Rakastuin sinuun silloin täysin odottamatta, ehkä jopa ymmärsit niin käyneen. Se tunne on uskomattoman kestävä, vaikka tiedän sen mahdottomaksi. Välillä yritän unohtaa, mutta ei se onnistu. Palaat aina vaan takaisin ajatuksiini. Joskus tuntuu kuin välittäisit myös ja se saa minut unelmoimaan, vaikka toisaalta pelkään, mitä tämä sinulle tekee, jos sattuisit tuntemaan samoin. Tuo tunne on parasta, mitä minulle on tapahtunut, mutta samalla se myös aiheuttaa suurta tuskaa ja ikävää. Taidan rakastaa sinua edelleen näiden vuosienkin jälkeen, enkä silti tiedä, mitä pitäisi tehdä. Pyydän sitä anteeksi, etten ole pystynyt parempaan. Naiselta lähelläsi.
Rakas mies
56
2306
Vastaukset
- Anonyymi
Ota muhun yhteyttä jotenkin.
- Anonyymi
Kaunis rakkauden tunnustus! Rakkaus on järjetön, vahvasti välittyviä tunteita kauniin karussa maailmassa. Jokaista unelmaa siivittää toive onneen, ja rakkaus on sitä parhaimmillaan.
https://youtu.be/NFPXlWDrRjg- Anonyymi
Kiitos, hienosti ilmaistu. Ei sillä tunteella järjen kanssa ole mitään yhteistä, se on juuri noin ja noiden kahden järjen ja tunteen kanssa tässä painin. Vaikka tämä syvä tunne tekee elämästä tietyllä tapaa onnettoman, se tunne on silti niin arvokas, että siitä luopuminenkin tuntuu jokseenkin mahdottomalta.
- Anonyymi
Olen itsekin rakastanut erästä naista jo vuosia. Tilanne on mahdoton ja uskon että tämä tunne on jo aiheuttanut jonkinlaisen särkyneen sydämen oireyhtymän.
Hän vain on niin ihana. Harmi että lähellä vain arkisin.- Anonyymi
Tietääkö hän tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän tunteistasi?
En ole koskaan suoraan paljastanut, mutta uskon tietävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin sen Hiljaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin sen Hiljaisuus
Niinkö? Katsoitko kokonaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet hänen tietävän tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet hänen tietävän tunteistasi?
Olen todella huono peittelemään tunteitani, joten uskon hänen huomanneen.
- Anonyymi
Miten sellainen särkyneen sydämen oireyhtymä oikein oireilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen särkyneen sydämen oireyhtymä oikein oireilee?
Kerro sinä jotain välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä jotain välissä.
Mietin vain, tarkoitatko tuolla sellaista onnetonta olotilaa, ettei juuri mikään kiinnosta. Vai oikein fyysisiä oireita sydämessä? Lukuunottamatta tietysti kaikkea sitä, mikä liittyy jollain tavalla häneen ja pitää sinut "elossa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vain, tarkoitatko tuolla sellaista onnetonta olotilaa, ettei juuri mikään kiinnosta. Vai oikein fyysisiä oireita sydämessä? Lukuunottamatta tietysti kaikkea sitä, mikä liittyy jollain tavalla häneen ja pitää sinut "elossa".
Enemmän juuri että mikään ei oikein kiinnosta, ja mieli maassa silloin kun emme näe. Kaikki mitä teen hänen kanssaan on superia. Kaikki muu taas ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän juuri että mikään ei oikein kiinnosta, ja mieli maassa silloin kun emme näe. Kaikki mitä teen hänen kanssaan on superia. Kaikki muu taas ei.
Hyvin tuttua tuo olotila myös minulle. Mahtaako siitä päästä enää mitenkään takaisin entiseen, epäilen vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tuttua tuo olotila myös minulle. Mahtaako siitä päästä enää mitenkään takaisin entiseen, epäilen vahvasti.
Hankalaa kuvitella. Itselläni tilanne kestänyt jo vuosia. Tunteet ei vaan lakastu vaikka mitä tekisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa kuvitella. Itselläni tilanne kestänyt jo vuosia. Tunteet ei vaan lakastu vaikka mitä tekisi.
Sama täällä, onko sinulla toivoakaan, että tilanne muuttuisi? Mitä voisit tehdä sen vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, onko sinulla toivoakaan, että tilanne muuttuisi? Mitä voisit tehdä sen vuoksi?
En usko että kovin pian ainakaan mikään etenee.
Olisin valmis tekemään aika paljon asioita, mutta ei se taida riittää. Hän vaikuttaa olevan tyytyväinen nykytilaan. - Anonyymi
Kyllä. Haikeana jatkaa kohti tulevaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Haikeana jatkaa kohti tulevaisuutta.
Kai voit nauttia hänen seurastaan arkisin vaikkei ole sinun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai voit nauttia hänen seurastaan arkisin vaikkei ole sinun?
Kyllä voin, ja nautinkin vaikka ei siltä aina näyttäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata elää haaveharhassa, siinä tekee vain hallaa itselleen, jos todeta puhutaan!
- Anonyymi
Jos olet täysin varma, että hän on tyytyväinen nykytilaan, niin tuskin kannattaa ottaa asiaa puheeksi, toisaalta haittaisiko se välejänne? Se on ehkä ainoa tie tästä tilanteesta eteenpäin, edes johonkin suuntaan.
- Anonyymi
Hän antaa kyllä ristiriitaisia signaaleja välillä. Yksi asua josta epäilen että hän haluaa ainakin pitää vaihtoehdon pöydällä, on se että hän välillä kertoo suunnitelma b:stään siihen tapaan että jotenkin varmaan haluaisi että olisin mukana siinä. Ja varmasti olisinkin. Tämä tarkoittaisi kokonaan uusia ympyröitä sekä kaikki kuviot menisi uusiksi.
Sitten kun tulee uusi päivä niin onkin jo suunnitelma c pöydällä jonka yhteydessä hän korostaa itsenäisyyttään.
- Anonyymi
Mitään ei menetä, jos ottaa yhteyttä. Saada voi paljon.
- Anonyymi
Ei se mennyt minulta ohi, huomasin minä sen sinusta. Ne tunteet tulivat molemmilla jäädäkseen ja eivät vuosienkaan jälkeen ole haalistuneet pois. Sinä et silloin ollut yhtä varma molemminpuolisuudesta, sen epäröinnin tämä aika on korjannut.
- Anonyymi
En ole edelleenkään varma molemminpuolisuudesta. Se pitäisi kuulla sinulta "face to face".
- Anonyymi
Kannattaa huomioida kuitenkin että tässäkin ketjussa on kaikki vieraita toisilleen. Ja jos vastaajalla on tapana milloin ketäkin pitää hänenä niin kannattaa vähän funtsailla . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole edelleenkään varma molemminpuolisuudesta. Se pitäisi kuulla sinulta "face to face".
Eihän ikinä voi olla täysin varma. Sinä kuitenkin tunsit sen ja siksi vierailet täällä, kuten minäkin.
Jos juttelisimme kasvotusten tästä niin se vaatisi sinulta aloitteellisuutta. Pelkästään sattuman varaan jättäminen ei varmaankaan ole kummankaan toiveissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ikinä voi olla täysin varma. Sinä kuitenkin tunsit sen ja siksi vierailet täällä, kuten minäkin.
Jos juttelisimme kasvotusten tästä niin se vaatisi sinulta aloitteellisuutta. Pelkästään sattuman varaan jättäminen ei varmaankaan ole kummankaan toiveissa.Ei tätä aloitteellisuutta voi yksin minun vastuulleni kaataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tätä aloitteellisuutta voi yksin minun vastuulleni kaataa.
Vaikka kyseessä olisi kuinka pieni aloite niin se tulee aina vain toiselta, se ei voi tulla molemmilta samanaikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa huomioida kuitenkin että tässäkin ketjussa on kaikki vieraita toisilleen. Ja jos vastaajalla on tapana milloin ketäkin pitää hänenä niin kannattaa vähän funtsailla . . .
Tai sitten tämä huomiosi tai funtsailusi koskee nimenomaan näitä vastaajia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kyseessä olisi kuinka pieni aloite niin se tulee aina vain toiselta, se ei voi tulla molemmilta samanaikaisesti.
Olen ollut se aloitteellisempi tähänkin saakka, enempää en voi tehdä. Sinun/Hänen on tehtävä oma osuutensa myös.
- Anonyymi
Aina sulla mies vain tuo tuska vaivaa
- Anonyymi
Sanokaa tälle Ianttupäälle että täällä käy muitakin kuin yksi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanokaa tälle Ianttupäälle että täällä käy muitakin kuin yksi mies.
No eipä tääl paljon muita käy, itse tekee aloitukset ja itse vastaa! 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tääl paljon muita käy, itse tekee aloitukset ja itse vastaa! 🤔
Taitaa olla nainen sinä siinä.
- Anonyymi
Niin minäkin olin valmis jättää perheeni
Kuusi lasta ja mieheni. Rakastuin suinpäin työkaveriin. Hullua rakkaus ääretön seksi nautinto sain koko ajan kun pani.
Sit mies hylkäsi meni vanhan emäntänsä luo. Sit menetin lapseni mieheni ei suhde pelanna enää pienellä paikkakunnalla olin huoran nimellä.. Muutin pois kaduttaa hävettää- Anonyymi
Niin barbaarinen ja naisvihamielinen kuin tämä yhteiskunta ajoittain on, niin jo kantokyvyn nimissä voin kertoa, ettei keneltäkään oteta lapsia pois huonon maineen perusteella. Kylläpä se satusetä taas jaksaa kehittää kökköä legendaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin barbaarinen ja naisvihamielinen kuin tämä yhteiskunta ajoittain on, niin jo kantokyvyn nimissä voin kertoa, ettei keneltäkään oteta lapsia pois huonon maineen perusteella. Kylläpä se satusetä taas jaksaa kehittää kökköä legendaa
Mustasukkaisuus puolison työkaveria kohtaan näkyy seitsemän kilometrin päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus puolison työkaveria kohtaan näkyy seitsemän kilometrin päähän.
ja sama suomeksi? Itse tunnistan vain huonoja provoja, en esimerkiksi kuuden lapsen äiti-ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sama suomeksi? Itse tunnistan vain huonoja provoja, en esimerkiksi kuuden lapsen äiti-ihmisiä
Joo sori, laitoin kommentin väärään kohtaan. Oli tarkoitus kommentoida tota samaa provoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sori, laitoin kommentin väärään kohtaan. Oli tarkoitus kommentoida tota samaa provoa.
Eipä mittään, on sitä itsekin tullut haukuttua väärää puuta
- Anonyymi
Miks jätit Miks...
- Anonyymi
Tämä aloitus kyllä haiskahtaa niin provolta kuin olla ja voi. ollaan niin rakastuneita, mutta pelätään sen toisen puolesta, että mitä se hänelle tekisi jos tuntisi sanoin. Näillä lurituksilla joku sitten pitää muita otteessaan ja nainen tuskin on, varma tieto
- Anonyymi
Oletko ymmärtänyt,että tunne on sama molemmilla? Se on jatkunut jo tosi pitkään. T:miesläheltä
- Anonyymi
En ole ymmärtänyt. Sinun täytyisi tuoda nuo tunteesi paremmin esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ymmärtänyt. Sinun täytyisi tuoda nuo tunteesi paremmin esiin.
En voi vain yhtäkkiä niistä ilmestyä kertomaan. Se on kuitenkin mahdollista toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi vain yhtäkkiä niistä ilmestyä kertomaan. Se on kuitenkin mahdollista toisinpäin.
Mies kyllä aina voi. Älä keksi tekosyitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin yhtäkkiä, onhan meillä yhteys toisiimme?
- Anonyymi
Mulle aiheuttaa tuskaa, ikävää ja kärsimystä.
Luulin sinua edes ystäväkseni.
-sivuutettu mies- Anonyymi
Rakas ystävä, ehkä olen ajatellut asian täysin väärin. Ehkä minun on nieltävä pelkoni ja ylpeyteni, jotta säilyttäisin edes ystävän. Ymmmärrettävä asia niin kuin se on. Jos saan jutella kanssasi, se riittää. Ahne ei pidä olla. Sinun onnesi on jossakin muualla, mutta jos soisit minulle hetkisen kallista aikaasi.. olisin iloinen. 🦔
- Anonyymi
minullakin on vahvat tunteet sua kohtaan, olet mun mielessä päivittäin, ei koskaan häviä se tunne:T
- Anonyymi
Ei mua kukaan osaa rakastaa
- Anonyymi
Niin tunteilleen mitään mahda jos niin käy, mutta asiat tulee laittaa tärkeysjärjestykseen niin kuin ne on.
- Anonyymi
Ja sama vanha keksitty loru jatkuu säännöllisesti joka päivä! Ku on pää sekasi, minkä sille voi. Siihenki löytyy hoitoo...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890