Tarviiko olla Pätemässä kokojan?

Anonyymi

Hyvää päivää kansalaiset. Olen miettinyt sitä että, Onko joku tarve ihmisellä olla aina pätemässä ja olemassa oikeassa. Kyllä näköjään on. Näillä suomi24.fi keskustelupalstan sivuilla on niin helppo päästellä herjaavia ja loukkaavia kommentteja, muista tai eri mieltä asiasta olevista ihmisien ajatuksista ilman että omat fyysinen Olemus paljastuu. Ette tiedä jos näkisitte toisenne oikeasti voisitte olla parhaimpia kavereita vaikka olisitte eri uskonnon edustajia. tämä Internetti on niin hämäävä. itse olen myös monesti syyllistynyt pätemiseen ja oikeassa olemiseen. Oma egoni sen tarpeen päteä tekee. Olen ajatellut ja huomannut vuosien kuluessa että Päivittäinenkään kirjoittelu ei tuo mitään etua itselle. aina on joku joka on toista mieltä. siinä turhautuu ja mieli on pahentunut kun joku toinen vetää pitemmän korren. Nyt Olen ajatellut että Lopetan kirjoittelun näille sivuille. Pyydän anteeksi aikaisempia vanhoillislestadiolaisuutta pilkkaavia kommentteja.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka lienetkin, niin täällä samoin ajatteleva "anonyymi" !
      Jos ja kun on jonkun verran tunnettu, jossain päin Suomea, niin ihan säälistä omien tuttujenkin takia arvelin lopettaa kirjoittelut tähän pitkäperjantai - iltaan, kun on sopivasti kärsimyksen tunnetta tässä päivässä, vuosituhansien ajan ollut, niin ei ehkä enää lisää kärsimystä kaipaa, edes näitä "jutusteluja" lukiessakaan !
      Usein ihan myötä häpeää tuntee joitakin ihan tuntemattomia ihmisiä kohtaan, miten väärin joku voi toista ymmärtää, kun katsantokannat ovat aivan toisilta planeetoilta !
      Tässä ajassa on niin paljon huolta ja murhetta, kansainväliseltäkin kannalta, että rakentavaa meille jokaiselle on parempi olla ihminen ihmiselle, vaikka emme tunnekaan ihan "napin alta" toisiamme ! Jokaisella meillä on omanlaisemme elämä, katsantokannoistamme johtuen. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, omissa pelloissaan ! Hyvää ja siunattua Pääsiäisen aikaa, itse kullekin vaeltajille, omaa kärsimystietään pitkin !!!

    • Anonyymi

      Hyvin hämäsit tuolla viimeisellä lauseellasi. Nyt kukaan ei huomaa että olet vellu.

    • Huomaan että Herran Sana on tehnyt tehtävänsä, koska se ei tyhjänä palaja.

      Palkokasvia ollaan vedetty sieraimeen, mutta nyt sivistyneesti. Aloittajan loppulause paljasti että hän on vellu.

      Varmaan Jeesusta ja apostolejakin syytettiin pätemisen tarpeesta ja vedottiin kaveruuden nimissä vaikenemaan.

      • Kauanko aiot jaksaa?


    • Anonyymi

      Kehottaako veeälpuhuja kuulijoitaan tarkistamaan asiiat omasta raamatusta omassa kotonaa, onko niinkuin on puhuttu?

      • Anonyymi

        Ei todellakaan.


      • Raamattu on vl-liikkeen pahin vihollinen. Ei ne sellaiseen kehota katsomaan , kun tietävät puhuvansa palturia!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe