Mietin Sua koko ajan...!
Kaipaan sun katsetta, silmiä, hymyä, kaikkea. Sun olemus on järisyttävän ihana. Mun tunteet sua kohtaan vaan syvenee koko ajan...
Entä jos kuvittelen kaiken?
Oot ihana...
15
1245
Vastaukset
- Anonyymi
Siis, entä jos kuvittelet kaiken? Minkä kaiken?
- Anonyymi
Kai näillä sit on jotain silmäpeliä. Viestistä päätellen pelisilmääki.
- Anonyymi
Mikä mies tällaisia ajatuksia herättää?
- Anonyymi
Samoin tunnen erästä miestä kohtaan. Harmi vaan, että hän ei taida tuntea samoin. Ehkä itsekin vaan lopetan ottamasta yhteyttä ja annan hänen olla rauhassa.
- Anonyymi
Sillä tavalla varmistat sen, ettei mitään tule tapahtumaan... Kuka tuo mies sitten on? Täällä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä tavalla varmistat sen, ettei mitään tule tapahtumaan... Kuka tuo mies sitten on? Täällä palstalla?
En tiedä käykö hän täällä, epäilen. Eräs J-mies. Mutta vaikka olen koittanut saada juttua aikaiseksi, niin ei hän lähde siihen mukaan. Eli tuskin on kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä käykö hän täällä, epäilen. Eräs J-mies. Mutta vaikka olen koittanut saada juttua aikaiseksi, niin ei hän lähde siihen mukaan. Eli tuskin on kiinnostunut.
Missä yleensä juttelette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä yleensä juttelette?
Ihan livenä ja olen myös lähettänyt viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan livenä ja olen myös lähettänyt viestiä.
Näin sivusta ja vielä J-miehenä haluaisin kysyä minkälaisia viestejä sitten lähetät ja miten mies edes vastaa takaisin? Oletko vihjaillut oikeassa elämässä sitten jotain miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies tässä mutta olenko just se sama jota kaipailit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sivusta ja vielä J-miehenä haluaisin kysyä minkälaisia viestejä sitten lähetät ja miten mies edes vastaa takaisin? Oletko vihjaillut oikeassa elämässä sitten jotain miehelle?
No en tietenkään ole suoraan sanonut mitään, mutta aina yrittänyt jotain juttua kehittää. Jos mies olisi kiinnostunut niin kai hän yrittäisi myös itse jotenkin saada juttua aikaiseksi, eikä vain vastaisi lyhyehkösti. No pitää myöntää, että kyllä hän toisinaan aloittaa juttelun, mutta ei ikinä itse lähetä ensiksi esim viestiä. Jos olet J-mies niin ketä naista sinä kaipailet? Alkukirjain?
- Anonyymi
Jos koet jotain välillänne, niin hyvin todennäköisesti se on totta. Ei sellaisia asioita kuvittele.
- Anonyymi
Koetko sä jotakin?
- Anonyymi
Samoissa vesissä täälläkin. Ei auta kuin odottaa, kiinnostaako häntä niin paljon, että on valmis tekemään aloitteen. S
- Anonyymi
Mikset itse tekisi? Onko mahdollista edes antaa joku selkeä merkki, jotta toinen uskaltaa tehdä jonkinlaisen aloitteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832