Tule tänne.....
Hei rakas mies
16
71
Vastaukset
- Anonyymi
En mä nyt just tuu, tuu sä tänne.... tuo maito tullessa niin saan kaffetta maidolla...
- Anonyymi
Tuu vastaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu vastaan..
Mihin asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin asti?
Sen ison rakennuksen luo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ison rakennuksen luo.
Ok, tuu hakemaan.
- Anonyymi
Ok nainen täällä olen
- Anonyymi
Ihanaa rakas. Nappaan sut tuolta aloittajalta. Mun oot oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa rakas. Nappaan sut tuolta aloittajalta. Mun oot oikeasti.
Niihkiskiskiskis 🤗😚
- Anonyymi
Mäkin olin mut et ollu samaan aikaan 😔
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Tämä ei kuitenkaan ollut J:lle eikä n:ltä.
- Anonyymi
Barricade en route.
- Anonyymi
En oikein kehtaa, pierettää niin hirveästi.En tiedä mikä on.
- Anonyymi
Tuo miehittely neiti, täysin harhaanjohtavine ohjeinenne, olette ansainneet virkaanmakaavan nimikkeenne, neiti.
Uielae on kesaeae jaeljelaeae,
Uielae on kesaeae jaeljelaeae
Uielae on kesaeae jaeljelaeae.......?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=jbuELxd54nY - Anonyymi
Ihana viesti. Olisipa mulle. Jos kutsu tulisi irl, muodossa taikka toisessa, niin saattaisi jopa toteutua. Kunhan ensin oltaisiin tutustuttu ja tuohon pisteeseen edetty. On se vaan edelleen kaukainen asia, ihmisen kanssa jota ajattelen.
- Anonyymi
Emmä nyt, muuta seuraa. Oma perhe u know...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi214604Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä364352Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2543911Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642379Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt451821Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu181751Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont101638- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111391