Kannattaa erota reservistä, nyt HETI!

Anonyymi

Reservistä eroaminen tehty, tehkää muutkin. Marin ja Niinistö eivät edes yrittäneet pitää Suomea sotasotkujen ulkopuolella.
https://eroa-armeijasta.fi/

18

915

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Thanks...! Tulostin hakemuksen valmiiksi ja täytän sen sekä vien PV:n aluetoimistoon heti kun Suomen Nato jäsenhakemus virallisesti julkistetaan... Toivottavasti siellä aluetoimistolla on kappareita niin voin vittuilla niille samalla...

• Anonyymi

Käpykaartilaisia tänne tarvitaankin lisääntyneiden mielenterveyspotilaisten jatkeeksi.

Oletteko venäjän uutisista kuulleet sanaa demokratia ? Siihen vapailla vaaleilla huom. vapailla vaaleilla valitaan edustajia ajamaan kansalaisten asioita.
        Nato on yksi päätettävä asia muuttuneessa maailmantilanteessa keskustella.

• Anonyymi

Eli aloittajareppana on eronnut venäjän armeijasta, hyvä. Mutta varo niskalaukausta.

• Anonyymi

Voihan sitä eroilla ihan miten mieli lystää, mutta tosipaikan tullen joutuu kyllä olemaan mukana kuvioissa. Lukekaa tarkkaan ne aloittajan linkkaamalla sivulla olevat linkit lakiin ja asetuksiin.

Sitten taas jos pakenee paikalta suu vaahdossa uhoten, niin ylläri pylläri pamahtaa vasten naamataulua pahemman kerran:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bd413e2e-1737-4bc6-9a46-60062bbacf3f

Sitä voi sitten miettiä kumpi on parempi. Istua kiven sisässä vuosikausia, vai toimia esimerkiksi siviilipuolella huoltotehtävissä. Itse ainakin tykkäisin olla kokoajan liikkeellä. Mieluummin kuin näkyvän maamerkin sisällä odottamassa että milloin....

• Anonyymi

Sieltä tulee ilmoitus: teidät on vapautettu aseellisesta palveluksesta vakaumukseen perustuen. Aivan samoin kuin jotkut uskontokunnatkin Suomessa ja siviilipalveluslaiset. Palveluspaikka vaihtuu täydennyspalveluslaiseksi ja laissa lukee että niitä ei käytetä missään olosuhteissa aseellisissa tehtävissä tai miinanraivauksessa. Sotatilanteessa vakaumus tarkistettaisiin haastattelulla. Päätöksen voi kerran perua ennen 5pv. kurssin aloitusta.

Luitko lain itse tarkkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä tulee ilmoitus: teidät on vapautettu aseellisesta palveluksesta vakaumukseen perustuen. Aivan samoin kuin jotkut uskontokunnatkin Suomessa ja siviilipalveluslaiset. Palveluspaikka vaihtuu täydennyspalveluslaiseksi ja laissa lukee että niitä ei käytetä missään olosuhteissa aseellisissa tehtävissä tai miinanraivauksessa. Sotatilanteessa vakaumus tarkistettaisiin haastattelulla. Päätöksen voi kerran perua ennen 5pv. kurssin aloitusta.

Pykälät 86-90

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071438

88:
        " Asevelvollinen, joka on vapautettu tämän lain mukaisesta palveluksesta rauhan aikana vakaumukseen perustuvien omantunnonsyiden takia, voidaan liikekannallepanon aikana määrätä valmiuslaissa tarkoitettuun työhön."

Tarkistaisitko tuon polun ettei sielä ole miinoja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilmoitusasioissa on parantamiseen varaa. kuten hakupapereissa.

• Anonyymi

Olethan sopivaa tykinruokaa . Kerrankin elämässä jotain järkevää .

• Ei armeija tarvitse henkisesti laiskureita, eikä etenkään Venäjän lähettiläitä.

• Anonyymi

Olen jo kuuskyt vuotias ja armeija ei huoli minua enää palvelukseen muuta jos putlerin koirat tänne kotikaupunkini rynnii niin aion pudotella putlerin koiria metsässä hiippaillen. Aina kun näen tiellä liikkuvan putlerin kapisia koirakuljetuksia niin liipasimesta vedän.

• Anonyymi

Ei sota yhtä miestä kaipaa. Tilalle tulee joku motivoituneempi.

• Anonyymi

Erottu. Sale, Sanna, sekä sivarit Pekka ja Jussi saavat mennä itse sotimaan.

• Anonyymi

Itsehän liityin helmikuussa reserviläisliittoon. Jos sattuu niin että Venäjä alkaa tänne tulemaan niin silloin mennään ja laitetaan kunnolla vastaan!

• Anonyymi

huomasin, että olen pasifisti ja erosin reservistä.
      sodan tullessa, on sivarina tai omassa duunissaan, kumpi sitten tärkeämpää.
      kun evakuointimahis tai käsky tulee, lähtee seuraavaan majoituspaikkaan tai muualle, ja velvoite jatkuu.
      ja kun venäjä noin vallannut suomen, ainakin mä joudun häipyy maasta, kun ne saattaa tapaa kaikki joilla on aseenkantolupa.
      totaalikieltäytyä ei enää ehdi, enkä tiedä sodanaikaisista velvoitteista vai pakotetaanko jäämään maahan, jossa sota, kuten sivarien tapauksessa, ja ehkä monen duunin kohdalla?
      maasta en pääse, kun tulee etsintäkuulutus perään ja mulla on huonompi diili lähteä banaaneja kasvattamaan kuin jäädä tänne - siviilejä kuolee joitain prosentteja, että se on mun paras odotustulos, vaikka haavoittuminen ja kuolema on iso hinta sekin.

• Anonyymi

Näyttää Suomessa käpykaartilaisia riittävän, kulkevat isoisiensä jalanjäljissä. Mitä aiemmin Käpykaartilaiset eroavat Reserviläisliitosta sen parempi, ovat pienempi uhka Isänmaalle.

• Anonyymi

60 vuotta mittarissa silti liityn reserviläisliittoon ensitilassa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe