Rahat meni mihin

Anonyymi

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/4554839 Liikennympyräteokset,200000€, Waltteri koulun aita 500000€ Teidän piti olla rikkaita veronmaksajia?
Mitäs nyt näin kävi Ukrainan sodan vika,ei muuten ole,teidän oma vika seli seli sössijät

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmä!

    • Anonyymi

      Maksetaan korkeaa Kunnallisveroa, jotta voidaan ihastella "taidetta" ja ollaan takaajana konkurssipesä akkutehtaalle. Me tienataan tällä

      • Anonyymi

        Otan kättä pidempää loppuu vakopaskat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan kättä pidempää loppuu vakopaskat

        Onko jotain änkyttämistä?tu huomenna kasvotusten kattotaan miten käy,tukin turvan lopullisesti syöt kurkunleikkausvehkees


      • Anonyymi

        Oli mulla reppu ja kiersin koko Taulumäen
        Vitutti koko ajan niin perkeleesti
        En pysynyt paikoillaan vituttaa aina
        Vittu ja vittu niin kuulitteko vittu


      • Anonyymi

        Myönnä pois vituttaa,ota kuppia ei vituta 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnä pois vituttaa,ota kuppia ei vituta 🤣

        Huomenna vituttaa taas, pitää ostaa uutta juomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vituttaa taas, pitää ostaa uutta juomaa

        Kumma juoma kun loppuu ja sit vituttaa,


      • Anonyymi

        En tartte muuta kuin eläke ja asumatuki,ei tule muita tukia että enemmän nämä päättäjät tuhlaa rahoja, sehän eio niiden rahaa,minäkin olen 12400€ kaupungin velkoja pystyssä että mulleko ei kaupungin asiat kuulu, kyllä jumalauta kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tartte muuta kuin eläke ja asumatuki,ei tule muita tukia että enemmän nämä päättäjät tuhlaa rahoja, sehän eio niiden rahaa,minäkin olen 12400€ kaupungin velkoja pystyssä että mulleko ei kaupungin asiat kuulu, kyllä jumalauta kuuluu

        Niin kauan kun on kaupunki velkaa kuuluu mulle,et mahda mitään,maksa ne 158milliä tu sitten sanomaan muuten pidä turpasi kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kun on kaupunki velkaa kuuluu mulle,et mahda mitään,maksa ne 158milliä tu sitten sanomaan muuten pidä turpasi kiinni

        Kaiva paalua pöytään kunnolla tai ole hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiva paalua pöytään kunnolla tai ole hiljaa

        Pitää olla omia rahoja,ei kaupungin


      • Anonyymi

        Et pysty murtamaan minua millään tavalla nimittele ivaa ja naura,tu nauraa päin naamaa en noteeraa millään tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty murtamaan minua millään tavalla nimittele ivaa ja naura,tu nauraa päin naamaa en noteeraa millään tavalla

        Näkkyyhä nää totuudet sinusta vaa pillerikännissä hermoo käyvän.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe