”Oih, vittu Maria, mä tuun”, Pete huohotti korvaani käheällä äänellä.
”Ei, ei, ei vielä, pliis Pete, jatka vielä”, vastasin puolihätäisesti.
Livahdimme poikaystäväni kanssa lukiomme tyttöjen vessaan vain muutamaa minuuttia aiemmin. Puhe oli ollut pikaisista, mutta ei nyt sentään näin pikaisista, ajattelin harmissani, kun Peten kädet kokemattomasti ja turhan kovakouraisesti puristivat rintojani toppini päältä. En tiedä kuuliko tai välittikö hän, vai eikö vain voinut itselleen mitään, mutta hidastamisen sijaan Pete vain lisäsi tahtia; innokas teinipojan penis tikkasi minua takaapäin yhä villimmin. Yritin päästä tahtiin mukaan, yritin innostua tästä nylkyttämisestä, mutta se oli helpommin sanottu kuin tehty.
Pete kohottautui seisoimaan varpaillaan pinnistellessään pitääkseen mehunsa sisällään. Tunsin, miten hän työnsi kalunsa juurta myöten sisääni yhdellä pitkällä survaisulla, painoi vartalonsa minua vasten ja melkein retkahdimme yhdessä seinää päin. Pojan kurkusta kurlahti pidätelty korina hänen lauetessaan sykähdellen. Irrottauduin Petestä harmissani ja kääntyessäni häntä kohti rullasin minihameeni vyötäisiltäni taas paikoilleen. Pete kaivoi tupakka-askin paitansa rintataskusta ja sytytti mallun typerä hymy naamallaan. Hän ei tehnyt elettäkään nostaakseen farkkujaan nilkoistaan.
”Taisit digata siitä, vai mitä”, hän kysyi ja puhalsi savua keuhkoistaan.
Vilkaisin poikaystäväni velttona roikkuvaa penistä, jonka päällä kortsu näytti nyt jopa väljältä.
”Joo, Pete, olihan se aikamoista”, sanoin ja pakotin hymyn huulilleni.
Pete vinkkasi minulle silmää ja ojensi röökinsä. Otin sen ja imin savua keuhkoihini.
”Vitun kuumaa kun sä imet sitä röökiä”, Pete sanoi virnistellen.
Näin silmäkulmastani hänen kalunsa värähtävän, ja tunsin alavatsassani pientä kihelmöintiä. Ehkä nyt, kun hänen paineensa oli purettu, olisi vielä minun vuoroni.
”Onko susta”, kysyin ja annoin tupakan roikkua puoliavointen huulteni välissä.
”On, tulee sellainen fiilis.. haluisin, että otat multa suihin”, Pete sanoi.
”Pete”, aloitin hieman epävarmasti ja vilkaisin alaspäin. ”Voisitkohan sä ehkä... ensin vaikka nuolla mua? Sä et oo vieläkään tehnyt sitä, vaikka me on puhuttu siitä... Tai jos vaikka sormetat mua... Mä rakastaisin ottaa sulta suihin, mutta mä haluisin laueta, mä haluisin että sä saisit mut tulemaan...”
Olimme seurustelleet Peten kanssa pari kuukautta, 18-vuotissyntymäpäivästäni asti. Pete ei vienyt neitsyyttäni, sen otti yksi naapurikoulun poika kotibileissä vuotta aiemmin, mutta sen yhden humalaisen sähläyskerran jälkeen en ollut ollut muiden kanssa ennen Peteä. Hänellä oli kovat tarinat naisseikkailuistaan, kuten kaikilla sen ikäisillä pojilla on, mutta en oikeastaan uskonut niistä sanaakaan, pidin hänen rehentelyään vain hellyyttävänä. Kuluneen kuukauden aikana olimme naineet paljon, mutta vähemmän hartaasti; Petellä oli valitettavasti tapana aloittaa hätäisesti ja lopettaa vielä hätäisemmin. Olin toistuvasti pyytänyt häntä tutustumaan kehooni, keskittymään välillä vain minuun, antamaan minullekin nautintoa, mutta yleensä Pete vain vaihtoi puheenaihetta tai lupasi epämääräisesti tehdä niin ihan ehdottomasti tässä jonain päivänä, ja alkoi sen jälkeen kärttää minulta suikkaria tai yhdyntää.
”Äh, sori Maria, en mä nyt kerkee. Mullahan alkaa valinnainen liikunta kymmenen minsan päästä, pakko mennä”, Pete sanoi ja suikkasi nopean suukon poskelleni. Hän heitti käytetyn kumin vessanpönttöön ja veti housunsa ylös. ”Mutta älä huoli, illalla mä panen sua niin, että sulta lähtee taju”, hän sanoi ja livahti ulos kopista sen pitemmittä puheitta.
Huokaisin syvään ja polttelin tupakkaa.
Tiputin röökin juuri pönttöön, kun kuulin vessan oven käyvän.
”Hetkinen, haiseeko täällä savuke? Kuka täällä polttaa?”
Voi paska, ääni oli rouva Jaatisen, matematiikanopettajan. En vastannut mitään, ja toivoin opettajan uskovan vessan olevan tyhjä. Olin toki täysi-ikäinen, mutta koulun alueella tupakointi oli ankarasti kiellettyä. Ihan jokainen opettaja ei jaksaisi nillittää aiheesta, mutta Jaatinen tunnettiin pahimmanlaatuisena pilkunviilaajana. Jos hän saisi minut kiinni, se tietäisi varmasti seuraamuksia.
Samassa kopin ovi lävähti auki, ja näin rouva Jaatisen kurttuisen olemuksen seisovan edessäni koko 160 sentin tomerassa olemuksessaan. Niinpä tietysti, unohdin lukita oven Peten häivyttyä.
”Neiti Lund, tekö olette vastuussa tästä tupakantuoksusta saniteettitiloissa?”
Yritin änkyttää kieltävää vastausta, mutta rouva Jaatinen hiljensi minut kärsimättömällä kädenheilautuksella ja käski minun henkäistä kasvojaan kohti. Harkitsin vaihtoehtojani ja mietin, nostaisinko asiasta metelin, mutta ymmärsin tilanteeni tukaluuden ja päätin vain myöntää asian oikean laidan.
”No, olin se minä, rouva Jaatinen. Mutta älkää olko niin kovin vihainen, tarvitsin hermosavuja, mulla on poikaystävän kanssa vähän vaikeeta”, yritin selittää.
”Millä tavalla vaikeaa, neiti Lund”, matematiikan opettajani tiukkasi kädet leveillä lanteillaan.
Rehtorin kansliassa
12
8420
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljenin ja punastuin; enhän voinut sanoa opettajalleni, että poikaystäväni tulee pelkästä kosketuksesta eikä pysty antamaan minulle orkkua.
”Vai niin. No, jos ette voi selittää minulle, kenties voitte selittää rehtorille. Olkaa hyvä, ja seuratkaa minua kansliaan”, rouva Jaatinen sanoi jäätävästi.
Rehtorimme herra Oksanen oli tiukkailmeinen, rehtoriksi nuori mies. Kolmenkymmenenviiden ja neljänkymmenen väliltä, arvioisin. Hän oli käärinyt ruudullisen slim fit-kauluspaitansa hihat huolettomasti kyynertaipeiden tasalle, enkä voinut olla huomaamatta, että kun hän nojautui kyynärpäidensä varaan kuunnellessaan selitystäni, hihan sisällä pullistui muhkea hauislihas. Rehtori suki trimmattua partaansa oikean kätensä etusormella ja peukalolla ja näytti miettiväiseltä.
”Neiti Lund, te varmasti tiesitte, ettei koulun alueella saa missään olosuhteissa tupakoida. Ei, vaikka nuoressa rakkaudessa olisi ryppyjäkin”, hän sanoi syvällä, soinnukkaalla äänellä.
”Tiesin kyllä, rehtori”, vastasin.
”Tupakoitteko te paljonkin”, hän kysyi ja suuntasi teräksisen katseensa silmiini.
Hänen katseensa tuntui lävistävän, suorastaan seivästävän minut. Tuijotin varpaitani vastatessani hänelle surkeana:
”En mä oikeastaan edes polta, rehtori... Pete polttaa, ja mä olen jonkin verran polttanut sen kanssa”
Rehtori Oksanen näytti miettiväiseltä, ja kääntyi tuolillaan vilkaisemaan ikkunasta ulos kevättalvista koulun pihaa.
”Pete, niin, herra Peter Engström, siis.”
”Kyllä, rehtori.”
”Oletteko seurustelleet herra Engströmin kanssa pitkäänkin?”
”Tammikuusta, rehtori... Meillä ei oikeastaan oo juurikaan samoja kursseja, kun Pete on vuoden ylemmällä kurssilla kun mä. Se on abi jo. Se tuli samaan baariin, missä juhlittiin mun synttäreitä, ja tuli tanssilattialla kertoo, että on katellut mua koulussa, ja siitä se sitten lähti”, selitin, vaikka en oikeastaan tiennyt, miksi kerroin asiaa näin yksityiskohtaisesti rehtorille. Häntä se ei kuitenkaan tuntunut ihmetyttävän. Päinvastoin.
”Niinkö... Kertokaahan, neiti Lund, tarkalleen, mitä herra Engström siis sanoi”, rehtori kysyi katsellen edelleen ulos ikkunasta.
Hämmennyin kysymyksestä, ja punastuin. Peten puheet silloin tanssilattialla eivät suoranaisesti olleet maailman romanttisimpia, ja jälkikäteen olin muutaman kerran miettinyt, miksi lankesin sellaisiin juttuihin, mutta vastaushan oli helppo: Pete oli ylemmän vuosikurssin komein ja suosituin kundi, ja huomio imarteli minua, oli aina imarrellut.
”Ei kai ne Peten jutut tähän mun tupakointiasiaan kuulu...”, piipitin epävarmalla äänellä.
Tähän kohtaan täytyy huomauttaa, että normaalisti en ole arka, en ollenkaan. Olen fiksu ja määrätietoinen, ja siksi olen usein saanut kuulla olevani vaikea ämmä. Rehtori Oksanen kuitenkin säteili sellaista valtaa ja itsevarmuutta, että hänen seurassaan taannuin suoraan punastelevaksi pikkutytöksi.
”Neiti Lund, minä päätän mikä tähän asiaan kuuluu, ja mikä ei”, rehtori keskeytti minut jyrähtäen ja kääntyi samalla takaisin minua kohti.
”No, Pete sanoi... se sanoi, että mä olen sen mielestä kuuma”, sopersin ja tunsin veren pakkautuvan poskiini
”Oliko se tarkka ilmaus?”
Pudistin päätäni vastaukseksi, ja tarkensin: ”Ihan vitun kuuma, rehtori.”
”Aivan”, rehtori Oksanen sanoi ja tuijotti minua ilmeettömästi. ”Jatkakaa, olkaa hyvä.”
”Siellä tanssilattialla oli tosi kova meteli, ja mä olin aika kovassa kännissä, tiedättehän te, 18-vuotissynttärit... Muistan, että Pete kumartui mun puoleen ja huusi mun korvaan, että sen mielestä mulla on koulun paras perse”, sain sanottua.
Samassa huomasin rehtorin suupielessä aivan pienen, lähes tunnistamattoman hymyn. Siinä piilotetussa hymyssä oli jotain määrittelemättömän irstasta, ja se sekoitti pasmani hetkeksi täysin.
”En mä muista sen tarkemmin”, sanoin ja pudistin päätäni vältellen rehtorin katsetta. Jos en olisi tiennyt paremmin, olisin väittänyt tuon itseäni kaksikymmentä vuotta vanhemman ja minuun suorassa auktoriteettiasemassa olevan miehen riisuvan, lähes nussivan minua katseellaan. Ajatus häivähti mielessäni, ja tunsin pakokauhua, mutta se ei ollut ainoa asia, mitä tunsin; kauhukseni tajusin ajatuksen myös kiihottavan minua. Alavatsaani kutitti sisältä ja tunsin lämpimän aallon kulkevan lävitseni. Mieleeni tulvahti vastustamattomana kuva, jossa rehtori Oksanen työntyi minuun työpöytänsä eikä kuva ollut ollenkaan vastenmielinen. Säikähdin ajatuksiani ja ravistin päätäni.
”Kaikki hyvin, neiti Lund”, rehtori kysyi.
”Kyllä, rehtori. Mulla on vain jano, ei muuta”, vastasin. Rehtori Oksanen nousi seisomaan pöytänsä takaa hakeakseen minulle vettä.
”Neiti Lund, odottaessanne kanslian ulkopuolella tarkastin tietonne ja huomasin, että joululoman jälkeen koemenestyksenne on ollut selkeässä laskussa. Olette aiemmin koko lukion ajan olleet kiitettävä oppilas, ja muutos on dramaattinen. Liittyykö sekin tähän poikaan”, rehtori tiputteli sanoja kuin raskaita osumia ja hivuttautui ohitseni. - Anonyymi
Silloin näin, että hänen housuissaan oli haarojen kohdalla aivan selvä pullistuma. Minun olisi pitänyt viimeistään silloin raivostua, suuttua, nousta ylös ja poistua... mutta jostain syystä istuin tuolissani jalat siististi yhdessä kuin naulittuna. Ja itse asiassa ajatuksissani annoinkin rehtori Oksasen naulita minua uudestaan, uudestaan ja uudestaan.
”En mä nyt tiedä, onko se Peten vikaa. Tässä on ollu kaikenlaista. Tietty uusi suhde ottaa aikansa. Ehkä läksyt ja lukeminen ei oo ollu päällimmäisenä mielessä”, myönsin.
Rehtori Oksanen astui viereeni ja ojensi minulle valkoisen muovimukin, mutta ei mennytkään takaisin pöytänsä taakse vaan jäi seisomaan viereeni, housujen pullistuma juuri kasvojeni korkeudella.
”Ymmärrätte varmaan, että mikäli tämä epätoivottu kehitys jatkuu, minun täytyy perua teille jo luvattu stipendi”, rehtori Oksanen sanoi ja suuntasi katseensa minuun hörppiessäni vettä.
Laskin mukin äkkiä pöydälle.
”Voi, älkää, rehtori! Mun piti matkustaa sen avulla kesällä Maltalle!”
Rehtori Oksanen huokaisi ja astui askeleen lähemmäs minua. Hän laski kätensä olalleni ja puristi sitä hellästi, mutta määrätietoisesti.
Sitten hän vei kätensä äkkiä kurkulleni, puristi sitä ja nosti leukani ylös.
Katseemme kohtasivat. Ilma oli täynnä sähköä. Kuljetin käteni vaistomaisesti miehen housujen etumukselle ja silitin kovaa stondista kankaan läpi. Suustani purkautui pieni, halukas ynähdys rehtorin tiukentaessa otettaan kaulastani. Tunsin kostuvani vastustamattomasti.
”Sinä siis haluat sen stipendin vai”, rehtori sanoi hiljaa.
Yritin nyökyttää päätäni, mutta kuristusote teki siitä vaikeaa. Sivelin hänen etumustaan vastaukseksi. Mies tiukensi otettaan kurkustani ja hetkeen en tuntenut saavani henkeä.
Pete oli joskus pyynnöstäni kuristanut minua, mutta hellästi, niin, että se ei oikeastaan tuntunut missään. Rehtorin voimakas ote salpasi hengitykseni hetkessä ja sai minut näkemään tähtiä. Hänen irrottaessaan kurkustani jouduin hetken haukkomaan ilmaa kuin kala kuivalla maalla, mutta samalla hetkellä tiesin antautuvani tuolle miehelle täysin.
Rehtori otti askeleen taaksepäin ja avasi vyönsä. Tiputtauduin tuolilta polvilleni hänen eteensä ja laskin hänen housunsa nilkkoihin. Kookas elin pongahti innostuneena esiin ja tartuin siihen kädelläni. Kiersin pitkät sormeni miehen kalun ympärille ja aloin vedellä.
Pete piti kovasti siitä, kun vedin häneltä käteen, mutta rehtori ei vaikuttanut ollenkaan tyytyväiseltä. Murahtaen mies tarttui vasemmalla kädellä hiuksiini ja veti päätäni lähemmäs. Sitten hän irroitti otteeni miehuudestaan, tarttui siihen itse oikealla kädellään ja ärähti käskevästi korvaani:
”Sylje sen päälle.”
”M-mitä”, sopersin kiimasta ja ihmetyksestä sekaisin. Tällaista ei Pete ollut koskaan pyytänyt.
”Sylje sen päälle”, mies toisti ja veti kasvojani entistä lähemmäs puolikovaksi lerpahtanutta kaluaan. Suuni oli kuiva jännityksestä, mutta sain kuin sainki sylkäistyä suoraan turpealle terskalle. Mies päästi tyytyväisen äännähdyksen ja alkoi runkata itseään rytmikkäästi aivan silmieni edessä.
”Katso, miten se kovettuu sua varten”, hän sanoi tukistaessaan minua lujaa.
”Katson, katson”, huohotin ääneen.
Ja se todellakin kovettui. Veri pakkautui rehtorin kyrpään, ja se muuttui silmieni edessä paksummaksi, pitemmäksi. Vaativammaksi. Ohjasin kuin huomaamatta käteni oman minihameeni alle ja suoraan stringieni sisään. Kosketin itseäni ja värisin nautinnosta. Keskisormeni ja nimettömäni soutivat pillullani, hain märkyyttä sisältäni ja levitin sitä klitorikselleni. Kiihotin itseäni pyörivin liikkein ja aloin voihkia ääneen.
Samassa rehtori Oksanen täytti suuni kyrvällään. Se maistui suolaiselta, miehekkäältä. Hän tarttui minua takaraivosta ja työnsi koko vehkeensä kurkkuuni saaden minut kakomaan. Vedin hänet ulos suustani ja haukoin henkeä. Sylkivanoja roikkui kosteana kiiltelevästä kyrvästä leualleni. En erityisemmin nauttinut Peten imemisestä, mutta tämä oli jotain muuta, uskomattoman likaista ja kiihottavaa. Mies murisi nautinnosta kun kuljetin kieltäni hänen kalunsa vartta terskalle ja takaisin.
”Ota mun kivekset käsittelyyn”, rehtori urahti.
En ollut koskaan edes koskenut miehen kiveksiin, mutta ymmärsin, että tästä käskystä ei todellakaan käynyt kieltäytyminen. Runkkasin liukasta kyrpää kädelläni ja nuolin isoja kiveksiä antaumuksella. Sitten rehtori tarttui minua taas kaksin käsin päästä ja ilmoitti nussivansa nyt naamaani. Avasin suutani kuuliaisesti ja otin käsittelyn vastaan. Hetken päästä mies lopetti ja nosti minut kainaloista seisomaan. - Anonyymi
”Tuhma, tuhma tyttö”, hän sanoi ja suuteli minua rajusti huulille. Vastasin suudelmaan, vaikka terävä parta pisteli poskiani ja leukaani. Mies työnsi kielensä suuhuni ja pyöritti sitä. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja antauduin suudelmaan täysin.
”Aiotko sä rankaista mua”, kysyin kuiskaten ja painoin lantiotani rehtorin seisokkia vasten.
”Sinä et tyttö, saatana, sinuttele minua”, hän vastasi, käänsi minut voimalla ympäri ja painoi minut kaksinkerroin työpöytäänsä vasten. Kiljahdin yllätyksestä ja nöyryytyksestä. ”Sä kutsut mua rehtoriksi, onko selvä”, mies ärähti, nosti minihameeni lantiolleni ja levitti jalkojani omallaan. ”Onko selvä”, hän ärjyi korvaani kun en heti vastannut. Tunsin kivikovan kyrvän painautuvan persettäni vasten.
”On, herra rehtori”, vastasin ja äkisti lähes pelkäsin, mitä seuraavaksi tapahtuisi. Rehtori Oksanen kuitenkin peruutti irti minusta. Kääntymättä vilkaisemaankaan tunsin hänen katseensa ihollani, ja tein parhaani, jotta näky miellyttäisi häntä; notkistin selkääni, nojasin pöytää vasten ja nostin pitsistringien peittämää persettäni paremmin tarjolle.
”Yhdessä asiassa se lökäpöksy Engström oli oikeassa”, rehtori sanoi naurahtaen ja jatkoi sitten: ”Sulla on todellakin koulun ylivoimaisesti paras perse.”
Naurahdin tyytyväisenä. Odotin rehtorin siirtävän stringini sivuun ja työntyvän minuun takaapäin, kuten Pete aina tässä vaiheessa teki, kun mies yllättikin minut täysin ja kävi polvilleen taakseni. Tunsin samassa hänen partansa pakaroillani ja kiljaisin säikähdyksestä miehen työntäessä kieltään peppureiälleni.
Vaistomaisesti yritin lähes kiivetä pöydälle karkuun, mutta rehtorin isot, vahvat kädet tarttuivat minua lantiosta ja vetivät minut takaisin. Sitten hän levitti käsillään pakaroitani, veti stringit syrjään ja pyöritti kieltään reiälläni. Työnsin lantiotani taaksepäin ja tunsin hänen kasvojensa hautautuvan pyöreiden pakaroitteni väliin. Tunsin karhean, ison kielen nuolevan ahnaasti persettäni, ja huulien suutelevan minua sieltä, mistä sen todellakin pitäisi olla kiellettyä.
Se tuntui hyvältä. Väärältä, likaiselta, törkeältä, mutta aivan käsittämättömän hyvältä. Samassa rehtorin toisen käden sormet hakeutuivat haaroilleni ja hänen etusormensa työntyi litimärkään pilluuni. Suustani purkautui kovaääninen voihkaus miehen tunnustellessa sisäseinämääni samalla, kun kieli edelleen lipoi anaaliani yhä kiihtyvään tahtiin. Rehtori yritti liu'uttaa toista sormea samaan aikaan sisääni, mutta se sattui ja ynisin vastalauseeksi. Silloin mies hullaantui täysin ja nousi seisomaan. Hän tarttui minua reisistä ja puoliksi heitti minut istumaan pöydälleen kuin en olisi painanut mitään. Katsoin, miten mies repi solmionsa kaulasta ja kävi takaisin polvilleen eteeni. Pujotin stringini pois jaloistani toisen kenkäni koron avulla, levitin jalkojani hänelle ja rehtori hautasi päänsä haaroihini. Hänen kielensä oli jänteikäs ja vahva, ja tiesi mitä teki. Se pyöri klitoriksellani ja tunsin, miten reisille valuva mahlani sekoittui miehen sylkeen. Nuollessaan, ei, syödessään pilluani hän nai minua pitkällä etusormellaan joka tuntui lähes samalta kuin Peten muna. Raju, kiihkeä nuoleminen kasvatti kiihkoani ja lähetti hurjia mielihyvän aaltoja kupeiltani aivoihin. Voihkin ja huohotin, ja tiesin kohta saavani. Lihakseni alkoivat supistella hallitsemattomasti, levitin jalkojani entisestään ja työnsin lantiotani rehtorin kasvoja vasten. Nojasin taaksepäin hänen pöydällään ja huusin tulevani. Laukesin kuin ase, kovaa ja sarjana. Orgasmi hyökyi ylitseni, sai minut vääntelehtimään ja huutamaan, eikä meinannut loppua millään. Tärisevänä ja nyyhkyttävänä kasana yritin työntää rehtoria irti kimpustani, mutta hän piti minusta kiinni ja jatkoi, kunnes uskoin pyörtyväni. Lopulta mies lopetti ja nousi jalkojeni välistä pyyhkäisten märkää partaansa hihansuullaan.
”M-mä en ehkä pysty muuhun, anteeksi, mä en oo koskaan tullut tolla tavalla”, sopersin.
Sanaakaan sanomatta rehtori avasi kauluspaitansa napit ja paljasti alta treenattua kroppaa myötäilevän valkoisen aluspaidan. Mies veti sen päältään ja annoin katseeni kiertää hänen timmeillä vatsalihaksillaan ja pintahiestä kiiltelevillä rintalihaksilla.
Sitten hän kiipesi päälleni ja työntyi rajusti ilman kumia yhä herkkään ja kaikkien aikojen orgasmista sykkivään pilluuni.
Kyrpä oli iso, paljon paksumpi kuin Peten, ja vaikka olin märkä ja lauennut, se teki kipeää ja sai minut vääntelehtimään ja voihkimaan kivun ja nautinnon sekoituksesta. Rakastin sitä, miten kyselemättä ja rajusti koulumme johtaja otti minut työpöydällään surkeista, epäuskottavista estelyistäni huolimatta, mutta samalla fakta oli, että olin tiukka, todella tiukka ja hän oli iso, erittäin iso.
”Aijai, vittu sulla on iso, sattuu”, valitin hänen korvaansa.
”Älä kiroile rehtorille, pikku narttu”, rehtori kähisi ja tunsin hänen kovettuvan sisälläni entisestään. ”Pyydä anteeksi, heti”, hän jatkoi. - Anonyymi
”Anteeksi, herra rehtori, anteeksi”, voihkin rytmikkäiden työntöjen välissä, ja todella tarkoitin sitä. Kuljetin sormiani miehen lihaksikkaalla selällä ja kiersin korkokenkien yhä peittämät jalkani hänen ympärilleen saadakseni hänet paremmin sisääni.
Se ei kuitenkaan ollut aivan helppo tehtävä. Mies antoi minulle hetken armoa ja hidasti liikkeitään, pyöritti itseään sisälläni, teki tilaa kullilleen. Hän venytti minua sentti sentiltä, ja upposi syvemmälle kuin kumpikaan aiemmista rakastajistani oli koskaan päässyt. Kerroin sen hänelle kuiskaten.
”Teinipojan kikkeliä ei voi edes verrata rehtorin kyrpään, tyttö”, hän ähkäisi ja kiihdytti äkisti tahtia.
Täystamminen raskas työpöytä rytisi ja ryskyi rajun nainnin tahdissa. Rehtori Oksanen nosti jalkani hartioilleen ja hetken luulin, että halkean hänen käsittelyssään. Vikisin ja kiljahtelin rehtorin haudatessa lihaansa minuun uudestaan ja uudestaan. Äkisti hän veti itsensä ulos sisältäni elkein, jotka koin erittäin tutuiksi; rehtori oli tulossa.
Olin väärässä. Mies käänsi minut kovakouraisesti ympäri ja veti jalkani taas maahan. Olin samassa asennossa kaksinkerroin pöydän päällä perse pystyssä, jossa hän oli nuollut minua takaapäin. Nyt mies asettui seisomaan taakseni ja haki sormillaan kosteutta sisältäni. Pyöritin lantiotani hänen sormiensa ympärillä, nostin peppuani ja ynisin kiimaisesti saadakseni hänet nopeammin takaisin sisälleni, mutta mies levitti kiimalimaani sormillaan pyllylleni ja asetti sitten stondiksensa pakaroitteni väliin. Puristin pakaroitani yhteen ja kuulin miehen huokailevan mielihyvästä. Hän liikutti itseään nauttien kitkasta ja todennäköisesti myös näystä; hänen kivikovana seisova kullinsa nuoren tytön perseellä, pyöreiden, treenattujen pakaroiden puristuessa sen ympärille.
”Rehtori, nussi mua, pliis nussi mua”, vaadin.
Vastaukseksi sain remmistä.
Mies oli onnistunut huomaamattani poimimaan vyönsä lattialla myttynä makaavista housuistaan ja läiskäisi sillä pyllyäni. Kovaa. Kiljahdin kivusta ja tiesin, että perseeseeni tulisi jäämään punainen jälki. Valmistauduin uuteen iskuun, ja se tuli, tällä kertaa toiselle pakaralleni. Nyt kiima sai yliotteen kivusta ja kiljahdukseni vaihtui nautinnon ääniksi.
”Ai pikku lutka tykkää kun saa vyöstä”, rehtori sanoi naureskellen ja läiskäisi taas.
”Joo, mä oon ollut tosi tuhma, ruoski mua”, vaadin ja rehtori teki työtä käskettyä.
Suomittuaan perseeni punaiseksi rehtori painui päälleni ja kiersi vyönsä kaulani ympärille. Hän sujautti sen solkeen ja tarttui pitkästä päästä kiinni kiristäen vyötä kaulallani. Työnsin kieleni ulos ja nostin pyllyäni tarjolle notkistaen selkääni. Pilluni sykki kiimasta ja minun oli kertakaikkiaan pakko saada tuo mies sisääni tai kuolisin.
”Haluatko sä tätä kyrpää, tyttö”, mies ähisi korvaani ja kiristi vyötä kaulani ympärillä.
”Haluan, mä haluun sitä niin paljon, rehtori... Mä haluan, että te käytätte mua”, sain höngittyä vastaukseksi. Hapensaanti kävi vaikeaksi, silmissä tuntui sumenevan.
”Käytän miten?”
”Kuin huoraa”, vastasin yllättävän kovaan ääneen ja samalla hetkellä tunsin, miten miehen jäykkä elin jälleen työntyi sisääni juurta myöten.
Olin kuin rodeossa. Rehtori kontrolloi hapensaantiani vyöllään ja antoi minulle kyrpää takaapäin seisaaltaan niin, että luulin repeäväni. Kivun ja nautinnon symbioosi oli huumaava. En ollut ajatellutkaan nauttivani tällaisesta, siitä että olin alistettu ja otettu, mutta rakastin sitä. Perseeni läiski miehen lantiota vasten joka työnnöllä ja ulisin huumasta niin kovaa, että mies käski minun pitää turpani kiinni, ettei kukaan kuulisi mitä täällä oli meneillään.
”En mä voi, tuntuu niin hyvältä, aahh, aahh” huusin tuntiessani lähestyväni uutta orgasmia.
Kiroten rehtori kiepautti vyön auki ja sain taas kunnolla henkeä, mikä harmikseni myös tappoi hieman fiilistäni, kunnes mies äkisti kietoi vyön suuni ympärille ja pisti minut puremaan nahkaan roikkuen samalla vyön molemmissa päissä. Se oli uskomattoman nöyryyttävää, ja yhdistettynä yhä voimistuviin, rajuihin työntöihin sai minut aivan orgasmin partaalle. Nojasin eteenpäin, annoin rintojeni painua puista pöytää vasten ja purin vyötä niin, että hampaani porautuivat siihen. Mies sujautti toisen kätensä haaroihini toisen yhä kontrolloidessa vyötä ja pyöritti taitavia sormiaan klitoriksellani ison kullin paukuttaessa kohtuni reunaa.
”Laukea mulle, lutka”, mies vaati, ja kuin käskystä, minä laukesin. Aivan kuin olisin hajonnut palasiksi hänen kovan, vaativan kyrpänsä ympärille. Tunne lähti alhaalta ylös supistaen ja kouristaen jokaista lihasta matkallaan ja lähettäen pieniä sähköiskuja ympäri kehoa. Tuntui, kuin koko kohtu kiertyisi ympäri kuin rättiä kuivatessa. Jalat tytisivät ja tärisivät lantionpohjan lihasten sykkeen kanssa samaan, hervottomaan tahtiin ja lopulta putosin kuin kielekkeeltä kihelmöivään hurmioon. Mies veti itsensä ulos ja tylysti käski minut polvilleen. - Anonyymi
Tottelin kuin unessa, ja ajattelin, että untahan tämän oli pakko ollakin; minun piti olla kaksi kerrosta alempana, luokassa, kuuntelemassa luentoa historiasta. Sen sijaan petin poikaystävääni koulun rehtorin kanssa kansliassa. Ja millä tavalla!
Kävin polvilleni rehtorin eteen ja hapuilin hänen kulliaan suuhuni, mutta miehellä oli muita ajatuksia. Hän veti minut lähemmäksi ja asetti kalunsa rintojeni väliin.
”Purista ne yhteen”, hän käski kylmällä äänellä, ja minä puristin. Katsoin häntä silmiin, yritin tavoitella viatonta, kuuliaista ilmettä, mutta se oli yllättävän vaikeaa pilluni limoista kiiltelevä kyrpä terhakkaiden tissieni välissä.
Mies liikutti itseään edestakaisin rintojeni välissä. Olin jo paremmin mukana tempuissa ja sylkäisin kullin päälle, mikä sai hänet murahtamaan hyväksyvästi.
”Tuntuuko hyvältä, rehtori”, kysyin ilkikurisesti. ”Miltä tuntuu naida omaa oppilasta tissien väliin?”
Mies ei sanonut mitään, mutta kiihdytti tahtia. Päätin jatkaa.
”Eikö ole kauniit tissit? Pehmeätkin... Pete tykkää aina puristella ja imeä niitä, mutta näin se ei oo koskaan uskaltanut tehdä.”
Se naula veti. Mies työnteli lujempaa ja lujempaa ja suoni hänen ohimollaan pullistui. Tunsin pääseväni tilanteen päälle ja olin varma, että saisin rehtorin laukeamaan rinnoilleni.
”Rehtori, mä haluan, että sä tuut mun tisseille... Tää tuhma tyttö haluaa, että herra rehtori roiskii koko satsinsa sen pehmeille rinnoille”, sanoin liioitellun kiihkeästi saadakseni rehtorin kiihotettua äärimmilleen. Yllätyksekseni mies naurahti vastaukseksi. Sitten hän äkisti nosti minut pystyyn ja käskytti minut selälleni työpöydälle.
”Mun pillu on aivan puhki, rehtori... Mä en ehkä oikeesti pysty enää”, ulisin kyllä tosissani, mutta niin kiimoissani, etten oikein uskonut estelyihini itsekään. Rehtori ei sanonut mitään, hymyili vain, ja nosti jalkani ilmaan.
Kahden jäykän sormen siirtyessä sivelemään persettäni tajusin äkisti, mitä miehellä oli mielessä.
”Ei, ei, sitä ei voida tehdä, Pete kävi kerran siellä mutta meidän oli pakko keskeyttää kun se sattui, ja sulla on isompi...”
”Hiljaa. Pete on räkänokkainen pelle, minä olen mies. Luota minuun, luota rehtoriin”, mies sanoi ja liu'utti samassa yhden sormen sisään pyllyyni. Reikä venyi, mutta otti vastaan. Mies hymyili irstaasti ja liikutti sormea edestakaisin sisälläni. Kyrpä seisoi kovana ja turpeana. Kurotin sen käteeni ja aloin runkata miestä hitain, pitkin vedoin.
Kulli tuntui kädessäni kovalta, suonikkaalta ja tykyttävältä. Sormi pyöritti peppuani ja nostelin sitä hitaasti pyöritysten tahtiin. Ynisin ja nuolin huuliani. Miehen hengitys muuttui raskaammaksi.
Kun hän lisäsi toisen sormen sisääni, kipu muuttui lähes sietämättömäksi. Lähes. Hän vain piti sormia paikallaan, kunnes nahkani rentoutui ja perse tottui hänen pitkiin sormiinsa.
”Näyttää irstaalta, kun sun perse venyy mun sormille”, mies ähisi unohtaen hetkeksi korrektin puhetapansa.
”Näyttääkö, oih, näyttääkö irstaalta”, voihkin ja vedin rehtoria käteen yhä lujempaa.
”Liikuta pyllyä, työnnä sitä mun sormia vasten”, rehtori käski.
Nousin hieman vapaan käteni varaan ja pumppasin lantiotani hitaasti edestakaisin niin, että piukea peppuni liukui miehen ojennettuja sormia pitkin unohtamatta hänen kivikovan stondiksensa vatkaamista.
”Mä aion nyt ottaa nää sormet pois...”
”Eih, älä ota, tuntuu niin hyvältä...”
”...Ja työntää mun kullin tilalle.”
Hätkähdin. Mies oli tehnyt kaiken niin rauhallisesti ja hyvin, että olin jo unohtanut kyseessä olevan vain lämmittely todellista koitosta varten. Jännityin päästä varpaisiin, kun mies tuli seisomaan eteeni, nosti jalkani harteilleen ja asetteli kalunsa peräaukolleni.
”Herra rehtori, mä olen sun käytettävissä, mä haluan että sä panet mua perseeseen”, sanoin ja katsoin miestä silmiin.
Vaikka pillunikin oli tiukka, mies oli työntynyt siihen rajusti, kyselemättä, jopa kivuliaasti. Ottanut omansa, tehnyt selväksi kuka vei ja kuka vikisi. Se oli helvetin kuumaa. Nyt hän kuitenkin eteni varovasti. Turpea kullin pää painui sisääni kuin hidastetussa elokuvassa. Se venytti pientä peppuani repivän kivuliaasti, mutta samalla kiihko hakkasi pajavasaralla päätäni. Kielletty hedelmä rehtorin toimistossa oli nyt entistä kypsempi ja mehukkaampi. Puristin sormillani omia pakaroitani ja vinguin ääneen kun miehen varsi alkoi upota sisääni.
”Vittu sä olet kovana”, huohotin hänelle.
”Vittu sä olet tiukka”, mies ähisi takaisin.
Roolit olivat hävinneet, jäljellä olivat vain mies ja nainen. Huoneessa leijui sakea nussimisen tuoksu ja hiki kiilteli meidän molempien ihoilla. Kurotin sivelemään sormillani rehtorin lihaksikasta käsivartta ja hän vei toisen kätensä puristamaan rintaani. - Anonyymi
”Miltä tuntuu nussia mua perseeseen”, kysyin aivan sekaisin kiimasta.
”Upeelta, aivan käsittämättömän upeelta”, mies vastasi urahtaen ja kiihdytti tahtia.
Tunsin hänen kasvavan ja kovettuvan entisestään sisälläni. Kalu venytti aukkoani suuremmaksi ja aiheutti kipua ja ihanaa, kitkeränsuloista nautintoa.
”Saako mun pylly rehtorin tulemaan”, kysyin ja nain vastaliikkeitä pepullani miehen työntöjen tahdissa. ”Saako pikkulutkan pikkupylly ison vahvan rehtorin kyrvän tulemaan?”
Mies ei vastannut mitään, ei sanoin. Hän nai nyt nopeammin, epätahtiin, ja näin hänen lihastensa kiristyvän, jännittyvän. Suustani pääsi voihkiva parahdus, kiiman osoitus. Huuleni olivat raollaan. Puristin rintani yhteen ja nuolin huuliani.
Se oli liikaa rehtorille.
Mies vetäytyi minusta ärjäisten ja kiipesi istumaan päälleni. Nostin selkääni kaarelle ja puristin rintojani yhteen. Rehtori runkkasi kulliaan nopein vedoin ja purkautui samassa räjähtävällä voimalla. Hän huusi ja ärjyi ja tyhjensi turvonneet, isot pussinsa päälleni. Minua äsken kaikkiin aukkoihin takoneen nuijan kärjestä syöksyi kuumaa spermaa vatsalleni, rinnoilleni, naamalleni. Vaikka sperma yleensä ällötti minua ja oli vain välttämätön paha, ja yleensä Pete laukesikin aina kumiin, nyt nautin joka pisarasta ja yritin saada aivan kaiken päälleni. Halusin näytellä osani loppuun asti täysillä, halusin näyttää rehtorille olevani muutakin kuin minihameinen pikkulutka koulutyttö. Miehen orgasmi tuntui kestävän ikuisuuden ja siemennestettä vain tuli ja tuli. Sitä valui tisseilläni ja rintakehältäni vatsaa alas napaan, sain sitä toiseen silmääni ja hiuksiini ja nuolin sitä ahneesti poskiltani. Huohottaen mies lysähti ikuisuudelta tuntuneen hetken jälkeen tuoliinsa istumaan, kaivoi työpöytänsä laatikosta askin tupakkaa ja katsoi minuun hymyillen.
”Neiti Lund... maistuuko savuke?”- Anonyymi
Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep
Seksi ei ole skitsofreniaa, mutta saattaa olla, että olet lapsi tai puutteellinen, jolle seksi ei maistu.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://6833444.com/H/7aTn 👈
- Anonyymi
no mitä vittua? rehtori vetää sua perseeseen
- Anonyymi
Mikä sen parempaa?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://ameliachau.com/H/H1f0H5
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944