Olen adoptioon anettu lapsi, nyt aikuinen. Kiitos elämälle. Olen pärjännyt ihan mukavasti, on koulutusta, kavereita ja oma perhe.
Eli kaikille, jotka mietitte näitä asioita tiedoksi, että adoptioon lapsen antaminen on ihan hyvä valinta. Toki on sanottava, että olen tavallisen suomalaisen näköinen sinisilmäinen nainen, joten siinä mielessä ei ole kukaan kysellyt syntyperästäni.
Kiitos elämälle
5
716
Vastaukset
- Anonyymi
Minun äitini oli kasvattilapsi hyvässä maalaiskodissa. Sitten vielä, minun vaimoni taas on mummonsa kasvattama ihan heti syntymänsä jälkeen. Kumma juttu, kun läheltä olen saanut seurata, miten huostaanotto/adoptio ovat olleet todella onnistunut ratkaisu molemmilla.
- Anonyymi
Kukaan ei olekaan kiinnostunut bioäidin kärsimyksestä. Tai siitä mistä joutuu luopumaan. Nainen näissä a.v piireissä on pelkkä siitoeläin jota mies saa siittää.
- Anonyymi
Bioäiti oli valintansa tehnyt ja muut hoitivat sitten vauvasta asti lapset! Eikö olekaan hieno juttu, kun on ihmisiä, jotka voivat ja haluavat pelastaa lapsen hengen ja tarjota huostan ja tulevaisuuden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bioäiti oli valintansa tehnyt ja muut hoitivat sitten vauvasta asti lapset! Eikö olekaan hieno juttu, kun on ihmisiä, jotka voivat ja haluavat pelastaa lapsen hengen ja tarjota huostan ja tulevaisuuden?
Lapsia vihaavan suosijasakin mielestä lasten pelastuminen aborttimyrkyiltä ja silppurimasiinalta on äärimmäisen paska juttu.
- Anonyymi
Tätä ei pidä poistaa,sillä se todistaa abortinsuosijoiden suuren viisauden, joka on muulta maailmalta salattu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453151Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si791712- 181512
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161167UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1111135