kuunnella. Ruotsalaiset saa olla ylpeitä esim.Abbastaan ja monesta muustakin jotka on pärjänny ympäri maailmaa. Mutta nää suomalaisten eput ei kelpaa kotimaassakaan kuin "tietylle" joukolle kansalaisia.

      • kit. taiv. ja tähd.

        abba ei luritellut kuin englanniksi joten mieti
        kun aamupalaas nielet ts nielaise älä tänne
        oksenna. eputkin on englanniksi muutaman
        biisin vetänyt mutta abbas ei yhtään suomeksi


      • ....
        kit. taiv. ja tähd. kirjoitti:

        abba ei luritellut kuin englanniksi joten mieti
        kun aamupalaas nielet ts nielaise älä tänne
        oksenna. eputkin on englanniksi muutaman
        biisin vetänyt mutta abbas ei yhtään suomeksi

        Eput ei osaa englantia.

        Ja ei sellainen lällätys ulkomailla pärjää. Vain harvat Suomessakin sitä kuuntelee ja ne pöhköt ostaa ties kuinka monta kertaa samaa levyä, jotta myyntimäärät kasvaisivat. Voi teitä raukkoja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe