Mitä söin tänää

Anonyymi

Elovena tumma suklaa & vadelma pikapuuro mansikoiden ja päärynän kera - 134 kaloria

Kaks pientä nugettii ja salaattia koulus - 100 kaloria?

Nakkikastiketta ja täysjyvämakaronia - 400 kaloria?

Sweet treat vanilla maitokahvi - 162 kaloria

En tiiä syönkö illalla viel jotai pientä mut päivittelen jos syön

26

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syödä pitää että jaksaa. Syö perunaa välillä se pitää vatsan täydenpänä ja ruisleipää.

      • Anonyymi

        Joo mä syön kyl molempii miten se liittyy tähän mitenkään


    • Anonyymi

      Söin vielä:

      Muutaman mansikan

      Kaks hönö-saaristolaisrieskaa lohella - 290 kaloria

      Päivän totaalikalorit: noin 1 086 kaloria

      • Anonyymi

        Aika jännää että kun eräs toinen anorektikko söi just saman verran kaloreita kun sä tossa toisessa ketjussa.Miten voi olla sattumaa että kaksi eri ihmistä syön tismallee yhtä paljon kaloreita.Elämä on ihmeellistä.


      • Anonyymi

        Miks mietit kaloreita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännää että kun eräs toinen anorektikko söi just saman verran kaloreita kun sä tossa toisessa ketjussa.Miten voi olla sattumaa että kaksi eri ihmistä syön tismallee yhtä paljon kaloreita.Elämä on ihmeellistä.

        Ei se ookkaan sattumaa vaan oon kirjottanu ne molemmat paskat ite. Aloin miettimään et söinköhän ny liikaa niin kirjotin sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mietit kaloreita?

        Koska mulla on syömishäiriö. Kalorit on koko ajan mun mieles ja mun pää on ihan ku joku hemmetin laskuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mulla on syömishäiriö. Kalorit on koko ajan mun mieles ja mun pää on ihan ku joku hemmetin laskuri

        Juu ymmärsin että sulla on anoreksia/syömishäiriö ja taitaa olla pakon omainen tarve tehdä tietyllä kaavalla.
        Pakko mielteestä pääsee eroon kun alkaa tekemään erilailla esim älä ajattele mitä kaloreita missäkin on. Syöt vain rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmärsin että sulla on anoreksia/syömishäiriö ja taitaa olla pakon omainen tarve tehdä tietyllä kaavalla.
        Pakko mielteestä pääsee eroon kun alkaa tekemään erilailla esim älä ajattele mitä kaloreita missäkin on. Syöt vain rauhassa.

        Ei se oo niin helppoo et mä vaan ”syön rauhassa ajattelematta kaloreita” . Ne ajatukset kumminki valtaa mun mielen. En aijo tehä päinvastoin mitä sh sanoo ku en oo ees viel läheskään tarpeeks sairas parantuakseni. Enkä juurikaan usko olevani sairas ku kuiteski syön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo niin helppoo et mä vaan ”syön rauhassa ajattelematta kaloreita” . Ne ajatukset kumminki valtaa mun mielen. En aijo tehä päinvastoin mitä sh sanoo ku en oo ees viel läheskään tarpeeks sairas parantuakseni. Enkä juurikaan usko olevani sairas ku kuiteski syön

        Kyllähän bulikomikot on myös sairaita vaikka syövät.Sä haluut ajatella ettet ole sairas koska syöt.Anoreksia on sairaus ja sä olet sairas.Terveellä ihmisellä ei ole tarkoitus kylkiluiden ja lonkkaluiden näkyä ja törröttää rumasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän bulikomikot on myös sairaita vaikka syövät.Sä haluut ajatella ettet ole sairas koska syöt.Anoreksia on sairaus ja sä olet sairas.Terveellä ihmisellä ei ole tarkoitus kylkiluiden ja lonkkaluiden näkyä ja törröttää rumasti.

        En silti usko olevani sairas. Mut on outoo et mult näkyy suht hyvin kylkiluita vaik mun bmi on täl hetkel vähän päälle 19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silti usko olevani sairas. Mut on outoo et mult näkyy suht hyvin kylkiluita vaik mun bmi on täl hetkel vähän päälle 19

        miksi olet anoreksia paltalla vaikka et ole alipainoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi olet anoreksia paltalla vaikka et ole alipainoinen?

        Koska aion tietysti laihduttaa itteni alipainoon jotta olisin tarpeeks sairas. En oo päässy ihan vielä sinne asti mut suht lähellä ollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo niin helppoo et mä vaan ”syön rauhassa ajattelematta kaloreita” . Ne ajatukset kumminki valtaa mun mielen. En aijo tehä päinvastoin mitä sh sanoo ku en oo ees viel läheskään tarpeeks sairas parantuakseni. Enkä juurikaan usko olevani sairas ku kuiteski syön

        Voit alkaa parantua, vaikka et ole vielä täysin sairas. Ei tarvitse käydä pohjalla, muuttaakseen tapojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit alkaa parantua, vaikka et ole vielä täysin sairas. Ei tarvitse käydä pohjalla, muuttaakseen tapojaan.

        Mut en haluu kokee uudestaan sitä paskaa fiilistä mikä siitä tulee. Oon meinaan yli vuoden tätä sairastanu ja olin viime vuonna puol vuotta kuivil mut sit tajusin et ei oo sen arvosta, pelkkää tuskaa vaan. Mun on parempi vaan olla sh kaa, tuntuu niinku olis kääriytyneenä lämpimän viltin alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut en haluu kokee uudestaan sitä paskaa fiilistä mikä siitä tulee. Oon meinaan yli vuoden tätä sairastanu ja olin viime vuonna puol vuotta kuivil mut sit tajusin et ei oo sen arvosta, pelkkää tuskaa vaan. Mun on parempi vaan olla sh kaa, tuntuu niinku olis kääriytyneenä lämpimän viltin alle

        Tiesitkö että monet anorektikot kärsii kylmästä vaikka ulkona ois hellettä.Voisko siihen vilttiin kääriytyä ilman anoreksiaa vai vaatiiko se että sulle tulee fyysisesti kylmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että monet anorektikot kärsii kylmästä vaikka ulkona ois hellettä.Voisko siihen vilttiin kääriytyä ilman anoreksiaa vai vaatiiko se että sulle tulee fyysisesti kylmä?

        Tottakai mä sen tiiän ku oon ite kokenu?? :D en tajuu mitä koitat sanoo tolla, aivot ei raksuta ny oikeen. Meen nukkuun nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo niin helppoo et mä vaan ”syön rauhassa ajattelematta kaloreita” . Ne ajatukset kumminki valtaa mun mielen. En aijo tehä päinvastoin mitä sh sanoo ku en oo ees viel läheskään tarpeeks sairas parantuakseni. Enkä juurikaan usko olevani sairas ku kuiteski syön

        Pikkuhiljaa ei se hetkessä tapahdu kyllä se laskuri päässä hiljenee kun sitä ei huomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuhiljaa ei se hetkessä tapahdu kyllä se laskuri päässä hiljenee kun sitä ei huomio.

        Lisään vielä että miksi sulle ei riittäisi normaali hoikkuus miksi haluat alipainoiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että miksi sulle ei riittäisi normaali hoikkuus miksi haluat alipainoiseksi?

        Koska mun pitää olla tarpeeks sairas! Mikä on niin vaikeeta ymmärtää


    • Anonyymi

      Eli haet huomiota jotta saisit huolenpitoa ja huomiota sairaana.Ja olet jo sairas mieleltäsi.

      • Anonyymi

        Miten muka haen huomiota jos yritän piilottaa sairauteni esim mun kavereilta? Oon ehkä sairas mut en mikään idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka haen huomiota jos yritän piilottaa sairauteni esim mun kavereilta? Oon ehkä sairas mut en mikään idiootti

        No mitä sun vanhemmat ajattelee tosta? Odotatko että ovat huolissaan ja tulevaisuudessa pääset ehkä laitoshoitoon jossa sut pakotetaan syömään.Sekö on sun tavoite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sun vanhemmat ajattelee tosta? Odotatko että ovat huolissaan ja tulevaisuudessa pääset ehkä laitoshoitoon jossa sut pakotetaan syömään.Sekö on sun tavoite?

        Mun ei tarvi oottaa et ne on huolissaan ku ne on jo. Plus mua ei voi pakottaa syömään ku osaan syödä itekki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvi oottaa et ne on huolissaan ku ne on jo. Plus mua ei voi pakottaa syömään ku osaan syödä itekki

        Eli sitten kun sä oot alipainoinen niin sä suostut syömään.Niinkö? mikset syö nyt jo kunnolla vaan odotat että olet alipainoinen?Mikä tossa sun jutussa on pointtina?Odotat että olet liian sairas jotta voit sitten syödä normaalisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sitten kun sä oot alipainoinen niin sä suostut syömään.Niinkö? mikset syö nyt jo kunnolla vaan odotat että olet alipainoinen?Mikä tossa sun jutussa on pointtina?Odotat että olet liian sairas jotta voit sitten syödä normaalisti?

        Et taida tajuta mun pointtia. Pointti on se, että mulla on henkinen sairaus ja syön sen takia liian vähän jotta laihtuisin alipainoon jotta olisin tarpeeks sairas.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe