Maailman asioita, ihmisten tekoja , ihmisten asenteita, jne, ihan myös ruokia, makuja, mitä vaan tunteita herättävää.
MITÄ HALVEKSIT JA/TAI INHOAT
44
1695
Vastaukset
- Anonyymi
Vainooni liittyen halveksittavaa ja inhoa aiheuttavaa riittää. En rupea luettelemaan.
Inhoan ja halveksin eläinrääkkääjiä.
Minua surettaa sivuraiteille joutuneet nuoret. Väkivaltaa harjoittavat, rikolliset, narkkarit.- Anonyymi
monet heidän tekonsa inhottavat ja ovat halveksittavia
- Anonyymi
venäjän hyökkäys ehdottomasti
- Anonyymi
IHMISKAUPPA inhottaa. Halveksin sitä.
Sille voi yrittää jotakin tehdäkin Suomessa, osittain. .- Anonyymi
Marketissa oli paljon N---iön kirsikkatomaatteja mukiin pakattuna. Firman nimi inhotti. Järkevästi ajattelin, että pitää ostaa, ettei firma mene konkkaan.Viattomat kärsisivät. MUTTA kotona inhotti syödä niitä.
- Anonyymi
SIINÄ OLIOSSA, JONKA NIMI ON IHMINEN, INHOTTAA MONET ASIAT.
PERUSINHOTTAVUUS ON VOIMAKAS SEKSUAALIVIETTI, jonka vallassa ja vietävissä tämä olio on.
-miettikää, jos voitte, mitä kaikkea pahaa se on miesten taholta naisille aiheuttanut
- miten se on saanut miehet toimimaan tavalla, jotka vielä myöhemminkin paljastuessaan ovat tuhonneet pitkän koulutuksen ja ansiokkaan työnteon aikaan saaman uran ja aseman.
- sen takia ihminen on lisääntynytkin liian voimakkaasti- Anonyymi
Muistelen kuulleeni, että aikoinaan varusmiehille annettiin "jarrua".
Kun ihmeteltiin sitä, että vauvojen määrä Suomessa on vähentynyt huolestuttavasti, ehdotin syyksi masennuslääkkeiden syöntiä. Yli puoli miljoonaa popsii niitä nytkin. - Ne alentavat halua ja kykyä seksihommiin.
MITÄS PITÄISI TEHDÄ. Minulla olisi ideoita, mutta enpä kerro.
Mutta inhottavaa ja halveksittavaa toimintaa siitä vietistä seuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen kuulleeni, että aikoinaan varusmiehille annettiin "jarrua".
Kun ihmeteltiin sitä, että vauvojen määrä Suomessa on vähentynyt huolestuttavasti, ehdotin syyksi masennuslääkkeiden syöntiä. Yli puoli miljoonaa popsii niitä nytkin. - Ne alentavat halua ja kykyä seksihommiin.
MITÄS PITÄISI TEHDÄ. Minulla olisi ideoita, mutta enpä kerro.
Mutta inhottavaa ja halveksittavaa toimintaa siitä vietistä seuraa.ja sitten vielä pervot
vankilassakin seksirikolliset ovat alintakastia
tämmöisiltä vietti pois, niin pystyvät elämään taviselämää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitten vielä pervot
vankilassakin seksirikolliset ovat alintakastia
tämmöisiltä vietti pois, niin pystyvät elämään taviselämääyksi idea
pedofiilit vankilaan joutuessaan saisivat infoa, että voi tulla masennus, kun eivät enää saa pedokiksejä. Kannattaa ruveta syömään masennuslääkettä isoa annosta. Siinä sitten ihmettelevät, kun ei enää yhtään tee mieli. - Ja vapautumisen jälkeen pakkolääkitys, piikki kerran kuukaudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksi idea
pedofiilit vankilaan joutuessaan saisivat infoa, että voi tulla masennus, kun eivät enää saa pedokiksejä. Kannattaa ruveta syömään masennuslääkettä isoa annosta. Siinä sitten ihmettelevät, kun ei enää yhtään tee mieli. - Ja vapautumisen jälkeen pakkolääkitys, piikki kerran kuukaudessa.Ryydamanni on nyt viimeisin viettinsä uhri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryydamanni on nyt viimeisin viettinsä uhri.
ryydmanni on pieni mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ryydmanni on pieni mies
On käynyt ilmi. että on jo vuosia harrastanut alaikäisiä.On varoteltu. Nyt kajhdessa päivässä menetti luultavasti kaiken.
- Anonyymi
Muissa ihmisissä inhottaa aika monia asia, itsessä ei mikään. Normiseksi (pimeässä ja peiton alla) ei ole inhottavaa, päinvastoin kivaa se on, mutta ne muut, jotka harjoittaa jotain muuta seksiä kuin minä, aiheuttavat inhon tunteita. Toisaalta joskus jokin inhottava voi olla jopa kiihottavaa. Ruoista ei mikään ole inhottavaa, paitsi viili. Ja kaljoista vain vehnäolut - muut käyvät, jos käyvät päähän.
- Anonyymi
TODELLA HALVEKSIN niitä, jotka ovay olleet mukana e-raiskaamisissani joko pomoina. asentajina tai suorittajina. Alkukokeilut kesäkuussa 2016, joka öiseksi loppukesäsästä ja jatkui kesäkuuhun 2017.
Ikkunasta kohdistui olohuoneen lattialle, jonne olin patjan joutunut tuomaan. Syytin ensin B-talon pervoa. Minulla oli sivuikkunat peitettyinä, en nähnyt kunnolla ulos. Kun tuli päätyjen parvekeremontti ja tämän A-talon päätyparvekkeet peitettiin muovilla, loppui vähäksi aikaa kaikki e-häirintä. Jatkui parin päivän päästä. Sitten meni B-talon päädyn parvekkeet muovin sisään. Hetkeksi loppui, Jatkui sitten B-talosta ikkunasta.
Vasta kun ikkunoiden tarkistuksen takia poistin olohuoneen sivuikkunasta foliokassit, näin kunnolla ulos. Tämän talon päätyparvekkeelta 2. kerros oli täysi näkymä oh:n lattialle, B talosta vain osittain. Ikkunassa ollut jääkidekontaktimuovi oli sulanut lasiin kiinni vasempaan yläneljännekseen, sisältä katsoen.
Vähitellen palasin makuuhuoneeseen. Ovat asennukset laajenneet. Kyllä joka suunnasta pääsee alapään kimppuun. Ei enää saa purkauksia aikaan, kun alapääni käytiin silppuamassa heinäkuun lopussa 2018. - Poliisi tietää.
Että kuka nyt vaikka on tämä nimimerkki Hellarisystäväsi.- Anonyymi
Ja minulle kerrottiin, että riksun suuret herrat tietävät vainoni, mutta ovat päättäneet pysyä siitä erillään.
Sulkon tullessa avasin ketjun: Sulkko.olet tullut vainokaupunkiin. On sitä ainakin sihteeri seurannut. Ketju poistettiin joskus.
Jerelle ilmoitin tällä palstalla, että joutuu valitsemaan meneekö stalkkereiden puolelle vai yrittääkö pysyä erossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minulle kerrottiin, että riksun suuret herrat tietävät vainoni, mutta ovat päättäneet pysyä siitä erillään.
Sulkon tullessa avasin ketjun: Sulkko.olet tullut vainokaupunkiin. On sitä ainakin sihteeri seurannut. Ketju poistettiin joskus.
Jerelle ilmoitin tällä palstalla, että joutuu valitsemaan meneekö stalkkereiden puolelle vai yrittääkö pysyä erossa.Ketkä kaikki tietävät näistä raiskaajista? Ketkä ovat nähneet videoita tilanteesta? Luulisin, että niitä on tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jerelle ilmoitin tällä palstalla, että joutuu valitsemaan meneekö stalkkereiden puolelle vai yrittääkö pysyä erossa.Huvittaa jo etukäteen, minkälainen touhuaja pimeän pohjolan suokylään saapuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa jo etukäteen, minkälainen touhuaja pimeän pohjolan suokylään saapuu.
tämä tuli väärään paikkaan, kyse on uudesta kaupunginjohtajasta, SORRY
- Anonyymi
5 viestiä poistettu, en pysty muistamaan, mitä ne olivat
- Anonyymi
inhoan ja halveksin niitä, jotka parhaillaan e-häirinnällä hajottavat raajojani.
- Anonyymi
muistan jokaisen ja minulla on screenshotseina tallessa
- Anonyymi
Köyhiä, alle 100 tonnin autolla ajajia, vuokralla asuvia … nöyrtykää köyhät riksulaiset.
Terv Nimim miljoonat tilillä ja hyvää ilmaista rahaa millä pelata elämää - Anonyymi
Räsänen, evankelis-luterilainen kirkko, Raamattu.
- Anonyymi
vanhaa naista joka käyttää nuorempaa miestä ja sekoittaa koko ihmisen on sit varmaan hyvä mieli paskakasalla
- Anonyymi
Silloin kun olin töissä, pari kolme tapausta tuli vast.otolle. Kyllä, ihan paskaa hyväksikäyttöä, mutta on varmaan ollut ruuvit löysällä niillä naisillakin.
- Anonyymi
Inhoan kiduttajiani.
- Anonyymi
Toissa päivä kuljin pihalla yläkerran asukkaan ohi muutaman metrin päästä. Sanoin tavallisella puheäänellä: inhoan, inhoan, inhoan. Vastasi korostetun välinpitämättömästi: sen kun vaan.
Minusta on selvempää näin, kun asia kuitenkin näkyy somekirjoittelussani. Taisin joutua maksamaan ilmoitukseni. - Anonyymi
Inhoan ja halveksin gang stalking vainon kehittäjiä eli ovat koonneet toimivaksi järjestelmäksi jo maailmassa käytettyjä vainotaktiikoita. Inhoan tämän vainon tilaajia ja sitten sen käyttäjiä. - En ole ainoa , mutta paskaa on.
- Anonyymi
Arvelen, että gang stalkingin käynnistämisen lisäksi on annettu yleinen lupa kenen tahansa käydä kimppuuni , vastuuseen ei joutuisi, varsinkin kulteille ja pimeät ry:ille.
Minulta on muutaman kerran kysytty, onko vainossani mukana saatanan palvojia.
On kyselty , onko vainoni päätarkoitus tehdä minusta huvittava ja halventaa.
Jätän sanomatta suhtaudunko hoolla vai iillä.
- Anonyymi
Inhoan niitä stalkkeruvanhempia, jotka määräävät lapsensa stalkkaamaan, Säälin sekaista inhoa herättävät.
- Anonyymi
Valehtelua varsinkin silloin kun on kaksi osapuolta ja ´paremmassa asemassa`oleva tekee omalla valheellaan toisesta valehtelijan.
- Anonyymi
Hammaslääkäreitä, jotka ovat tahallaan tehneet minulle pahaa.
- Anonyymi
E:llä alkavaa väestönosaa.
- Anonyymi
Poliiseja.
- Anonyymi
Pelastuslaitosta siltä osin, kun ovat osallistuneet stalkkaamiseeni alkaen jo 10 vuotta sitten.Minkälaista porukkaa oikein valikoituu ensihoitajiksi ambulanssiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastuslaitosta siltä osin, kun ovat osallistuneet stalkkaamiseeni alkaen jo 10 vuotta sitten.Minkälaista porukkaa oikein valikoituu ensihoitajiksi ambulanssiin?
Kuinka te VIITSITTE? Maksetaanko palkan lisäksi ylimääräistä? Vai ihan vaan sen takia, että olette......
- Anonyymi
toisten hyväksi käyttämistä.epä oikeutta.tarkoittaa elämässä valehtelua yms.ei osata puhua suoraan ja rehellisesti.kun ne jossain vaiheessa tulee julki.
- Anonyymi
Kakon edustaja Timo Heinonen on inhokkilistan kärkinimi.
Onneksi ei ole Riihimäkeläinen. - Anonyymi
inhoan kimpussani olevia pervosadisteja, natsien sielunkumppaneita
- Anonyymi
samat saatananpalvojat tappoivat variksen poikaset ja ja--
- Anonyymi
Äitiäs inhoon kun elatusmaksuja vaati.HYI!
- Anonyymi
Riihimäkeä halveksin.
- Anonyymi
Jassoo, on poistettu halveksuntani e-häirinnän toteuttajaa kohtaan ja gs:ää opiskelutta mopoapupoikaa,.
- Anonyymi
Joskus ennen opettajilla oli tapana sanoa: sinusta tule koskaan mitään
minä sanon mopoapurille, sinusta tulee, itse asiassa olet
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875