Ulkona niin mitkä olisi ne kolme asiaa joita tahtoisit kysyä tai kertoa minulle?
Jos me käytäs nainen
86
1938
Vastaukset
- Anonyymi
Se selviäisi varmaan sillon jos menisin jonkun kanssa ulos.
- Anonyymi
1.asutko yksin, 2 oletko toto pelaaja(eli peli-ripuvainen) 3.käytkö hammastarkistus kerran vuodessa.
- Anonyymi
1. Nimi
2. Rikosrekisteri/luottotiedot
3. Siviilisääty
Rölli sori, turvatoimi. Kriminaaleja on niin paljon. Täytyy turvata selustani ja tulevaisuuteni, eikä haksahtaa renttuun.
Lisäks vois olla kiva taluttaa henkilö veri ja virtsatestiin joilla otetaan huume ja sukupuolitautitestit.
Kunnollisella tyypillä kaikki rekisterit ja testit on puhtaat ja on sinkku ihan rehdisti ja täysin. Ei mitään vaiheilua exien tai panojen kans- Anonyymi
Koetko olevasi ns jännämies ja oletko lopullisesta nimestäsi selvillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko olevasi ns jännämies ja oletko lopullisesta nimestäsi selvillä?
Kai Miia 46 vuotta ymmärrät jo ikäs ja realiteetit ”markkina—arvosi”
Eihän 46 vuotiat nainen ole enää kovassa huudossa parisuhdemarkkinoilla
Et stalkattuna sen enempää kuin rakastettuna tai panonakaan
Sen sijaan tyttäres joka uökonäöltä kuin nuori sinä 20 vuotta sitten. Se vie ennen sinua stalkanneelta pään sekasin. Nuori sinä.
Siis et miia 46 vuotta/vaihdevuosissa. Lihavana, ryppysenä oo enää in.
Olet out.
Mutta lapses joka näyttää sinulta nuorena. On uus in.
Mites kestät luovuttaa kruunun seuraavalle sukupolvelle eli äiti luopuu kruunustaan ja luovuttaa sen tyttärelleen?
Ootko kade lapselles vai osaatko vanheta ja jäädä sivuun arvokkaasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai Miia 46 vuotta ymmärrät jo ikäs ja realiteetit ”markkina—arvosi”
Eihän 46 vuotiat nainen ole enää kovassa huudossa parisuhdemarkkinoilla
Et stalkattuna sen enempää kuin rakastettuna tai panonakaan
Sen sijaan tyttäres joka uökonäöltä kuin nuori sinä 20 vuotta sitten. Se vie ennen sinua stalkanneelta pään sekasin. Nuori sinä.
Siis et miia 46 vuotta/vaihdevuosissa. Lihavana, ryppysenä oo enää in.
Olet out.
Mutta lapses joka näyttää sinulta nuorena. On uus in.
Mites kestät luovuttaa kruunun seuraavalle sukupolvelle eli äiti luopuu kruunustaan ja luovuttaa sen tyttärelleen?
Ootko kade lapselles vai osaatko vanheta ja jäädä sivuun arvokkaasti?Joku katkera valittaa kostoks onneks mulla viisas kaunis tytär ei tollasiin sekoilis ei paappoihin. Täällä kun nyt vertaillaan tyttäriä äiteihin sairaita juttuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku katkera valittaa kostoks onneks mulla viisas kaunis tytär ei tollasiin sekoilis ei paappoihin. Täällä kun nyt vertaillaan tyttäriä äiteihin sairaita juttuja!
Et vaan kestä olla retro 😂😂😂
- Anonyymi
En ainakaan mitään hurjaa sillä toinen voi pelästyä ja lähteä karkuun.
- Anonyymi
- Olet puhunut energioista; näetkö niitä vai tunnetko vain?
- tyttäresi nimi
- haittaako ikäero sinua?- Anonyymi
Mukava nähdä sinua
Sinulla on lämmin käsi
Kävelläänkö vähän - Anonyymi
Kyllä se haittaa, mutta ei se estä rakastumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava nähdä sinua
Sinulla on lämmin käsi
Kävelläänkö vähän:) tykkäsin tästä ❤️
kunhan et sanoisi päälle,
että jutellaanko vähän,
en tykkääkään susta.
- Anonyymi
En osaa eritellä kolmea. Tahdon tietää miehestä niin paljon. En osaa vastata.
- Anonyymi
Siinähän ne asiat selviää kun jutellaan. m>n
- Anonyymi
Kysyä:
Ootko seurustelevaa tyyppiä vai et?
Onks sulla lapsia?
Haaveiletko elinikäisestä parisuhteesta?
Kertoa:
Oon muuten ihan v.un vanha
Oon onnistunut omassa elämässä
Seksi on mulle suhteessa tärkein asia
😃 - Anonyymi
Miksi? Miksi et? Miten niin?
- Anonyymi
😂😂🤣😲
- Anonyymi
Oonko seurustelevaa tyyppiä
Entä oonko uskollista
Mennäänkö käskynkkää Käskynkkään
- Anonyymi
Kysyisin, oletko sinäkin haaveillut siitä lähtien, kun jouduttiin tekemisiin.
- Anonyymi
Vastaus: aika lähelle siitä asti. 😉
- Anonyymi
"Jouduttiiin" kuulostaa aika ikävältä 😂 miten siinä sillä tavalla kävi 🤔😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jouduttiiin" kuulostaa aika ikävältä 😂 miten siinä sillä tavalla kävi 🤔😁
En tarkoittanut ikävällä tavalla "jouduttiin", vaan sattui niin vain käymään, enkä ole siitä lainkaan pahoillani, päinvastoin. Kauanko siitä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut ikävällä tavalla "jouduttiin", vaan sattui niin vain käymään, enkä ole siitä lainkaan pahoillani, päinvastoin. Kauanko siitä on?
Tiedän ettet tarkoittanut sitä niin ja minulle se oli ehkä isoin ja merkittävin kohtaaminen koko elämän varrella.🥰 Alkaahan tuosta olla jo yli neljä ja puol vuotta, lähemmäs viisi...Hui, voiko olla tottakaan.. 😅😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ettet tarkoittanut sitä niin ja minulle se oli ehkä isoin ja merkittävin kohtaaminen koko elämän varrella.🥰 Alkaahan tuosta olla jo yli neljä ja puol vuotta, lähemmäs viisi...Hui, voiko olla tottakaan.. 😅😔
En päätynyt laskuissani ihan samaan, tosin voihan olla, että aloitamme laskemisen eri ajankohdasta. Onhan siitä aikaa jo kulunut, eikä nämä tunteet silti mihinkään kadonneet. Sait aikaan kyllä täysin odottamattoman ja ainutlaatuisen tunnemyrskyn, jota en eläessäni unohda. Enkä myöskään sinua, jos olet mies läheltäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En päätynyt laskuissani ihan samaan, tosin voihan olla, että aloitamme laskemisen eri ajankohdasta. Onhan siitä aikaa jo kulunut, eikä nämä tunteet silti mihinkään kadonneet. Sait aikaan kyllä täysin odottamattoman ja ainutlaatuisen tunnemyrskyn, jota en eläessäni unohda. Enkä myöskään sinua, jos olet mies läheltäni.
Tunteet eivät synny eivätkä kuole käskemällä...
- Anonyymi
1) Olet tehnyt minuun ison vaikutuksen (töissä). Silmäsi on ihanat, läsnäolevat, turvalliset ja kauniit.
2) Mitä toivot minusta?
3) Mistä haaveilet elämässä nyt ja keskipitkällä aikajänteellä?
Jos olisin oikein uskalias, kysyisin saisinko halata ja jos olisin vielä uskaliaampi voitaisiinko makoilla lusikassa ihan hiljaa.
S- Anonyymi
Olipa kaunis vastaus... Jos oisit se mun kohteeni nuo lisä plussat ois upeaa extraa. Voitas kyllä katella telkkuakin lusikassa ja kommentoisin jotain ohjelmaa kuiskuttelemalla korvaasi 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kaunis vastaus... Jos oisit se mun kohteeni nuo lisä plussat ois upeaa extraa. Voitas kyllä katella telkkuakin lusikassa ja kommentoisin jotain ohjelmaa kuiskuttelemalla korvaasi 😄
Vtu näitä lusikoita. Kasvakaa jo aikuisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellyys ja kosketus on myös aikuisten juttu. Jolllekin, esim. Asperger-piirteiselle, voi olla tuskaa, mutta merkittävä osa nauttii läheisyydestä. Bonuksena läheisyys myös helposti johtaa rakasteluun (lusikkaan asti kukaan ei mene, jos ei pysty olemaan lähellä rennosti ja luontevasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää unelmia mistä haaveilla. 😉 Koska kutsut minut kylään? Ilman oikean elämän askeleita on vaikea päätyä lusikkaan. 😁 Pienenä vienona vinkkinä… Su-ilta olisi aika hyvä, iltapäivällä on aktiivishenkistä menoa, mutta sen jälkeen sopis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää unelmia mistä haaveilla. 😉 Koska kutsut minut kylään? Ilman oikean elämän askeleita on vaikea päätyä lusikkaan. 😁 Pienenä vienona vinkkinä… Su-ilta olisi aika hyvä, iltapäivällä on aktiivishenkistä menoa, mutta sen jälkeen sopis.
Oih... Nyt pitää yrittää rauhoittua että uskallan pyytää sua. Jo tuo hali ja ajatus siitä että saisin tuntea sut itseäni vasten saa sydämeni hakkaamaan hullunlailla ja pasmat menis ihan sekaisin... Mutta saiskin sitte olla pitkä hali ainakin kymmenen sekuntia 😉❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih... Nyt pitää yrittää rauhoittua että uskallan pyytää sua. Jo tuo hali ja ajatus siitä että saisin tuntea sut itseäni vasten saa sydämeni hakkaamaan hullunlailla ja pasmat menis ihan sekaisin... Mutta saiskin sitte olla pitkä hali ainakin kymmenen sekuntia 😉❤️❤️❤️
Pitkä hali luvattu. ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Vi..un kaameeta. Tunteista ja sukupuolipolitiikasta jauhetaan kuukausitolkulla ennenkun on madon vuoro tulla ulos kuorestaan. Saa kivestä päähänsä jos edes sanoo tykkäävänsä seksistä..
N
- Anonyymi
Munan ja lompakon paksuus, siinä tärkeimmät. Ja jos nämä miellyttää, niin voisin kolmantena kysyä kysyä meille vai teille.
- Anonyymi
Olet mies. Miksi esiinnyt naisena?
- Anonyymi
Mä voisin kertoa, ettet ole kuvitellut ja oikeasti olen ihan sekaisin sinusta. Silmiin, jos sitten katselisin ja kuuntelisin mitä haluaisit kertoa. Haluaisin tietää susta vaikka ja mitä. Ei ne mahdu kolmeen kysymykseen. :)
- Anonyymi
Miksi en saa kysyä tai kertoa kuin kolme asiaa? Pikajuoksullako me käydään siellä ulkona?
- Anonyymi
Ne oli vaan esimerkkejä 🙂
- Anonyymi
1. Mitä tavoittelet elämässäsi?
2. Kestätkö totuuden minusta?
3. Ja mitä tapahtuu kun tiedät totuuden?- Anonyymi
Kestän totuuden ja pidän sen omana tietona vaan.
En Ikinä halua menettää sinua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestän totuuden ja pidän sen omana tietona vaan.
En Ikinä halua menettää sinuaMiksi ihmeessä kuvittelet että tuollainen viesti olisi minulta?
Miksi kuvittelet, että taustallani on joku kammottava " totuus"?
Kestätkö sen että olen tappavan tylsä, tavallinen ja kunnollinen?
Siinä muutama kysymys ulkoiluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvittelet että tuollainen viesti olisi minulta?
Siinä muutama kysymys ulkoiluun.Tuo ei sitten ollut minulta, klo 00 21 kommentoineelta. Olkaa rauhassa tappavan tylsiä ja kunnollisia ja tavallisia ja jyrätkää ja kaapatkaa kaikki muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei sitten ollut minulta, klo 00 21 kommentoineelta. Olkaa rauhassa tappavan tylsiä ja kunnollisia ja tavallisia ja jyrätkää ja kaapatkaa kaikki muutenkin.
Ei tietenkään ollut sinulta. Nimenomaan kysyin, että miksi helevetissa kuvittelee sinun olevan minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvittelet että tuollainen viesti olisi minulta?
Siinä muutama kysymys ulkoiluun.Sen takia kun salaat jotain minulta ja nämä sun exät kirjoittaa palstalla kaikkea mahdollista niin tietenkin mä ajattelen että salaat jotain todella kauheaa minulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kun salaat jotain minulta ja nämä sun exät kirjoittaa palstalla kaikkea mahdollista niin tietenkin mä ajattelen että salaat jotain todella kauheaa minulta
Ziisus mitä harhaisia ... 🤦🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kun salaat jotain minulta ja nämä sun exät kirjoittaa palstalla kaikkea mahdollista niin tietenkin mä ajattelen että salaat jotain todella kauheaa minulta
Tsiisus tähän edelliseltäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiisus tähän edelliseltäkin.
Joo no unohda kaikki muut mutta jutellaa vaan ja sitten jatka sun suhteita muiden kanssa minulle riitti nyt
- Anonyymi
1. Mitä meinaat kanssani?
2.kartoitetaan yhteisiä haaveita,onko niitä
3. Haluaisin lähteä lomalle,lähdetkö mukaan? - Anonyymi
Kysymykseni ovat:
1. Koska ollaan perillä?
2. Koska mennään kotiin?
3. Koska syödään?
Loput 100 1 kysymystä esittäisin loppuelämän ohella tuhannessa ja yhdessä yössä.🌕 - Anonyymi
Kysyisin mieheltä vähän kaikesta kun en tunne varmaankin menneisyydestään, nykyisestä elämästä ja tulevaisuuden suunnitelmistaan.
- Anonyymi
Käy keskenäsi
- Anonyymi
Jospa menisit johonkin muuallle levittämään ankeutta.
- Anonyymi
Tännehän kyssäreitä enkä kerrontaani laita. Ovat sen verran erikoisia että haluan nähdä ilmeesi ja reaktiosi:)
Herkuttelen ajatuksella joka ei tule toteutumaan vellihousu! - Anonyymi
Useinhan tarinointi ihasteluineen soljuu omalla painollaan, pienen alku arkailun jälkeen. Saattaa oven aukaisu ja halaus viedä voimia mutta ne palautuu seuraavaan kertaa..
https://youtu.be/kvgn9RKXip8 - Anonyymi
Rakastan sitä miestä.
- Anonyymi
Minun ja muiden elämä on enemmän kuin kolme toteamusta. Olen luontaisesti utelias ihminen, joka kysyy, kuuntelee ja keskustelee. Jos on syvällinen keskustelija, minusta voi saada hyvää "matkaseuraa" loppuelämäksi. ;)
- Anonyymi
En keksi nyt mitään tähän hätään.
ehkä...
a) Mihin me ollaan menossa?
b) Voinko minä valita seuraavan paikan minne mennään?
c) Miten me päädyttiin tähän, toistemme seuraan?
En minä nyt tiedä mitä kysyisin. Pää tuntuu tänään jotenkin tyhjältä. väsyttää.
En saanut edes pääsiäismunaa. Olisin halunnut Kinderin, mutta ei ollut kuin jotain onnettomia outoja olijoita arvatenkin sisältäviä ihan vieraita munia. Ei kiinnostanut joten jätin ostamatta ja olin pettynyt. Sitten ei niissä Kindermunissa kuitenkaan ollut sitä salmonellaa, pelkkä epäilys riitti vetämään ne pois kaupoista. Ja juuri pääsiäiseksi. Sattuipa sopivasti. Tuntui siltä, että joku hemmoteltu pikkupoika tai -tyttö sanoi isälleen; "Mä tahdon kaikki maailman Kindermunat pääsiäiseksi! Hei, iskä, kuulitko?"
Ja kukaan muu ei saanut niitä Kindermunia! Ja ainakin itse peruin koko pääsiäisen, vaikka kissan iloksi laitoinkin sille pikkuisen pääsiäistä, herkkuruokaa jne. - Anonyymi
1.ammatti ja työpaikka
2.asunto minkälainen oma/vuokra
3.auto merkki malli ja vuosimalli- Anonyymi
1.-
2. Vuokra
3.ford sierra vm.95
Pääseekö saatille?
- Anonyymi
Jos naisen kaa menee ulos pitää ollaa foliohattu pääs.
- Anonyymi
Nauroin tälle ääneen. :D ei muuta ku hattua sovittelemaan.
- Anonyymi
Haluatko maitoa teehen? ☕🥛
Sämpylä vai pulla?🥪🍩
Hali vai pusu? 🤗💋- Anonyymi
Halin haluun ja pusun perään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halin haluun ja pusun perään
Häneltä olis kiva valinta. Ykköskohta oli tunniste, sillä tuollaista olen häneltä 😍 kysynytkin silloin alkuaikoina.
Ihan sama kenen kanssa menisin ulos, niin ekana kysyisin mitä kuuluu? Riippuen vastauksesta syventäisin keskustelua kysymällä lisää ja kertomalla samalla itsestänikin. Omalla painollaan, ei mitään väkinäisiä kysymyksiä mistään paperilta. :)
- Anonyymi
Kysyisin, äänestitkö Ikeä vaiko Tuksua (Tavvjaa).
- Anonyymi
1. Annoitko Ikelle
2. Annoitko ikelle kakkosta
3. annoitko ikelle kolmosta? - Anonyymi
Ei käydä jo pelkkä aloitus kuulostaa nössöltä
- Anonyymi
En jaksa puhua.
- Anonyymi
Kysyä:
1. Haluaisitko todella vieläkin sotilaaksi - tässä maailmantilanteessa?
2. Onko mulla mitään mahdollisuuksia?
3. Lähtisitkö kanssani treffeille, vaikka sirkukseen?
Kertoa:
1. Maksa-arvot ei pauku enää. Lopetin Red Bullin juonnin kokonaan 1/2 vuotta
sitten.
(Mistäköhän tämänkin tiesit?)
2. Kaipaan sua usein.
3. Et löydä mua enää sieltä, missä viimeksi nähtiin. Olen mennyt eteenpäin. - Anonyymi
Miksi ihmeessä haluat rikkoa minut?
Ymmärrän kyllä että asioilla on aikansa ja paikkansa, mutta ymmärräthän, että meidän täytyy ratkaista nämä asiat? Raha onko se lopulta kaikki kaikessa vai vositko aloittaa kaiken alusta? - Anonyymi
Osaatko tanssia? Onko sinulla aikaa tutustua ja voisimmeko olla ystäviä, jos kemiat ei kohtaa rakasvavausiksi? Mitä elämän suunnitelmia sinulla on?
- Anonyymi
Jos olisit hän;
1. Haluaisitko halata minua?
2. Lähtisitkö kävelylle?
3.Haluaisitko pitää minua kädestä?
Puheenaiheita olisi varmasti laidasta laitaan, puolin että toisin. - Anonyymi
Mitkä on Sun kolme täytettä pitzaan?🙃
- Anonyymi
Saat sen mistä luovut
Hellsten
Se on niiiin hyvä
Oon kertonu ennenkin
Se on niin hybä
- Anonyymi
1. Miksi valehtelit?
2. Miksi valehtelit?
3. Miks oot ku**pää? - Anonyymi
Miksi lähdit??
Mikä sai sut palaamaan?
Onkohan sulla ollut kans ikävä niinku mulla? Halataanko? 🥰 - Anonyymi
Miksi ne pitää kertoa ulkona? Haluan olla sisällä.
- Anonyymi
Ei saa vastauksia niihin mihin kaipaa. Kait sama kun ottais järkeä kädestä kii ja hatkat niinku jokainen järkevä nainen mun tilalla olis jo tehnyt. Kyselen sit kaikkee ei niin tärkeää. T. Varalla pidetty
- Anonyymi
No jos uskaltaisi nyt edes avata ensin suun, niin ehkä voisi jotain keksiä 🤭☺️
- Anonyymi
Satutit paljon kaikin tavoin paitsi fyysisesti. Pari tirpausua olisi ollut helpompi selättää ja jatkaa matkaa.
Mitä hel. vielä haluat. En tiedä mitä susta ajatella kaiken jälkeen.
Kysyä ei kiinnosta yhtään mitään järkevää, koska vastausta on turha odottaa, tiedetään.
Pidät mua tyhmänä, tunteettomana, niin luulen.
Ei siinä, sulle en haavojani näytä ja ikinä et pystyis satuttaa enempää, se ihan vähän lohduttaa. Saata.na niin. - Anonyymi
Tytytykkäätkö musta?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 331524
- 321471
- 911403
- 151333