Altistuin asbestille lyhytaikaisesti ollessani 18 vuotias. Purimme asuntoa jonka yhdessä seinässä olikin jotain muuta levyä, todennäköisesti lujalevyä joka siihen aikaan kun tämä talo oli rakennettu, on sisältänyt asbestia. Otimme silloin yhden levyn irti joka lähti tosi huonosti ja meni ihan palasiksi kun isäni repi sen irti. Jonkin verran tuli myös pölyä. Itse en purkua suorittanut vaan katselin ovensuussa hengityssuojain päässä. Muistaakseni se oli ffp2 luokan suojain. Kuitenkin tuon purkamisen jälkeen olin tiloissa varmaan vartin tai puoli tuntia se suojain päässä. Pidimme ikkunoita ja ovia kuitenkin auki.
Nyt jälkeenpäin huolestuttaa onko tuo altistuminen niin merkittävä että saattaa aiheuttaa minulle jonkun vakavan sairastumisen? Olen kuitenkin aika nuori edelleen (25) niin pelottaa jos kuolen nuorena...
Onko kenelläkään kokemuksia näin lyhyestä altistumisesta voiko aiheuttaa haittaa? Jos siinä levyssä oli asbestia niin todennäköisesti se on ollut krysotiilia.
Asbestialtistus
Anonyymi
2
435
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ei huolta, eihän tuo ollut edes altistus kun oli suojaus.
- Anonyymi
Ällös jatka enää tätä satustooria vast'edes!
Muuten. Iästäsi jäi yli 60v. ilmoittamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568