Otin pari kuukautta sitten kissan, aluksi se oli aivan ihana ja kiltti mutta nyt olen havainnut kissalla käytöshäiriöitä. Saattaa pissata lattioille ja hajoittaa kotia, purra johtoja ja raapia sohvaa. Otin kissan aikuisena, en tiedä millainen menneisyys kissalla on ollut. Se myös kerjää koko ajan ruokaa vaikka on syönyt, annan sille kunnon ruokaa ja vettä mutta kissa välillä oksentaa sen pihalle. Kissa saattaa myös käydä käteen kiinni jos on nostamassa jotakin, kiitos. Tätä ei ollut alussa, se on lisääntynyt.
Mihin voisi viedä ongelma eläimet?
13
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilta ja valitettavan monilta ei lemmikkieläimen pito sovi ja onnistu.
Hieman kun antaisi apinalle rubikinkuution pähkäiltäväksi. - Anonyymi
Kissasi taitaa olla tottunut ulkoelämään. Oletko antanut matokuurin? Kuullostaisi siltä että loisia jos kokoajan nälkä...
Mutta jos annat paaljon virikkeitä kissallesi,leikität kuljetat ulkona etkä jättele pitkiksi ajoiksi yksin ehkä rauhoittuu - Anonyymi
Hanskavärkiksi vain.
- Anonyymi
Parissa kuukaudessa sait "aivan ihanan ja kiltin" kissan käytöksen vikuralleen ja täyteen suolistomatoja.
Miten sen teit ? - Anonyymi
Siis ehdotettu ota yhteys lähimpään valtuutettuun kissakuiskaajaan ja käytä kissu eläinlääkärillä
- Anonyymi
Etsi turvapaikka pienelle, jos edes sitä viitsit. Kaltaisesti paskaperseet jotka eivät edes viitsi yrittää opetella ELÄMÄN hoitamista ovat iso syy nykyongelmiin. Jos todellakin olet saanut "ihanan ja kiltin" kissan häiriötapaukseksi, olet paska ihminen. Tee edes yksi hyvä työ ja etsi sille TURVAPAIKKA, ehkä tällöin saat edes hieman ihmisyyttäsi takaisin.
- Anonyymi
Mikä tää kissi ny on ????? Shebaa ränniin ja alakaa lipitys..... Söoin äske vappuviuhka######
- Anonyymi
Mites jos on alakanu just pyörii laakeri ?? Nii, voiko pallon puottaa kaivoon, ilima ,et lumpsahtaa vellit ylähä ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Anonyymi
Mites ni, ku nastat röpisöö seinille....... Turjanen söi sinapin laarrista,,,,, pylllyyyyy
- Anonyymi
Johan lähti väärille urille katin tarina. Tosin, niitä on paljon pöllitty wärtsilän alueelta, autoja kun on piha täynnä.
- Anonyymi
Onkx katti niinku kat...
savurööri putputtaa, ku hännän nostaa
Turha siel kälättää, mä vaan viihytän täs jutuilla itteeni - Anonyymi
Katin katti. Silimät pyöreenä kahtoo soffan piällä, onkx miul näläkä ?
Nappaa sit op:n visan ja mennöö unionille shebaa törsäämään.................
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984