Hei rakas mies

Tule tänne.....
1692
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

En mä nyt just tuu, tuu sä tänne.... tuo maito tullessa niin saan kaffetta maidolla...

Äänestä
  • Tuu vastaan..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuu vastaan..

Mihin asti?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin asti?

Sen ison rakennuksen luo.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sen ison rakennuksen luo.

Ok, tuu hakemaan.

Äänestä

Ok nainen täällä olen

Äänestä
  • Ihanaa rakas. Nappaan sut tuolta aloittajalta. Mun oot oikeasti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa rakas. Nappaan sut tuolta aloittajalta. Mun oot oikeasti.

Niihkiskiskiskis 🤗😚

Äänestä

• Mäkin olin mut et ollu samaan aikaan 😔

Äänestä

Mihin?

Äänestä

Tämä ei kuitenkaan ollut J:lle eikä n:ltä.

Äänestä

Barricade en route.

Äänestä

En oikein kehtaa, pierettää niin hirveästi.En tiedä mikä on.

Äänestä

Tuo miehittely neiti, täysin harhaanjohtavine ohjeinenne, olette ansainneet virkaanmakaavan nimikkeenne, neiti.
Uielae on kesaeae jaeljelaeae,
Uielae on kesaeae jaeljelaeae
Uielae on kesaeae jaeljelaeae.......?
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=jbuELxd54nY

Äänestä

Ihana viesti. Olisipa mulle. Jos kutsu tulisi irl, muodossa taikka toisessa, niin saattaisi jopa toteutua. Kunhan ensin oltaisiin tutustuttu ja tuohon pisteeseen edetty. On se vaan edelleen kaukainen asia, ihmisen kanssa jota ajattelen.

Äänestä

Emmä nyt, muuta seuraa. Oma perhe u know...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tule tänne.....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu