Narttu ja kollikissa ja tuleva kiima sekä pennut.

Anonyymi

Mulla on narttu ja kolli. Kun aika koittaa nartullakin koittaa kiima. Miten olette estäneet ensimmäisen kiiman aikana astumisen? Kolli toisessa huoneessa 247?
Miten kasvattajat toimivat tässä tilanteessa? Mitä apukeinoja?

2

206

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kasvattajat harvemmin pitävät leikkaamattomia uroksia samassa osoitteessa leikkaamattomien naaraiden kanssa.

Yksi keino tässä kuitenkin voisi olla uroksen kemiallinen kastrointi siihen asti, kunnes naaraan halutaan saavan pentuja. Eläinlääkäri osaa kertoa enemmän.

• Anonyymi

Kollin leikkaaminen on se keino. Narttuakin on helpompi pitää kun se on leikattu. Narttukissakin voi olla mahdoton mouruaja ja merkkailija kiima-aikana.
      Ja ennenkaikkea tärkeää pitää huoli ettei pentuja tule, niin ihania kuin ne ovatkin, kaikkialla on valitettavasti liikaa hylättyjä kissoja etsimässä hyvää, uutta kotia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2331
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      784
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      741
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      577
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      202
      565
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      539
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      522
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      520
    10. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    Aihe