Olen adoptioon anettu lapsi, nyt aikuinen. Kiitos elämälle. Olen pärjännyt ihan mukavasti, on koulutusta, kavereita ja oma perhe.
Eli kaikille, jotka mietitte näitä asioita tiedoksi, että adoptioon lapsen antaminen on ihan hyvä valinta. Toki on sanottava, että olen tavallisen suomalaisen näköinen sinisilmäinen nainen, joten siinä mielessä ei ole kukaan kysellyt syntyperästäni.
Kiitos elämälle
5
707
Vastaukset
- Anonyymi
Minun äitini oli kasvattilapsi hyvässä maalaiskodissa. Sitten vielä, minun vaimoni taas on mummonsa kasvattama ihan heti syntymänsä jälkeen. Kumma juttu, kun läheltä olen saanut seurata, miten huostaanotto/adoptio ovat olleet todella onnistunut ratkaisu molemmilla.
- Anonyymi
Kukaan ei olekaan kiinnostunut bioäidin kärsimyksestä. Tai siitä mistä joutuu luopumaan. Nainen näissä a.v piireissä on pelkkä siitoeläin jota mies saa siittää.
- Anonyymi
Bioäiti oli valintansa tehnyt ja muut hoitivat sitten vauvasta asti lapset! Eikö olekaan hieno juttu, kun on ihmisiä, jotka voivat ja haluavat pelastaa lapsen hengen ja tarjota huostan ja tulevaisuuden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bioäiti oli valintansa tehnyt ja muut hoitivat sitten vauvasta asti lapset! Eikö olekaan hieno juttu, kun on ihmisiä, jotka voivat ja haluavat pelastaa lapsen hengen ja tarjota huostan ja tulevaisuuden?
Lapsia vihaavan suosijasakin mielestä lasten pelastuminen aborttimyrkyiltä ja silppurimasiinalta on äärimmäisen paska juttu.
- Anonyymi
Tätä ei pidä poistaa,sillä se todistaa abortinsuosijoiden suuren viisauden, joka on muulta maailmalta salattu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3423614Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4753167- 712160
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401630Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961505Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1751240- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751222Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121137K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085