Paljon onnea!

Anonyymi

Tunnistan sinut siitä, mitä vastaat jos siis vastaat. En tule varmaan toivottamaan tätä sulle irl enää ikinä. Vaikka en voi unohtaa tätä päivää kuin dementiassa. Haluaisin kertoa sulle, että rakastin sua, ja tunteet olivat aitoja. Haluaisin tietää tunsitko sinä ikinä mitään. Luovuin ajatuksesta näiden kertomisesta ja kysymisestä. Eletään ilman yhteyttä, mutta Maybe someday.....

18

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos rakas. Ja onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa!

      • Anonyymi

        Tuo alkaa olla tosi puhkikulunut lause.


    • Anonyymi

      Miksi et kertonut silloin tunteistasi? Olisin säästynyt monilta kyyneleitä. Välitän vieläkin, joten ei ole myöhäistä lämmittää tätä. Mutta työtä on tehtävä, sillä olen tehnyt ison työn haudatakseni sinut. Lähesty IRL jos olet hän.

      • Anonyymi

        Olen hukannut numerosi. Lisäksi hautasit minut niin syvälle että tarvitaan lapio tai jopa kaivinkone pelastamaan minut. Arkkukin on kiinni isoilla nauloilla. Vähintään sorkkaraudan siihen tarvitsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hukannut numerosi. Lisäksi hautasit minut niin syvälle että tarvitaan lapio tai jopa kaivinkone pelastamaan minut. Arkkukin on kiinni isoilla nauloilla. Vähintään sorkkaraudan siihen tarvitsee

        Ei voi olla tosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hukannut numerosi. Lisäksi hautasit minut niin syvälle että tarvitaan lapio tai jopa kaivinkone pelastamaan minut. Arkkukin on kiinni isoilla nauloilla. Vähintään sorkkaraudan siihen tarvitsee

        Miten voi hukata toisen numeron? Jos se ollut tallennettuna puhelimeen - se on tietoisesti täytynyt poistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla tosi?

        No älä, olikohan vedätys kenties kysessä eli provo . terveisin hillevi


    • Anonyymi

      Kiitos onnitteluista. Tunsin sinua kohtaan paljon ja tunnen vieläkin. Mikä sinun tunteesi on saanut hiipumaan?

    • Anonyymi

      Tämä on ensimmäinen vastaus apltä. Mikään näistä vastauksista ei ollut häneltä siinä olisi lukenut tietty vastaus. Puhelinnumeroaan minulla ei ole enää tallessa koska poistin sen pois vuosia sitten, koska hän ilmoitti kaikille ettei häntä kiinnosta ja että hän pitää mua stalkkerina vaikka hänen käytöksensä kertoi joskus muuta ja se musiikki mikä siellä soi silloin jolloin piti kulkea toisen ohi ja se ynteys sillä hetkellä ja muulloinkin meidän välillä. Minun täytyy lopulta myöntää itselleni ettei hän tuntenut samoin, tai jos tunsikin niin hän ei ole ikinä kertonut sitä minulle. Tässä on hetki aikaa tätä päivää niin odotan viestiä tänne tai kännyyn, viestitellään miinkuin silloin ennen.. Ap

    • Anonyymi

      Ajattelin silloin, että pakko tutustua ainakin alkuun. Tein yhden lähestymisaskeleen noin 4 vuotta , sitten ja se ei tuottanut tulosta. Ehkä ei ollut riittävä.

      Tahtoisin hänen toimivan samoin puhumalla tutustua ja katsoa mahdollisuudet. Hän käyttäytyi torjuvasti silloin kun yritin.

      • Anonyymi

        Ap on nainen ja ajatteli miestä. Meillä on kyllä toisin päin, mitä teit 4 vuotta sitten? Ap


      • Anonyymi

        Kysyitkö häneltä että onko sulla WhatsApp:ia?.


