Juskamedia

Anonyymi

HIM:n entinen kosketinsoittaja Juska Salminen esiintyy nykyään paljon julkisuudessa kertomassa kuinka julkisuudessa oleminen on pahaa.

Julkisuudessa oleminen on pahaa, mutta hakeutuu itse kaikilla tavoin julkisuuteen, mm. päivittämällä Facebookiin "Juskamedia"-sivustoa (mikähän tämän sivuston pointti on muu kuin julkisuuden haku?), hakeutumalla ties kenen pikkujulkkiksen seuraan Kouvolan alueella, jotta nimenomaan pääsisi julkisuuteen. Tämän "Juskamedian" tärkein anti näyttää olevan "Hei katsokaa mua, olen soittanut HIM:ssä".

Ensinnäkin HIM on ollut läpi historian täyttä paskaa, mutta onko tämän jotenkin säälittävää?

4

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi. Kieltämättä osuit jossain määrin oikeaan kohtaan. Sisälläni asuu aina pieni julkkis, joka tarvii pienen puhalluksen mediatilaa, että se olisi taas saatu täytettyä :) Julkisuudessa oleminen ei ole pahaa, sen kanssa pitää oppia vaan olemaan. ja varautua siiihen. Julkisuus ei ole ammatti, se on pointti. Parhaimillaan se toimii työkaluna. Julkisuuden kautta saan esimerkiksi markkinatilaa yhdelle Juskamedian tuotteelle, joka on luennot. Tämän päätuotteen lisäksi muita palveluita ovat juonto- ja haastiskeikat. Ne kenen seuraan hakeudun, on mun omia sankareita, eli Koplan tai KooKoon pelaajia, mutta se on sitten ihan puhdasta fanipojan intoa.

Mutta joo, emmiä voi itelleni mitään :D Tosin nyt olen uponnut oikein syvälle itseeni, ja menin vielä kirjoittamaan elämäkerran, jonka kautta tännekin sivuille pitkän aikaa sitten Google-osumalla eksyinkin.

Nyt aioin hyödyntää myös tän mainostilan. Jos kiinnostaa tutustua keltanokan silmin HIMin yhteen episodiin historiassa, kannattaa lukea kirja. On siinä kurjuudestakin, esim. masennuksesta tai maniasta.

Kirjan voi ennakkotilata Docendon sivulta. Alennustakin saa 25% koodilla. Ja koodi... Totta kai se on JUSKA :) En tosin päättänyt ite. Kustantaja päätti.

Niin ja Facesivuja paremmat versiot löytyy www.juskamedia.com

Kaikkea hyvää,
      Juska

• Anonyymi

Ootas... Noni, molemmat sisällä, meni ilman kiroilua, ja yhtä helposti, kun biisit oli soittaa 🙂Mut hitto, sit vaan hajos pää silti. Toistamiseen. Ja vielä pari kertaa sen jälkeen elämässä. Kaksisuuntainen on hankala sairaus.

Kirjahan kertoo pitkälti myös menestyksestä ja menetyksestä, mielenterveysongelmista ja niiden kanssa elämisestä. Ja kuinka sitten haasteet voi voittaa, ja tuoda esimerkin keinoin vaikka nuorisotyöhön, missä olen työskennellyt 10 vuotta. Siitä on helpompi tuoda menneisyydestä perspektiiviä, nykyhetkeen, jossa julkisuuden haku on noussut vahvasti somen myötä nuorten keskuudessa. Ja some pahoinvoinnin yhtenä isoimpana aiheuttajana.

Näin Suomi24-suvuston osalta harvoin joutuu pettymään, kun hakee malliesimerkkejä anonyymin öykkäröintiin aikuisten keskuudessa. Sen takia näitä olen erilaisissa haastiksissa ja luennoilla hyödyntänyt, enkä siis itseni kohdalta, kun tää on suht harvinaista. Ainakin vielä. Siinä missä ketjun aloitus oli oikein naseva, jopa pureva ja omalta kohdalta itsetutkiskelua aiheuttava, tämä jälkimmäinen pääsee varmasti myös mukaan keskusteluihin, joita me käydään.

Kiitos palautteesta ja mukavaa jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241