Söinkö liikaa kaloreita?

Anonyymi

Eli mun tän päivän kalorit oli noin 1 086 kaloria. Onks se liikaa? Mun päivittäinen energiantarve on noin 1600 kcal eli voinko syyä vaikka 1200 kalorii ja laihtuu silti? Vastatkaa pls

20

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko anoreksia tappanut sun aivosolut kun et pysty itse päättelemään.

      • Anonyymi

        No anoreksia on vääristäny mun ajattelutapaa hemmetin paljon ni en mä pysty tosta ite päättelemään ku mun pään sisäl alkaa mun sairaan ja terveen puolen tappelu


    • Anonyymi

      Et syönyt liikaa. Mä kärsin myös kun koitan pitää itteni laihana vaikka oon sokeri addikti. Koitan pitää kalorit alle 1000 kaloria päivä, koska oon aina ennen ollut super lihava. Mä syön liikaa koska vedän jatkuvasti ihan himosyönnit. 6000 kalorii päivässä ja sitten morkkiksessa en syö enää mitään. En ole sillee ihan terve.

    • Anonyymi

      Jos sulla on anoreksia niin sun pitää syödä eikä miettiä mitään kaloreita.
      Kuihdut pikkuinen muuten ihan kokonaan.

      • Anonyymi

        Siis kyllähän mä syön, enhän mä muuten ois voinu repästä noita 1 086 kaloria. Juttu on siinä et rajotan sitä syömistäni jonka takii laihdun. Tiiän kyl kuihtuvani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllähän mä syön, enhän mä muuten ois voinu repästä noita 1 086 kaloria. Juttu on siinä et rajotan sitä syömistäni jonka takii laihdun. Tiiän kyl kuihtuvani

        Valmiiksi laihan ei tarvitse laihtua.

        On hyvä että syöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmiiksi laihan ei tarvitse laihtua.

        On hyvä että syöt.

        Niin, en voi siis olla sairas kun syön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en voi siis olla sairas kun syön

        Kyllä voit olla.Kun syöt vähemmän kuin kulutat niin sä laihdut vaan jatkuvasti kunnes sun sydän ja elimistö ei enää kestä.Sä teet hidasta kuolemaa mutta nähtävästi sä haluatakin kuolla hitaasti.Onnea sille tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voit olla.Kun syöt vähemmän kuin kulutat niin sä laihdut vaan jatkuvasti kunnes sun sydän ja elimistö ei enää kestä.Sä teet hidasta kuolemaa mutta nähtävästi sä haluatakin kuolla hitaasti.Onnea sille tielle.

        Joo mä tiedän kyl mitä tapahtuu, et oo eka ihminen kuka on mulle tota sopertanu. Mun bmi on kuitenkii tällä hetkel vielä noin 19 = normaalipaino joten en usko et mitään tapahtuis ku en oo vielä päässy alipainoon. Ja voinhan mä sitä kuolemaa nopeuttaakin, ei se mun elimistöstä oo kiinni millon mä kuolen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä tiedän kyl mitä tapahtuu, et oo eka ihminen kuka on mulle tota sopertanu. Mun bmi on kuitenkii tällä hetkel vielä noin 19 = normaalipaino joten en usko et mitään tapahtuis ku en oo vielä päässy alipainoon. Ja voinhan mä sitä kuolemaa nopeuttaakin, ei se mun elimistöstä oo kiinni millon mä kuolen :D

        No jos alipaino on tavoitteena niin se on hidaskuolema,koska anoreksia vaikuttaa sun sisäelimiin.Sä kerkeet vielä nauttii elämästä ennen kuin alipaino tuhoaa sun sisäelimet.Mikä sun tavoite sitten on kun sisäelimet on tuhottu?kiinostaa tietää mitä sä teet pilayuilla sisäelimillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos alipaino on tavoitteena niin se on hidaskuolema,koska anoreksia vaikuttaa sun sisäelimiin.Sä kerkeet vielä nauttii elämästä ennen kuin alipaino tuhoaa sun sisäelimet.Mikä sun tavoite sitten on kun sisäelimet on tuhottu?kiinostaa tietää mitä sä teet pilayuilla sisäelimillä?

        En jaksa nyt kuunnella tollasta paskajaarittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa nyt kuunnella tollasta paskajaarittelua.

        Sä jaksat kuihduttaa itteesi mutta et kestä faktatietoa.Mutta eikö ole hyvä että energiaa kuluu niin kalorit palaa kun joudut aivoja käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa nyt kuunnella tollasta paskajaarittelua.

        Ei kannata laihduttaa liikaa. Mun kaverin sisko kuoli anoreksiaan sillä tosin vaikutti vääränlainen ihmissuhde. Sen mies haukkui sitä lihavaksi vaikka hän oli laiha ja se vaan laihdutti ja laihdutti ja lopulta kuoli.

        Itse olin siihen aikaan lapsi ja sain tietää tuon asian vasta aikuisena.
        Muutaman kerran olin vain hänet nähnyt.
        Suretti vaikka en häntä tuntenut että hän oli joutunut kokemaan elämässään vääryyttä.
        Toivon että hän pääsi taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata laihduttaa liikaa. Mun kaverin sisko kuoli anoreksiaan sillä tosin vaikutti vääränlainen ihmissuhde. Sen mies haukkui sitä lihavaksi vaikka hän oli laiha ja se vaan laihdutti ja laihdutti ja lopulta kuoli.

        Itse olin siihen aikaan lapsi ja sain tietää tuon asian vasta aikuisena.
        Muutaman kerran olin vain hänet nähnyt.
        Suretti vaikka en häntä tuntenut että hän oli joutunut kokemaan elämässään vääryyttä.
        Toivon että hän pääsi taivaaseen.

        Joo on harmi et sun kaverin sisko kuoli anoreksiaan mut en usko et mulle kävis niin


    • Anonyymi

      Ainii sähät et jaksa käyttää aivoja kun sulla on anoreksia.

      • Anonyymi

        Luuletko olevas hauskakin tyyppi ku pilkkaat toista sairauden takii? Mua ei ainakaan naurata enkä usko et ketään muutakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko olevas hauskakin tyyppi ku pilkkaat toista sairauden takii? Mua ei ainakaan naurata enkä usko et ketään muutakaan

        Jos kuluttaa enemmän kuin syö niin laihtuu.Ja aloittaja kuluttaa enemmän kuin syö,niin silloin laihtuu.Hän itse vastasi omaan kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuluttaa enemmän kuin syö niin laihtuu.Ja aloittaja kuluttaa enemmän kuin syö,niin silloin laihtuu.Hän itse vastasi omaan kysymykseen.

        (Aloittaja)

        Mä en oikeestaan harrasta liikuntaa lähes yhtään mut pyrin syömään paljon vähemmän kuin mun lepokulutus on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Aloittaja)

        Mä en oikeestaan harrasta liikuntaa lähes yhtään mut pyrin syömään paljon vähemmän kuin mun lepokulutus on

        No silloin laihtuu.Aivotkin tarttee energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin laihtuu.Aivotkin tarttee energiaa.

        Nii? Laihtuminen on just se koko pointti tässä asiassa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe