Kestävätkö uimarannat linja-autolasteittain ihmisiä, EIVÄT KESTÄ. Matala ja pehmeä Paalijärven pohja ja nurmikko tuhoutuvat nopeasti. Lämpiminä ja aurinkoisina päivä Hirvijärvellä on nyt jo tungosta.
LINJA-AUTOLLA UIMARANNOILLE
10
142
Vastaukset
- Anonyymi
Paaliojärvellä on joku suojeluyhdistys. Kysykään järveä kunnossa pitäneiltä, mitä mieltä bussikyydityksistä ovat,
- Anonyymi
ei kannata järvissä uida linnut kakkaa ja kalat pissaa
- Anonyymi
olet tyhmä
- Anonyymi
Paalijärvellä ei pysty uimaan ainakaan ns. uimarannalla, On niin matala järvi.
- Anonyymi
Voi hyvä isä! on teillä ongelmat tässä maailmassa😄😄
- Anonyymi
vastasin sinulle ääli.. on vastaukseni poistettu.
Kerroin olevani rankan vainon kohde, parhaillaan e-häirinnällä herätetty. Niin että on minulla ongelmat. Silti AUTAN muita enkä räävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastasin sinulle ääli.. on vastaukseni poistettu.
Kerroin olevani rankan vainon kohde, parhaillaan e-häirinnällä herätetty. Niin että on minulla ongelmat. Silti AUTAN muita enkä räävi.niin pilkkaa niitä kaupungin suunnitteljoita ja päättäjiä, jotka linja -auto-kuljetuksista päättivät. Alkavat 6.6.2022, jos sen verran asioista tiedät.
- Anonyymi
Onko käyty linja-autolla uimassa?
- Anonyymi
Kuka hullu nyt Paalijärven menee edes uimaan 😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Sitähän minä jo varoittelin. Tänään kävin ohimennen siellä. Joku mies halusi uimaan. Ilmoitustaululla oli vesitutkimuksen tulos: laatu kelpaa sisäjärven uimavedeksi. Valistin, että tuskin metriä syvempää kohtaa löytyy. Kun ensin kävelee pitkään tuohon suuntaan, voi yrittää tuon vesikasvialueen oikealta puolelta.
Vaimolla oli viltti mukana. Ei sitä voinut maahan laittaa. Maa oli ihan kostea. Ehdotin, että jos yrittäisi tien toiselta puolelta, ylempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995