    • Anonyymi

      Jos olet nuori nainen jolla on tai oli pitkät olkapäille asti ulottuvat vaaleat hiukset sekä siniset silmät, niin
      saatan olla kaipaamasi henkilö, joka on pitkä ruskeasilmäinen komea mies?. Vuosia sitten tiet erkanivat upean ilmestyksen kanssa,
      joka halusi tutustua minuun, mutta suhtauduin lähestymisyritykseen välinpitämättömästi jota kadun edelleen. Vuosi oli silloin 2017. Aloin pian kiinnittämään huomiota sinuun että oletkin aika ihastuttava nätti nainen,
      jolla on kauniit hiukset ja söpöt silmät. Silloin kun käytit silmälaseja niin näytit tosi suloiselta. Sinulla oli myös auto, minulla vain polkupyörä. Ajattelen sinua, en voi unohtaa sinua koskaan. Muistelen niitä tilanteita kun näin sinut. Tykkäsin
      katsoa sinua. Olet mulle oikeasti rakas.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani en ole hän, mutta ota häneen rohkeasti yhteyttä, minun ei kannatta tehdä niin. Onnea sulle! Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani en ole hän, mutta ota häneen rohkeasti yhteyttä, minun ei kannatta tehdä niin. Onnea sulle! Ap

        Kiitos vastauksestasi. Jotain tuttua tuossa sinun 18.4.2022 klo 23:23 kirjoittamassasi kommentissa oli myös joka on siis Ap:n kirjoittama. Se oli kuin suoraan menneestä elämästäni.
        Helmi-Maaliskuussa 2017 huomasin eräässä paikassa, jota joudun kutsumaan tässä nimellä R A, muodokkaan, kurvikkaan tytön jolla on pitkät blondinsävyiset hiukset.
        Huomasin että hän katsoi minua ihastuksissaan jo aiemmin. Ei mennyt kauaakaan kun hän vilpittömästi lähestyi, ja halusi puhua minulle mutta minä vain pudistelin päätäni sanomatta sanaakaan,
        joka oli täysin väärin tehty häntä kohtaan. Pian katselin tarkemmin että hän onkin mielestäni hurmaava ja ihastuttava. Rauhallinen, ehkä vähän hiljainen, tempperamenttinenkin jopa mutta sosiaalinen selkeästi. Tarkennuksena sanoisin että hänellä oli tummansiniset silmät. Hän oli siihen aikaan 18 ja minä 23. Hän on syntynyt toukokuun
        puolenvälin jälkeen, minä heinäkuun loppupuolella. Muistan kuinka hänellä oli sillointällöin hyvännäköinen raitapaita päällä, joka sopi hänelle täydellisesti. Kesäkuun lopulla 2017 muistan kuinka hän tuli ja meni ohitseni, en voinut olla huomaamatta, hän oli kuin kuningatar. Muistan kuinka kerran sanoin hänelle moi ja hän vastasi tietysti siihen, hän kuulosti silloin ilahtuneelta. Kerran hän tuli kyselemään jostain asiasta 2017 kesän aikoihin, vastasin hänelle jotakin, tunsin oloni hämmentyneeksi. Olin lopulta etäinen häntä kohtaan, mikä ei johtunut todellisuudessa loppujen lopuksi hänestä ollenkaan. Hän ei saanut koskaan tietää mitä ajattelin hänestä, häntä ihailin aina. Hänet näin
        kesällä-syksyllä 2019 viimeisiä kertoja. Yllättävällä tavalla löysin hänen some kanavansa 2017-2019 aikana. Poistuivat netistä 2019 vuoden lopulla loka-joulukuussa, mikä oli yllättävää kun näin hänet useasti puhelin kädessä jota haaveillen katseli, some oli siis tärkeä hänelle, vieläkin mietityttää miksi hän poisti kaikki somet?. Ajattelen häntä rakkaudella mielessäni. Olin kaikenkaikkiaan vain liian ujo. Menin hämilleni aina kun näin hänet. Hän ajoi autolla pidemmälle tarvittaessa ja oli enemmän tai vähemmän myös kiireinen välillä. Aikaa on kulunut liikaa. Elämän pitää jatkua eteenpäin. Tuntuu
        ihmeelliseltä että muistan muutakin hänestä edelleen näiltä 2017-2019 ajoilta mitkä liittyvät tähän kirjoittamaani tekstiin. Viestisi vain pysäytti... Näköjään jollekkin toiselle on tapahtunut täysin samankaltainen asia, mitä minulle on myös tapahtunut. Sinulle 2018 ja minulle 2017. Viivettä oli vain vuosi. interesting. Oli pakko kertoa enemmän vaikka vastasitkin jo.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe