Sinun mies on yksin minun ja sinä et voi sille mitään.
Sun mies on mun
110
2893
Vastaukset
- Anonyymi
Miehistä tapellaan.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että joku justiina on pykännyt tämän aloituksen itse väittämiään ylläpitääkseen sen sijaan, että olisi muina naisina hiljaa tässä nk neliödraamassaan periaatteessa ulkopuolisena osallistujana joka voisi aivan hyvin ulkoistaa itsensä koko sopasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että joku justiina on pykännyt tämän aloituksen itse väittämiään ylläpitääkseen sen sijaan, että olisi muina naisina hiljaa tässä nk neliödraamassaan periaatteessa ulkopuolisena osallistujana joka voisi aivan hyvin ulkoistaa itsensä koko sopasta
Neliödraama!!😂🤣😅tämä on hauska!
- Anonyymi
en ole ikänä tapellut enkä tappele olusin onnellinen jos joku haluis mun miehen😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole ikänä tapellut enkä tappele olusin onnellinen jos joku haluis mun miehen😅
Olisin ottakkee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin ottakkee!
Ja viekee pois!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neliödraama!!😂🤣😅tämä on hauska!
Sitäpä juuri, eräänlaista kansalaisvaikuttamista sekin mahdollisesti jos on jostain syystä syntynyt tarve tukea jonkun luuloissaan elävän ihmisen agendaa motiivia tälle saa neliöhenkilön osalta hakea, mutta mutta ehkä tietyllä tavalla oireilevia on ihan kaksin kappalein ns lumipalloefektinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olusin en tule tappelemaan. Neliödraama tai kolmiodraama ei kiinnostele. Draamankaari jää lyhyeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta niin tuntuu taas ja koko päivän tuntunut. Huomasin 10 min lukemisella. että yksi tekoäly esittää taas fiksua täällä. Eikö kunto riitä oikeaan elämään kun täällä pitää päivystää? Sivusta tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta niin tuntuu taas ja koko päivän tuntunut. Huomasin 10 min lukemisella. että yksi tekoäly esittää taas fiksua täällä. Eikö kunto riitä oikeaan elämään kun täällä pitää päivystää? Sivusta tämä!
Aika ristiriitaista sanoa, että jostain on ns koko päivän tuntunut, mutta on silti sitä mieltä, että täällä päivystäminen on ainakin muiden kuin sinun osalta huolestuttava merkki. Toisekseen jos kommentin lukemiseen meni jopa kymmenen minuuttia, niin mitähän siitä pitäisi ajatella. Ehkä kuitenkin ajoit takaa sitä, että kymmenessä minuutissa kykenit arviomaan suurinpiirtein koko etusivun tuotokset samalle kirjoittajalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvä provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvä provo
No sitä tämä kyllä on, luultavasti neb pari hassua samaa, jotka halua tähän uskoa jostain syystä käy tikkaamassa useamman kommentin. Viittaatko mahdollisesti siihen, että näkemykseni saattaa olla oikea primus motorin suhteen?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta tapella kuin sinulla ap, joka elät päivä päivältä enemmän hsrhoissa, kohta hoitolaitos kutsuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ristiriitaista sanoa, että jostain on ns koko päivän tuntunut, mutta on silti sitä mieltä, että täällä päivystäminen on ainakin muiden kuin sinun osalta huolestuttava merkki. Toisekseen jos kommentin lukemiseen meni jopa kymmenen minuuttia, niin mitähän siitä pitäisi ajatella. Ehkä kuitenkin ajoit takaa sitä, että kymmenessä minuutissa kykenit arviomaan suurinpiirtein koko etusivun tuotokset samalle kirjoittajalle
Ei täl muut kirjoittele kuin nää kaksi sekopäätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sen miehen vaan olisko se nainen? Oletko käyttänyt sitä tohtorilla, ett kumpi on oikeesti, tiedkkö itsekkään?????
- Anonyymi
Ja apinoita keräillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä hän on jo vieressäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täl muut kirjoittele kuin nää kaksi sekopäätä!
Kaks eukkoa taistelee jostain perheenisukista täällä voi hyvää päivää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin ottakkee!
Kaatopaikka tavaraa! Sinne mahtuu. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks eukkoa taistelee jostain perheenisukista täällä voi hyvää päivää!
Ei kannata laittaa käsiä kyynärpäitä myöden..
- Anonyymi
kopoti kopoti kops kops
- Anonyymi
Pidä hyvänäs vaan, en minä sitä enäämihinkään tarvitse 😅
- Anonyymi
Huono onni. Se mies kirjoittaa itse näitä viestejä naisena esiintyen.
- Anonyymi
Tuu hakemaan pois ja älä päästä takaisin.
- Anonyymi
Voi kun oliskin!
- Anonyymi
Mulla ei ole miestä. Sinä olet harhäinen pasga et mitään muuta.
- Anonyymi
Voi pahus, kommenttitiheydestä ja laadusta päätellen saatoin erehtyä, mutta sitähän sattuu
- Anonyymi
Kai tuo itse joskus kertoo olevansa sun. Osaa varmaan itse tehdä päätöksen kenen tahtoo olla.
- Anonyymi
En halua itse tavoitella miestä, jonka tiedän olevan varattu. Ei kannata varattujen miestenkään lähestyä muita naisia kuin omaansa. Oma status pitää avoimesti myös kertoa. Jos on huonossa suhteessa, siitä pitää uskaltaa lähteä ja vasta sen jälkeen aloittaa uuden kanssa. Ensisijaisesti kuitenkin oma suhde kuntoon, jos on mahdollisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=zqR6S6JVNC0- Anonyymi
Voisin siis ottaa itse eronneen miehen mutta en sellaista, joka on parhaimmillaan parisuhteessa. Se on väärin kaikkia kohtaan. Jokaisen tulee tehdä kaikkensa oman avioliiton pelastamiseen. Jos ero on välttämätön, sitten se pitää hoitaa ennen kuin alkaa katselemaan ympärilleen.
- Anonyymi
No en minäkään koskis metrin kepilläkään! Vaan minkälaisia ne varatut miehet ovatkaan? Harva varattu nainen tietääkään! Osa tässäkin taloyhtiössä todella ällöttäviä väkisin seuraan tunkeutuvia ja flirttejä vaikka oma vaimo seisoo vieressä ei näytä haittaavan. Eikä näytä haittaavan sittenkään limanuljaskoita vaikka vaimo on mielenkiintonsa ystävätär ! Hyi olkoot!
- Anonyymi
Et nimittäin ole mikään nainen vaan transsu mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nimittäin ole mikään nainen vaan transsu mies!
Ihan naiseksi syntynyt nainen olen. Koen myös sosiaaliselta sukupuolelta olevani samaa kuin syntymäsukupuoleni eli nainen. Ei ole tarvetta sukupuolenvaihdosleikkauksiin.
- Anonyymi
Ollos hyvä vaan....saatpahan alkoholisoituneen siipeilijän, joka kyttää seuraavaa pesää
- Anonyymi
Kuten itsekin kirjoitit, mieheni on minun. Säälität meitä molempia, mies pelleilee tyhmyytesi kustannuksella. Miksi tuhlaat elmäsi?
- Anonyymi
Mulla on ihana elämä ilman miestäni kunhan pysyy tietyn etäisyyden päässä. Uutta en halua ärsyttää vielä entinenkin ja minäjaminunmieheni-muijat. Ne minunmiehet ku ovat sellasia mistä sinä et edes tiedä tyhmyyttäsi. Kuka ketäkin vedättää...
- Anonyymi
Tuohan on julkinen tunnustus. Että miehesi siis laittomasti kyttää ihmisten henkilötietoja ja jakaa ne vielä puolisolle. Miten lie vaitiolovelvollinen. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on julkinen tunnustus. Että miehesi siis laittomasti kyttää ihmisten henkilötietoja ja jakaa ne vielä puolisolle. Miten lie vaitiolovelvollinen. -sivusta
Tätä samaa olen juuri miettinyt. Paljon tunnisteita joita ei pitäisi olla tiedossa.
-sivusta-
- Anonyymi
Hah hah! Sulla ei ole varaa sen kalliisiin harrastuksiin!
- Anonyymi
Se on se tyypillinen pahanilmanlintu. Harva mies aloittajatyylistä naista kovinkauaa pitäisi. Aloitus kertoo paljon luonteesta. Jos vanhemmiten edes häpeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se tyypillinen pahanilmanlintu. Harva mies aloittajatyylistä naista kovinkauaa pitäisi. Aloitus kertoo paljon luonteesta. Jos vanhemmiten edes häpeää.
Hyvä kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät ihmiset onko päivänne nyt pelastettu kun luitte yhdennimenomaan naisväkeen iskevän provokaation palstalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät ihmiset onko päivänne nyt pelastettu kun luitte yhdennimenomaan naisväkeen iskevän provokaation palstalta?
Ei paljon muuta olekkaan. Taustavaikuttajat taaempana
Menee se elämä noinkin😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon muuta olekkaan. Taustavaikuttajat taaempana
Menee se elämä noinkin😃Niin, aika kauan saivat rassukat olla kytiksellä ennen kun sopiva triggeri löytyi :D
- Anonyymi
Kenen? Mun lapsesta niin ei olekaan aina ollut mulla mitään ei ole koskaan puuttunut ja onhan isä ja isovanhemmat olemassa. Kuvottaa ihmiset jotka leuhkii mihin on varaa ja kellä ei! Yök! Tänä aikana vielä, kun ihmisten koteja tuhotaan ihmisiä tapetaan ryöstetään ja raiskataan. Toivottavasti karma hoitaa sut !
- Anonyymi
Hahhahhaa toi oli hyvä vitsi, ei oo eikä tuu.
- Anonyymi
Menkää nukkumaan ilkeät ihmiset, älkääkä häiritkö meitä kunnon ihmisiä!
- Anonyymi
Kovin on varma itsestään 😄
- Anonyymi
Kunnon ihminen?
- Anonyymi
Todellakin hölmö trollaaja joka ei välttämättä ole nainen tai jos on, niin hänen motiivinsa on luoda jotain huurua kuvaa jostain syystä on tuon kirjoittaessaan ollut varma, että suomi24n elämänkouluosasto adoptoi tämän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon ihminen?
Lieneekö tuo ihminen😆taitaa olla puhumaan opetteleva aasi!
- Anonyymi
Dilemma jos hän on ”sinun mies” miten hän silloin voi olla yksin sinun ? aloittajalle)
-sivusta- Anonyymi
Minusta tuntuu, että tämä aloitus aloitti juuri provoisoivuudessaan laskusuhdanteen ja naamat meni näkkärille
- Anonyymi
Kuule mun mies ei koskan ole ollut sun,eikä tule oleman. Hän kuoli sydis Meri-Rastila maaliskuu 2021. sory!
- Anonyymi
Voi,voi. Pidä hyvänäsi luuseri ja alkkismies joka hakkaa naisia.😁
En minä enää sitä halua.
Eihän sillä seiso enää,kuin kerran viikossa🤣 - Anonyymi
Eipä ole. Herää unelmistasi ja etsi oma. Älä keskity vääriin ihmisiin. 🙂
- Anonyymi
Ei ole mun mies sun miehes.
En edes huolisi.
Sorry ei koskenut mua kuhan peruuttanut kommentoin - Anonyymi
Se joka on parisuhteessa.on parisuhteessa. Et sinä häntä mukamas omimalla omaksesi saa. Olet tyrkky tunkeutuja,toisen pesän likaaja. Maailmassa miehiä riittää,jopa sinulle kun avaat silmäsi ja luovut harhoistasi.etiäpäin sanoi mummoki lumessa😄👍
- Anonyymi
Voi Älä ihanko tosi. Luulet vaan.
- sorry ei koskenut mua
Olen onnellinen nyt kyllä vaikka se näköjään ärsyttääkin. Miksi kiukuttelette yhdessä täällä, kukaan ei teidän elämään halua.
Hyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Älä ihanko tosi. Luulet vaan.
- sorry ei koskenut mua
Olen onnellinen nyt kyllä vaikka se näköjään ärsyttääkin. Miksi kiukuttelette yhdessä täällä, kukaan ei teidän elämään halua.
Hyi.Ne on kato harhaantuneet todellisuudesta molemmat.
🤭👋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kato harhaantuneet todellisuudesta molemmat.
🤭👋Pariskunta Harhaantuneet.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kato harhaantuneet todellisuudesta molemmat.
🤭👋Miten minusta tuntuu, se todellisuudesta harhaantunut olet sinä, jos jaksat vuodesta toiseen tököttää täällä kuin tatti ja uskoa näihin mielikuvitusrakennelmiin. Toisista voisi olettaa hieman enmmän esimerkiksi ammatin tai koulutustason tai suunnan perusteella
- Anonyymi
Täydellinen pimennys varmaankin🌑
https://youtu.be/lcOxhH8N3Bo- Anonyymi
Aurinko paistaa aina, vaikka olisi pilvistä, paistaa se kuitenkin.
🌞
- Anonyymi
Kuinka tyhmä täytyy olla, että tulee palstalle lällättämään, että mies jolla on jo nainen on yksin sinun 😅 kyllähän se on näin, että ko. miehellä näyttäisi olevan vähintäänki kaksi naista nyt kierrossa, toinen hyväuskoinen puoliso ja toinen lapsen tasolle jäänyt umpi idiootti horo 😂
- Anonyymi
Oletko humalassa? Miksi tuet pahantahtoista provokaatiota? Oletko aikuinen? Käytkö töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko humalassa? Miksi tuet pahantahtoista provokaatiota? Oletko aikuinen? Käytkö töissä?
En usko, että kukaan tasapainoinen ihminen vaivautuu uskomaan jotain suomi24huuhaata ja nillittämään näissä vihaisesti, kuten muutama on tehnyt. Tuon kommentin epäloogisuus viittaa kuitenkin siihen, että trolli on itse asialla
- Anonyymi
Huhhuh wellcome to pranoidialand!
- Anonyymi
Se on muuten paras maailma se!
- Anonyymi
Kaipa tuo sitten on . Käy hakemassa. Mulla tuo muistu tuntuu välillä että reistailee niin ihan varma aina että kuka se oikein on .
- Anonyymi
Ihme idiootti. Seksiä voi varatulta saada muttei omaksi. Pelkkä pano. Pikku vaihtelu. Sori.
- Anonyymi
tiskiharja
- Anonyymi
Ei hyvää puolisoa ja lasten äitiä tyrkky bimboon vaihdeta. Hyväksy kohtalos ja hanki oma elämä. Opi tyhmyydestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää puolisoa ja lasten äitiä tyrkky bimboon vaihdeta. Hyväksy kohtalos ja hanki oma elämä. Opi tyhmyydestäsi.
Nyyh. Bimdo itkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt on halunut lasten isän viedä? Ei kukaan paranoid heisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se vaan menee; olis kannattanut jättää varattu rauhaan. Sillä lopuksi et saa kuin kyyneleet ja pahan mielen. Ihan oikeastiko uskoit päihittäväsi vaimon!?
- Anonyymi
Jos noin helposti omimalla lähtee niin saat pitää, eikä takaisin ole tulemista. Minä en jaksa katsella enää mitään hilpeitä hidalgoja/huithapeleita.
- Anonyymi
Voi että mun persettä kutittaa, tuutko raapimaan vai lainaatko ukkoani välillä mulleki
- Anonyymi
Onko sulla matoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla matoja
Mene lääkäriin ja kerro että sun sisällä luikertelee booa ja katso lääkärin ilme.
- Anonyymi
Ei se muuta kun käyttää sinua hyväkseen. Tänne se palaa aina.
- Anonyymi
Se kuitenkin jo yököttää että edes yritti
- Anonyymi
Lapsellinen ja törkeä temppu. En viitsi tulemaan kilpaa kanssasi olet tehnyt hölmösti olet tainnut tulla äitisi tai isäsi samanlainen
- Anonyymi
Hompsut hiljaa!
- Anonyymi
Homppsut hiljaa! Bode och!
- Anonyymi
Hompumatomuija kuoli mstoihinsa.rip.
- Anonyymi
Hävisit. Luulit olevasi enemmän kui olitkaan.et ollut . Pyydä anteeksi naiselta jota törkeäti kohtelit itsekkyydessäsi. Heidä lapsilta jne.häpeä.
- Anonyymi
Mitä kauemmas viet hänet minulta, sitä enemmän hän kaipaa minua.
- Anonyymi
Höpö höpö.herää. sinua ei kaipaa kukaan.tuhlaat elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.herää. sinua ei kaipaa kukaan.tuhlaat elämääsi.
Yrität haaroja levittämällä saada rakkautta. Viedä mieheltä uskollisen naisen ja lapsilta isän. Häpeä. Olet säälittävä. Et saa haluamaasi.
- Anonyymi
Siitä näkee, että joku trollaus on mennyt pipariksi kun täytteeksi on pykättävä jotain erikoisia keskusteluja vailla mitään mieltä :D Yksikään kommentti ei ole autenttinen. Olet mies surullinen ihminen
- Anonyymi
Laitetaanko matkahuollon kautta vai postipakettina tulemaan?
- Anonyymi
Pidä itselläsi ja paremmin kurissa jatkossa.
- Anonyymi
Huutopaketti on hyvä edullinen palauttaa.
- Anonyymi
Toinen nainen tulee ikuisesti olemaan vain se toinen nainen. Nähtiinhän se Dannyn ja Arminkin tapauksessa varsin raadollisesti. Armi eli se toinen nainen ei koskaan saanut rakastamaansa miestä omakseen, vaikka tämä niin antoikin ymmärtää. Ei jättänyt vaimoaan, ja Armi riutui onnettomana kurjassa kohtalossaan.
- Anonyymi
Tämän provon, mikä tenhoaa erityisesti naisväkeen (miehiä sen voisi kuvitella lähinnä hivelevän jos kokisi olevansa vaikka tuo kiistakapula) taisi mennä kuitenkin niinpäin, että joku muka olisi viemässä tätä jotain aapelia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän provon, mikä tenhoaa erityisesti naisväkeen (miehiä sen voisi kuvitella lähinnä hivelevän jos kokisi olevansa vaikka tuo kiistakapula) taisi mennä kuitenkin niinpäin, että joku muka olisi viemässä tätä jotain aapelia
Eihän siitä äijästä kukaan muu kiistele, kuin sen eukko yksinään ja ukko pitää perää yhtäköyttä huutavat ja vastaavat itselleen kas tässä meillä unelmien pariskunta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä äijästä kukaan muu kiistele, kuin sen eukko yksinään ja ukko pitää perää yhtäköyttä huutavat ja vastaavat itselleen kas tässä meillä unelmien pariskunta😂
😄😄😄 hihiio..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kyllä lähtisi väittämään, että mikään pariskunta täällä pitää meteliä, jos vaikka olisikin niin, että jollain ns eukolla olisi synkkä julkinen salaisuus. Se ei ole välttämättä lainkaan kumppanin vika, vaan hyvin harmillinen ja piinaava asia hänelle
- Anonyymi
Nyt jo hänetkin tähän vedettiin. Olishan ukko omin sanojensa mukaan vaihtanut, mutta ei tykännyt sen juopottelusta.
- Anonyymi
2 tynnyriä kolisee
- Anonyymi
Eli ajatko sinä tällä sitä takaa, että on kaksi ns papua purkissa pyörimässä jotka koittaa viedä tätä huuhaavedätystä läpi tositarinana tuolla irl? Näin minä sen tulkitsisin jostain syystä
- Anonyymi
Oho. Täällä yks mummi. Luin noita kirjotuksia hiukan ihmetellen. Jotenkin haluaisin kertoa teille jotain mitä olen elämästä oppinut . Mieheni rakastui minuun ensisilmäyksellä 50 vuotta sitten. Ette ehkä usko , mutta olen jokaisesta yhteisestä päivästä kiitollinen ja onnellinen. Luotamme ja kunnioitamme toisiamme. On ihanaa herätä aamulla hänen lähetään. Suukottelemme ja halailemme usein ja sanomme toisillemme kauniita sanoja. Ja toki riitelemään ....mutta sovimme ja pyydämme anteeksi. Ja uskokaa huviksenne jos ette muuten seksi on ihanaa vieläkin. Toki se on muuttunut mutta näin on hyvä. Miksi jaan tämän tänne???? Ajattelen että älkää leikkikö toisten tunteilla...eikä omilla . Iloa päivään ne jokaiselle .
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus. Samanlaista uskollista ja onnellista yhteiseloa toivoin omalle kohdalleni. Se ei kuitenkaan ihan toteutunut. Luottamus petettiin. Mutta mieheni tarkoituksena ei ollut ottaa uutta tilalleni. Niin karisi turhat luulot myös tyrkkynaiselta, joka lopuksi kylmästi jätettiin.
- Anonyymi
Tuu äkkiä pelastamaan mut rakas😘
- Anonyymi
Ps. Pakkaan äkkiä laukkuun vaatteita ym. ja sitten mennään☺️❤️
- Anonyymi
Sun mies on minun...siis myönnät, että se on mun.
- Anonyymi
Ei mulla ole miestä joten siitä vaan.
- Anonyymi
Johan itse ilmoitat heti alkusanoissa kenen mies on. Janoisena juo joku kuravettäkin...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764